Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte den ikke så godt. Smaken og lukten likte jeg rett og slett ikke. Så jeg vet ikke om den er verdt å prøve. Styrken var helt grei, under Skruf selvfølgelig. Hva har du prøvd av snus da Jan-Erik?

 

Selv skal jeg kjøpe en ny posesnus snart, og lurer litt på anbefalinger. Gidder ikke gå tilbake til Skruf, er lei nå.

Lenke til kommentar
Jeg likte den ikke så godt. Smaken og lukten likte jeg rett og slett ikke. Så jeg vet ikke om den er verdt å prøve. Styrken var helt grei, under Skruf selvfølgelig. Hva har du prøvd av snus da Jan-Erik?

 

Selv skal jeg kjøpe en ny posesnus snart, og lurer litt på anbefalinger. Gidder ikke gå tilbake til Skruf, er lei nå.

Hva med Nick And Johnny? :)

Lenke til kommentar

av porsjon snus kan jeg anbefale følgende:

 

Taboca - Nydelig sitruspreget smak. vanlig portion.

 

Nick(and J) West - Sterk. Klassisk nick smak , bare litt mindre av den. Store poser. Hvit.

 

South State - Minner litt om Lucky , bare ikke så preget smak. Gode fuktige poser.

Vanlig portion.

 

General Onyx - Igjen litt svak sitruspreget smak. Skal være sterke , men vet ikke jeg.

Svarte poser , minner litt om white portion. Ligger pent i boksen.

 

M by Mocca --- Likte faktisk denne jeg. Smaker litt lucky strike , bare en del svakere.

Normalt nikotinnivå og vanlig posestørrelse. Har kun prøvd den vanlige

Tobakksmak varianten.

 

 

Der har du noe å prøve ut :)

Lenke til kommentar
Nå begynner pengebruken å bli ganske ille her. Etter at foreldrene mine sluttet å bry seg om at jeg snuser hjemme, har forbruket nå økt til omtrent en boks om dagen. Det er blitt ganske dyrt.

En boks om dagen? løs eller portion? å hvor ofte bytter du?

Har mine i 1-4 timer av gangen. Løs eller portion spiller ingen rolle.

Løs hjemme portion borte.

 

Jeg har portion, og de er inne til nikotinen er ute, etter ca. halvtime-tre kvarter. Jeg har ofte inne to om gangen og snuser omtrent til alle døgnets tider, men sjeldent mens jeg sover.

Lenke til kommentar

Jeg må si at Skruf Sterk (eller "Stark" som den kalles) er en snus å anbefale! Tross alt lukten, som faktisk (!) er verre enn vanlig Skruf, sitter den godt i lippen, grei smak, herlig effekt - og det virker som om den renner mindre enn vanlig Skruf? Slik har jeg oppfattet det, uansett. Og det er etter min mening en god ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...