Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en boks General Sterk norwegian eddition white portion i dag og har gjøort en liten vurdering i form av + og -.

 

Here it goes.

 

+ Veldig god smak. Den samme som på vanlig general :p

+ Over middels styrke. Ca N&J men litt svakere en skruf stärk.

+ Kul boks hvor det står STERK og ikke STÄRK :p En tribute til Norge.

- White Portion. Dette er noe jeg ikke kan fordra. Posene skal være brune !

 

Alt i alt en meget gosd snus som passer fint som avveksling fra skruf. Den er ppå topp 10 lista mi ;)

Denne her? Glad jeg kjøpe Ettan da. White portion er tabu :p

 

Jeg må virkelig lære meg "klypen", baking av snus er ikke like bra for effekten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er "små" hvite posjoner. Boksen var bare på 20 gram. Har ikke testa enda fordi jeg allerede har en snus i leppa, men det luktet svakt ja.

Kjøpte den fordi den var ny og så fancy ut :p Også bruker jeg kun hvit posjon.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Vil du anbefale General Sterk? det var den og Ettan løs det stod mellom i dag. Blir sikkert den neste jeg kjøper.
jeg vil så absolutt ikke anbefale general sterk. smaker altfor mye tobakk etter min mening, pluss at det ikke er noe særlig sterk, og det at det er white portion betyr tydeligvis ikke at den renner noe særlig mindre ...
Prøver å snuse forran nå som noen anbefalte, men det er jo nesten ikke plass til den der pga strengen -.-
jeg synes det er mye bedre å snuse på siden. synes ikke det renner noe særlig mer, pluss at det er så mye mer plass. dessuten ser det utrolig loka ut med en skikkelig prell foran, imo.
Lenke til kommentar
Prøver å snuse forran nå som noen anbefalte, men det er jo nesten ikke plass til den der pga strengen -.-
jeg synes det er mye bedre å snuse på siden. synes ikke det renner noe særlig mer, pluss at det er så mye mer plass. dessuten ser det utrolig loka ut med en skikkelig prell foran, imo.

Enig:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...