Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har hørt at N&J er den sterkeste porsjonssnusen man for, vet ikke om dette er sant da men.. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg har hørt at N&J er den sterkeste porsjonssnusen man for, vet ikke om dette er sant da men.. ikke det jeg har erfart ihvertfall. N&j løs er jo noe sterkere en porsjons utgaven men det overgår fortsatt ikke skruf IMO Endret 28. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har noen erfaringer med DENNE?. Så spennende ut^^ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Noen som har noen erfaringer med DENNE?. Så spennende ut^^ Kjøp deg heller denne ! Du har ikke hatt en ordentlig god snusopplevelse før du har prøvd skruf stärk. Trust me ! Endret 28. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har prøvd skruf sterk ja, var ikke så spessiell at det gjorde noe.. lurer bare på om noen ahr prøvd den jeg linka til? Så kjekk ut å ha med på lan^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Finnes ikke i Norge vil jeg tro. Men er ikke det litt dumt med koffein i en snus? Jeg mener, snus har jo en avslappende effekt, blir ikke koffein en motvirkende effekt? Jeg repeterer meg selv. Aleksmyy tok opp Energi-snusen. Hva tror dere? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har prøvd Elixyr Orginal, dessverre ikke Power Energy. Så etter Power Energy når jeg var en til Sverige for noen mnd tilbake, men de hadde bare Orginal. Uansett, det med at det er både mye nikotin og koffein er litt jalla. Merket ingenting spesielt etter en dobbel av de i hvert fall. Mulig det er litt annerledes med PE. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Dobbelpost heiheihei. Endret 28. april 2008 av E-wok Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har erfaring med grovsnus ? vurdere å kjøpe meg ei eske imorgen. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har erfaring med grovsnus ? vurdere å kjøpe meg ei eske imorgen. Har bare prøvd Grovsnus løs. Den var sinnsykt digg og kan anbefales! Deilig å bake og fin smak. Eneste minuset var at den ene boksen jeg hadde med det var utgått på dato og litt tørr. Fikk sår i tannkjøttet Men her går det igrunn fast i Skruf Portion. God smak og passe sterk. Synd at forbruket er stort til tider. En boks idag Må slutte med å putte oppi dobbelt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bytt til skruf sterk da, så tar du nok ikke 2 stk oppi^^ Personlig syns jeg ikke smaken på skruf er så god :/ Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg tar da to oppi, og jeg snuser som regel skruf sterk Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som har erfaring med grovsnus ? vurdere å kjøpe meg ei eske imorgen. Fin snus, god å bake. Ikke så værst smak heller, dog den nykjøpte generalen i lommen min holder rangen >: D Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bytt til skruf sterk da, så tar du nok ikke 2 stk oppi^^ Personlig syns jeg ikke smaken på skruf er så god :/ Enig der. Skruf har egentlig bare styrke som det positive. Smaken har jeg egentlig aldri likt noe særlig. Men om man skal ha styrke for pengene, Skruf Sterk. Grovsnus minner om Ettan, mild avrundet smak. Ikke like sterk smak som General har. Fin å bake, og helt vanlig styrke. En av de beste løs-snusene. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kjøpte en boks General Sterk norwegian eddition white portion i dag og har gjøort en liten vurdering i form av + og -. Here it goes. + Veldig god smak. Den samme som på vanlig general + Over middels styrke. Ca N&J men litt svakere en skruf stärk. + Kul boks hvor det står STERK og ikke STÄRK En tribute til Norge. - White Portion. Dette er noe jeg ikke kan fordra. Posene skal være brune ! Alt i alt en meget gosd snus som passer fint som avveksling fra skruf. Den er ppå topp 10 lista mi Lenke til kommentar
frentix Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som har noen erfaringer med DENNE?. Så spennende ut^^ Prøvde den for en stund siden. Smaker jalla , ingen effekt av koffeinen. Lukter ganske bra , det er det eneste. Litt sånn herpa battery lukt. Men jeg vil ikke anbefale å kjøpe inn tårn av den. Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 siden når begynte lympe å hete tårn?? no offence, men det irriterer meg litt Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 siden når begynte lympe å hete tårn?? no offence, men det irriterer meg litt Kjært barn har mange navn Kaller det limpe her og Lenke til kommentar
frentix Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 limpe , tårn , strømpe...har hørt mange varianter. Ville bare bruke den varianten jeg har sett dere bruker mest Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tårn ftw ! Hva faen er en limpe liskom ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg