Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte den ikke så godt. Smaken og lukten likte jeg rett og slett ikke. Så jeg vet ikke om den er verdt å prøve. Styrken var helt grei, under Skruf selvfølgelig. Hva har du prøvd av snus da Jan-Erik?

 

Selv skal jeg kjøpe en ny posesnus snart, og lurer litt på anbefalinger. Gidder ikke gå tilbake til Skruf, er lei nå.

Har holdt meg til Skruf i tre-fire år nå. Har testet ut det meste av sortimentet i butikker med store kjølere, men .. ikke lucky strike. Skal mye til å slå an like bra som skruf.

 

Kjøpte meg forresten et par ruller på Gardermoen. Ene boksen hadde sikkert 10 opprevne poser.

Lenke til kommentar
jeg pleier som regel å riste posesnusen før jeg stapper den oppi. ofte at posene krøller seg litt sammen, så det er greit å få "rettet" de ut litt.

Det er must da :p Må ikke bare rette dem ut, men også fordele tobbaken jevnt i posen. ofte ligger det i en hard klump i posen.

Lenke til kommentar
White er digg, renner mye mindre, men det er litt mindre futt i dem da.
synes eeegentlig ikke at white renner noe mindre jeg. vanlig skruf portion renner mindre enn general sterk white portion ass
Noen andre som har problemer med at posene i Nick west er revna? Ene siden er halvåpen på de fleste posene i pakken min her. Kunne like gjerne kjøpt løs :p
ja, virker som om det er dårlig kvalitet på akkurat de posene ass. har opplevd det mange ganger selv, og mange kamerater klager på det
Lenke til kommentar
jeg pleier som regel å riste posesnusen før jeg stapper den oppi. ofte at posene krøller seg litt sammen, så det er greit å få "rettet" de ut litt.

Det er must da :p Må ikke bare rette dem ut, men også fordele tobbaken jevnt i posen. ofte ligger det i en hard klump i posen.

 

Jeg må gjøre det samme. Spesielt på vanlig General Portion. All tobakken ligger på ene sida av posen. Jeg liker å riste på dem sånn at det sprer seg meg. Da får jeg mye mer berøring.

Lenke til kommentar
du har i alle fall snusa for mye over strengen. jeg har snusa en stund, og legger sjelden snusen rett på strengen. synes det er mer behagelig å ha den på siden av strengen ass

 

Snuste før på siden, men syntes den rannt mye fortere da av en eller annen grunn.

 

Også synes jeg at man får mer effekt av snus på strengen, IMO

Lenke til kommentar

Sitter her med (Nick and) Johnny nå. Det er en fin løssnus! Var grei å bake, fin smak og god lukt(forutsett at du ikke sniffer rett i boksen, men har den litt på avstand).

 

Har også prøvd Montecristo en dag. Grei snus det å, i tillegg betalte jeg "kun" 50,- for boksen!

 

Men det går likevel nesten bare i Skruf Portion fortsatt! Ikke funnet noe bedre!

Lenke til kommentar
du har i alle fall snusa for mye over strengen. jeg har snusa en stund, og legger sjelden snusen rett på strengen. synes det er mer behagelig å ha den på siden av strengen ass

 

Snuste før på siden, men syntes den rannt mye fortere da av en eller annen grunn.

 

Også synes jeg at man får mer effekt av snus på strengen, IMO

Mye mer spytt på siden. Sier seg selv at den renner lettere. ;)

Lenke til kommentar

Noe nytt om Montercristo løs? Er den å finne i butikkhyllene? Den og Probe Whiskey er snuser jeg har veldig lyst å prøve.

 

Snuser på siden av strengen. Har best erfaringer slik. Det renner mindre, lettere å ta oppi og bedre plass. Mine erfaringer altså.

 

Det ble Ettan løs i dag, :D

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...