Koffert Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Limpe høres ut som tysk slang for penis. Tårn, tipakning, til nød pølse for min del. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 i trøndelag sier vi "en strut" : p Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det gjør vi Ingenting er som å spise en stor grandis, å pakke seg en stor skruf etterpå Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 je kaller det TØNN amma gitt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvor sterk er egntlig General løs iforhold til feks Skruf sterk porsjon? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 General Løs har 8mg nikotin. Skruf sterk (mener å ha lest et sted) ca 12mg. Litt rart å sammenligne løs og portion da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vil løsen merkes sterkere enn porsjonen da? siden det ikke er noe mellom leppa og snusen på løs liksom? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja det blir litt rart og det fikk meg til å tenke(!) Hvor stor må man pakke prellen for at det skal være 8 mg? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 1 gr:P det er 8 mg nikotin i ett gram. eller 12 i skrufen om du vil:P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Funker det å røyke snus? Det er jo laget av tobakk det også. Noen som har prøvd det? (ok, dumt spørsmål, men bare noe som falt meg inn) Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Selvsagt ikke, da snus består av 50% vann. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Funker sikkert fett hvis du tørker det og røyker det i bong med stormlighter. Sikkert litt hardt for lungene, men prøv! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dette var ikke så domt spørsmål. Prøvde dette selv for noen år siden og var ikke noen godt i det hele tatt^^ Pluss at det var vansklig og få fyr på Anbefales ikke og prøves^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva med å sniffe snus da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det heter vel snuff eller noe. Jeg hadde ikke tatt vanlig bakesnus i nesen min om jeg fikk penger for det en gang. Ikke pose heller, når jeg tenker meg om xD Lenke til kommentar
frentix Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Prøvde en ny en nå: Gøteborgs Rapê løs. Meget god. Smaker og lukter som white portion varianten og er lett å bake. Den sitter også bra (den siger ikke ned når man har lagt den opp). Synd det ikke ser ut som de har den i Norge. Styrke omtrent som general vil jeg tro for de som går etter det. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det heter vel snuff eller noe. Jeg hadde ikke tatt vanlig bakesnus i nesen min om jeg fikk penger for det en gang. Ikke pose heller, når jeg tenker meg om xD en gang jeg overnattet hos en kompis puttet jeg en pose i nesa på en av de andre som hadde sovnet. Han tok den i munnen og spyttet den ut igjen mens han fortsatt sov Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Om man blander snusen med tobakk, burde det gå å røyke det. Å kun bruke snus, høres helt meningslølst ut for min del, det er altfor fuktig til å få fyr på, samt at det ikke vil bli luftig nok inni papiret til at man kan trekke inn. Men for all del, jeg har aldri testa. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det heter vel snuff eller noe. Jeg hadde ikke tatt vanlig bakesnus i nesen min om jeg fikk penger for det en gang. Ikke pose heller, når jeg tenker meg om xD En i klassen min holdt på med snuff en stund.. skikkelig nasty egentlig Han brukte det fordi han kunne få "snusvirkningen" i timen uten å bli oppdaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg