Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Du sier: "Mamma, pappa, jeg røyker." Så venter du litt, og så sier du "nei, bare kødda, men jeg snuser". :thumbup:

LOL :rofl:

Nikotinfri snus ja... Det er vel bra hvis man skal slutte. Når jeg ikke snuser sitter ejg alltid å dytter tyggisen eller hva-det-måtte-være opp i leppa. Savner å ha noe der liksom :p Da funker det med nikotinfri :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig med deg, jeg har ikke smakt den enda.

Egentlig skulle jeg være "tom" i dag, men så skjedde det noe. Jeg veddet med meg selv. Ny Family Guy episode idag, jeg går ned og kjøper. Ja, så var det ny episode i dag da. Jeg skal teste den nå om noen få strakser. Kommer tilbake med mer.

Den kostet 67 kr. Sikkert rundt 65 de aller fleste steder.

Lenke til kommentar
Du sier: "Mamma, pappa, jeg røyker." Så venter du litt, og så sier du "nei, bare kødda, men jeg snuser". :thumbup:

Eller så kan du jo ta den jeg dro på mor og far.

"Mamma, pappa, jeg røyker hasj. Nææh, bare kødder snuser bare jeg."

Skulle sett ansiktene dems.. :p

Lenke til kommentar
Feiget ut i dag. Hadde tenkt på West, men da så jeg "20 white portion". Jeg bare klarte ikke. Men da kom en metallboks til syne. "Lucky Strike".

Den ser jo rett og slett dritsexy ut.

post-98729-1209406514_thumb.jpg

Åh Yndlingskosesnusen min :love: Den er bare dritgod og som du sier en veldig sexy og gjenompørt utseende. den er "toasted" og smaker litt som SS og romio og julietta. DIGG SNUS

jeg har aldri prøvd noen av N&J typene, men vurderer strong nå. Er den no sterk? god? fortell fortell! :ph34r:

Sterk er den, har ikkje prøvd nokon av dei andre sterk snusene så eg kan ikkje sette den opp mot nokon av dei andre. Men av smak er den fin og rundt.

N&J er ingen ting i forhold til skruf stärk. Men jeg som har snus skruf fast i en god stund nå (1-2 bokser i uka) kjenner knapt effekten av den heller nå lenger :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...