Kuffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, nå er jeg glad fikk kjøpt snus på den lokale kiosken men fy faen for en pris. 69 kr for general porsjon.Er 15 år forresten. Jeg klarer ikke helt å kjenne forskjellen på sterk og vanlig skruf. Nå har ikke jeg lest gjennom alle sidene her, men jeg må si at jeg ble overasket av Nick an J og Romeo & Juliet (portion) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kva blei du overaska over da? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bør jeg holde meg unna snus visst jeg tar hull i tunga? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror ikke det skulle være noe problem. Aldri hørt om det. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kva blei du overaska over da? Syntes smaken var nyskapende, og veldig god. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bør jeg holde meg unna snus visst jeg tar hull i tunga? Sikkert ikke bra å få snussaft ned i hullet, kan sikkert irritere såret. Then again tror jeg det skal gå fint, siden man ikke akkurat får så mye snus midt(?) på tungen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 hvor mye nikotin er det i general sterk i forhold til skruf stark egentlig? jeg synes nesten vanlig skruf er sterkere enn general sterk jeg, stemmer det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror nok Skruf er sterkere, men personlig så syns jeg smaken er bedre på General. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 synes general smaker litt for mye tobakk jeg. skruf er og blir best imo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 I like it Liker navnet General bedre å Uten at det egentlig skulle påvirke valget ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Greit å veksle mellom General og Skruf. General Sterk blir nok den neste jeg prøver. Klarer bare ikke helt whiteportion, føles litt femi. Jaja. Endret 1. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Går i white portion her, føles litt femi ut ja, men jeg er ikke så hardcore snuser at det gjør noe^^ Edit: Går i General løs også så så femi er jeg ikke Endret 1. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 det jeg liker med white portion er at snusen inni posen er mye "løsere", så det er lettere å forme den etter leppa. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg pleier å klemme posene flat, andre som gjør det? Og, hva er vitsen med å brette snusen? Det blir jo mindre som berører. Endret 1. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg klemmer litt på posen for å på innholdet så løst inni som mulig. Er det bedre å ha det samlet sånn at det liksom blir en løssnus lignende greie inni posen? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg liker det best når det er fast som en murstein. Tror det er best slik, mest tobakk som er i berøring da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) så dere gjør ingenting med den før dere legger den inn.. hmm må jeg prøve. Edit: Hmm.. syns den ble veldig brei. Nesten så ikke leppa mi greier å dekke den. Endret 1. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er prisen man må betale. Forsett slik som du gjorde, sikkert liten eller ingen forskjell. Jeg har sluttet med å tørke under leppen. Så nå tar jeg bare å dytter portionene under. Jeg tørker forsatt før løssnus da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jeg pleier som regel å riste posesnusen før jeg stapper den oppi. ofte at posene krøller seg litt sammen, så det er greit å få "rettet" de ut litt. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) jeg pleier som regel å riste posesnusen før jeg stapper den oppi. ofte at posene krøller seg litt sammen, så det er greit å få "rettet" de ut litt. me2 pleier ikke å snuse portion. går nesten bare i general løs. Edit; har aldri prøvd white portion heller. Endret 1. mai 2008 av elZiko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg