Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt at N&J er den sterkeste porsjonssnusen man for, vet ikke om dette er sant da men..

ikke det jeg har erfart ihvertfall. N&j løs er jo noe sterkere en porsjons utgaven men det overgår fortsatt ikke skruf IMO ;)

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Har prøvd Elixyr Orginal, dessverre ikke Power Energy. Så etter Power Energy når jeg var en til Sverige for noen mnd tilbake, men de hadde bare Orginal. Uansett, det med at det er både mye nikotin og koffein er litt jalla. Merket ingenting spesielt etter en dobbel av de i hvert fall. Mulig det er litt annerledes med PE.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med grovsnus ? vurdere å kjøpe meg ei eske imorgen.

 

Har bare prøvd Grovsnus løs. Den var sinnsykt digg og kan anbefales! Deilig å bake og fin smak. Eneste minuset var at den ene boksen jeg hadde med det var utgått på dato og litt tørr. Fikk sår i tannkjøttet :p

 

Men her går det igrunn fast i Skruf Portion. God smak og passe sterk. Synd at forbruket er stort til tider. En boks idag :(

Må slutte med å putte oppi dobbelt.

Lenke til kommentar
Bytt til skruf sterk da, så tar du nok ikke 2 stk oppi^^ Personlig syns jeg ikke smaken på skruf er så god :/

Enig der. Skruf har egentlig bare styrke som det positive. Smaken har jeg egentlig aldri likt noe særlig. Men om man skal ha styrke for pengene, Skruf Sterk.

 

Grovsnus minner om Ettan, mild avrundet smak. Ikke like sterk smak som General har. Fin å bake, og helt vanlig styrke. En av de beste løs-snusene.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en boks General Sterk norwegian eddition white portion i dag og har gjøort en liten vurdering i form av + og -.

 

Here it goes.

 

+ Veldig god smak. Den samme som på vanlig general :p

+ Over middels styrke. Ca N&J men litt svakere en skruf stärk.

+ Kul boks hvor det står STERK og ikke STÄRK :p En tribute til Norge.

- White Portion. Dette er noe jeg ikke kan fordra. Posene skal være brune !

 

Alt i alt en meget gosd snus som passer fint som avveksling fra skruf. Den er ppå topp 10 lista mi ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...