Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde en ny en nå: Gøteborgs Rapê løs. Meget god. Smaker og lukter som white portion varianten og er lett å bake. Den sitter også bra (den siger ikke ned når man har lagt den opp). Synd det ikke ser ut som de har den i Norge. Styrke omtrent som general vil jeg tro for de som går etter det.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Det heter vel snuff eller noe. Jeg hadde ikke tatt vanlig bakesnus i nesen min om jeg fikk penger for det en gang. Ikke pose heller, når jeg tenker meg om xD

 

en gang jeg overnattet hos en kompis puttet jeg en pose i nesa på en av de andre som hadde sovnet. Han tok den i munnen og spyttet den ut igjen mens han fortsatt sov :p

Lenke til kommentar

Om man blander snusen med tobakk, burde det gå å røyke det. Å kun bruke snus, høres helt meningslølst ut for min del, det er altfor fuktig til å få fyr på, samt at det ikke vil bli luftig nok inni papiret til at man kan trekke inn. Men for all del, jeg har aldri testa.

Lenke til kommentar
Det heter vel snuff eller noe. Jeg hadde ikke tatt vanlig bakesnus i nesen min om jeg fikk penger for det en gang. Ikke pose heller, når jeg tenker meg om xD

En i klassen min holdt på med snuff en stund.. skikkelig nasty egentlig :p

Han brukte det fordi han kunne få "snusvirkningen" i timen uten å bli oppdaget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...