Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker ikke Skruf egentlig. Løs er OK, men syns ikke porsjonene dems er særlig gode.

- Selv om mange liker de. :p

Enig. Skruf smaker drit, som nesten all porsjonssnus gjør. Den er sterk, det skal den ha, men det hjelper lite med en så vond smak.

 

Edit: Skruf overlever nok mye på nye snusere, som setter styrken over alt annet.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Edit: Skruf overlever nok mye på nye snusere, som setter styrken over alt annet.

 

Mnja,misfornøyd. Jeg begynte ikke å bruke skruf før nå i det siste, og jeg har drevet på noen år. Likte den ikke først, men det gjør jeg nå. Synes den er like god på smak som general. Og at den er sterkere er jo selvsagt et pluss :)

Lenke til kommentar
Liker ikke Skruf egentlig. Løs er OK, men syns ikke porsjonene dems er særlig gode.

- Selv om mange liker de. :p

Enig. Skruf smaker drit, som nesten all porsjonssnus gjør. Den er sterk, det skal den ha, men det hjelper lite med en så vond smak.

 

Edit: Skruf overlever nok mye på nye snusere, som setter styrken over alt annet.

 

 

Helt enig med deg ;)

 

Jeg merker at den er sterkere, men det er har lite å si når den smaker såppas ille sammenlignet med f.eks General porsjon.

 

Har dere smakt Romeo y Julieta løs? Så at den hadde kommet. :p

Lenke til kommentar
Må bare spøre, har noen en youtube link til huide om hvordan å bake løs snus? Jeg har nada peiling

 

Høyrehendt:

 

Legg dåsa med lokket under i venstehånda. Ta en passe klype og legg den i håndflata (bak dåsa).

Så kan du pakke den til en kule, det gjorde jeg når jeg var ny :p Ikke press for hardt, da går den istykker.

Du må presse på den, på samme måte som du tar på en kvinnes bryst :lol:

 

Pass på så at det ikke er noen sprekker!

 

Prøv deg frem :)

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Enig. RL er og blir en nybegynnersnus. Den er lett å bake, men smaken og styrken er ikke noe særlig. Husker at dette var den aller første løssnusen jeg kjøpte. Husker også at jeg ble temmelig lei etter en kort stund, dette resulterte i baking av kuler, gjerne to samtidig bare for å bli ferdig. Husker jeg gikk rett over på General etterpå, fy søren for en forskjell. Grei å bake, fantastisk å smake.

Lenke til kommentar

Det er en ren øvelsessak å bake/pakke. Jeg prøvde meg også frem, og feilet sikkert like mye som alle andre i startfasen.

 

Jeg pleier å klemme klumpen sammen til en pyramide først. Etter det runder jeg av de spisse kantene på pyramiden. Etter en stund begynner det å ligne på en ball. Da klemmer jeg litt på midten og ruller den mellom to fingre samtidig som jeg presser på sidene. En tønne blir til.

Et lite tips er å ta en del snus i stedet for å ta lite. Jeg synes det er lettere å bake løs med litt størrelse. Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...