ultimatedeskjet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herregud da, er ikke snuff langt mer skadelig. Hva med å legge snusen lengre ut på sidene, hva? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er lucky strike porsjonssnus av verdi? Er det noe ala Skruf? Jævlig lei av å prøve ut nye sorter som viser seg å være kukk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg likte den ikke så godt. Smaken og lukten likte jeg rett og slett ikke. Så jeg vet ikke om den er verdt å prøve. Styrken var helt grei, under Skruf selvfølgelig. Hva har du prøvd av snus da Jan-Erik? Selv skal jeg kjøpe en ny posesnus snart, og lurer litt på anbefalinger. Gidder ikke gå tilbake til Skruf, er lei nå. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg likte den ikke så godt. Smaken og lukten likte jeg rett og slett ikke. Så jeg vet ikke om den er verdt å prøve. Styrken var helt grei, under Skruf selvfølgelig. Hva har du prøvd av snus da Jan-Erik? Selv skal jeg kjøpe en ny posesnus snart, og lurer litt på anbefalinger. Gidder ikke gå tilbake til Skruf, er lei nå. Hva med Nick And Johnny? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Slett ikke dumt med Nick And Johnny. Bare det at det er ikke så lenge siden jeg kjøpte den sist. Jeg har prøvd følgende posjonssnuser: Skruf Sterk/Orginal/Tranebær Montecristo Ettan Lucky Strike Orginale brune alle sammen. Jeg lurer litt på noe helt nytt altså. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 av porsjon snus kan jeg anbefale følgende: Taboca - Nydelig sitruspreget smak. vanlig portion. Nick(and J) West - Sterk. Klassisk nick smak , bare litt mindre av den. Store poser. Hvit. South State - Minner litt om Lucky , bare ikke så preget smak. Gode fuktige poser. Vanlig portion. General Onyx - Igjen litt svak sitruspreget smak. Skal være sterke , men vet ikke jeg. Svarte poser , minner litt om white portion. Ligger pent i boksen. M by Mocca --- Likte faktisk denne jeg. Smaker litt lucky strike , bare en del svakere. Normalt nikotinnivå og vanlig posestørrelse. Har kun prøvd den vanlige Tobakksmak varianten. Der har du noe å prøve ut Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Prøv South State Den er ikkje noko spess god. Lite smak og renner noko sjukt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok, takker så mye. Jeg må si at General Onyx eller General Sterk (norskeversjonen) frister mye. Jeg vil holde meg litt unna snuser som minner om Lucky, likte den ikke helt. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Får jeg gruppeklem av gutta?! Kommer ann på hva du bruker. :) Hahahahah ja. Hvis du er en av dem som snuser moocca mini og vil ha gruppeklem må du dø General Løs / pose alt etter hvor lat jeg er!. Nå klem plz?. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du er herved godtatt. Klemz fra oss snusere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 You are one of us now. Skal til sverige på lørdag tenkte jeg skulle prøve en ny type løs og en ny type porsjon. Hittil har det for det meste gått i General løs, og N&J West prosjon. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Probe Whiskey laus (og portion). Jeg har så lyst å prøve de, synd jeg bor et stykke unna Sverige. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Den hørtes spennende ut, er det en grunn til at den heter Whiskey? Hvor mye koster det for en boks eller en stock i sverige nå forresten? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå begynner pengebruken å bli ganske ille her. Etter at foreldrene mine sluttet å bry seg om at jeg snuser hjemme, har forbruket nå økt til omtrent en boks om dagen. Det er blitt ganske dyrt. En boks om dagen? løs eller portion? å hvor ofte bytter du? Har mine i 1-4 timer av gangen. Løs eller portion spiller ingen rolle. Løs hjemme portion borte. Jeg har portion, og de er inne til nikotinen er ute, etter ca. halvtime-tre kvarter. Jeg har ofte inne to om gangen og snuser omtrent til alle døgnets tider, men sjeldent mens jeg sover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men inneholder den alkohol? Kompisen min dyppa snusen sin i whiskey engang gikk ikke så bra det -.- Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg må si at Skruf Sterk (eller "Stark" som den kalles) er en snus å anbefale! Tross alt lukten, som faktisk (!) er verre enn vanlig Skruf, sitter den godt i lippen, grei smak, herlig effekt - og det virker som om den renner mindre enn vanlig Skruf? Slik har jeg oppfattet det, uansett. Og det er etter min mening en god ting. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, nå er jeg glad fikk kjøpt snus på den lokale kiosken men fy faen for en pris. 69 kr for general porsjon. Er 15 år forresten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Syns prisen stiger ja :/ Håper det er billigere i Sverige(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg