Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 White er digg, renner mye mindre, men det er litt mindre futt i dem da. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Noen andre som har problemer med at posene i Nick west er revna? Ene siden er halvåpen på de fleste posene i pakken min her. Kunne like gjerne kjøpt løs Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har skjedd med meg og, men da var det bare en pose som var revna opp, begge gangene var det den siste prellen. Tror den ene gangen var det en general white da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg likte den ikke så godt. Smaken og lukten likte jeg rett og slett ikke. Så jeg vet ikke om den er verdt å prøve. Styrken var helt grei, under Skruf selvfølgelig. Hva har du prøvd av snus da Jan-Erik? Selv skal jeg kjøpe en ny posesnus snart, og lurer litt på anbefalinger. Gidder ikke gå tilbake til Skruf, er lei nå. Har holdt meg til Skruf i tre-fire år nå. Har testet ut det meste av sortimentet i butikker med store kjølere, men .. ikke lucky strike. Skal mye til å slå an like bra som skruf. Kjøpte meg forresten et par ruller på Gardermoen. Ene boksen hadde sikkert 10 opprevne poser. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det hadde den siste boksen min også. Ikke like mange, men rundt fem poser i bunnen. Veldig irriterende. Det har heldigvis ikke skjedd flere ganger. Lucky Strike kan ikke erstatte Skruf. Tror jeg går for Ettan løs i dag. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg pleier som regel å riste posesnusen før jeg stapper den oppi. ofte at posene krøller seg litt sammen, så det er greit å få "rettet" de ut litt. Det er must da Må ikke bare rette dem ut, men også fordele tobbaken jevnt i posen. ofte ligger det i en hard klump i posen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 White er digg, renner mye mindre, men det er litt mindre futt i dem da.synes eeegentlig ikke at white renner noe mindre jeg. vanlig skruf portion renner mindre enn general sterk white portion assNoen andre som har problemer med at posene i Nick west er revna? Ene siden er halvåpen på de fleste posene i pakken min her. Kunne like gjerne kjøpt løs ja, virker som om det er dårlig kvalitet på akkurat de posene ass. har opplevd det mange ganger selv, og mange kamerater klager på det Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 White er digg, renner mye mindre, men det er litt mindre futt i dem da.synes eeegentlig ikke at white renner noe mindre jeg. vanlig skruf portion renner mindre enn general sterk white portion ass 2. that Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg pleier som regel å riste posesnusen før jeg stapper den oppi. ofte at posene krøller seg litt sammen, så det er greit å få "rettet" de ut litt. Det er must da Må ikke bare rette dem ut, men også fordele tobbaken jevnt i posen. ofte ligger det i en hard klump i posen. Jeg må gjøre det samme. Spesielt på vanlig General Portion. All tobakken ligger på ene sida av posen. Jeg liker å riste på dem sånn at det sprer seg meg. Da får jeg mye mer berøring. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er det noe dere som har enda "Strengen" i over leppa? Min er snart borte nå. Betyr dette at jeg snuser alt for mye? O.o Det går 1-2 bokser i uka Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 du har i alle fall snusa for mye over strengen. jeg har snusa en stund, og legger sjelden snusen rett på strengen. synes det er mer behagelig å ha den på siden av strengen ass Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 du har i alle fall snusa for mye over strengen. jeg har snusa en stund, og legger sjelden snusen rett på strengen. synes det er mer behagelig å ha den på siden av strengen ass Snuste før på siden, men syntes den rannt mye fortere da av en eller annen grunn. Også synes jeg at man får mer effekt av snus på strengen, IMO Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Enig med deg Rockna ! lei av å snuse på siden, så jeg har begynt å snuse på midten. Da renner det mindre og svir mer ! Win win Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, nå er jeg glad fikk kjøpt snus på den lokale kiosken men fy faen for en pris. 69 kr for general porsjon.Er 15 år forresten. Koster 54kroner for meg hos Coop Prix. Er 17, men aldri spørt om leg tho Lenke til kommentar
krroold Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sitter her med (Nick and) Johnny nå. Det er en fin løssnus! Var grei å bake, fin smak og god lukt(forutsett at du ikke sniffer rett i boksen, men har den litt på avstand). Har også prøvd Montecristo en dag. Grei snus det å, i tillegg betalte jeg "kun" 50,- for boksen! Men det går likevel nesten bare i Skruf Portion fortsatt! Ikke funnet noe bedre! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 du har i alle fall snusa for mye over strengen. jeg har snusa en stund, og legger sjelden snusen rett på strengen. synes det er mer behagelig å ha den på siden av strengen ass Snuste før på siden, men syntes den rannt mye fortere da av en eller annen grunn. Også synes jeg at man får mer effekt av snus på strengen, IMO Mye mer spytt på siden. Sier seg selv at den renner lettere. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Noe nytt om Montercristo løs? Er den å finne i butikkhyllene? Den og Probe Whiskey er snuser jeg har veldig lyst å prøve. Snuser på siden av strengen. Har best erfaringer slik. Det renner mindre, lettere å ta oppi og bedre plass. Mine erfaringer altså. Det ble Ettan løs i dag, Endret 2. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Blir SS eller Lucky på meg i morgen. Èn pose general sterk igjen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vil du anbefale General Sterk? det var den og Ettan løs det stod mellom i dag. Blir sikkert den neste jeg kjøper. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) IKKE kjøp den ! Jeg lagde en anmeldelse av den på forige side tror jeg. du kan sjekke den hvis du vil, men kort svar: Ikke kjøp den. Endret 2. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg