Addan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du sier: "Mamma, pappa, jeg røyker." Så venter du litt, og så sier du "nei, bare kødda, men jeg snuser". LOL Nikotinfri snus ja... Det er vel bra hvis man skal slutte. Når jeg ikke snuser sitter ejg alltid å dytter tyggisen eller hva-det-måtte-være opp i leppa. Savner å ha noe der liksom Da funker det med nikotinfri Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok folkens, nå skal jeg kjøpe snus igjen. Hva skal jeg velge? South State, N&J west? Hva sier det. Samma om det er løs eller bleie. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 For min del liker jeg vanlig Skruf (portion) bedre enn Skruf Stark. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ble litt fristet på West. Er rett og slett lei Skruf (sterk). Er inne i en portion fase, så west er sannsynlig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 N&J West er å anbefale likte den eg og, god smak, god lukt og renner ikkje. Men kommer til å fortsette å snuse N&J Strong. Liker den bedre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Strong..hmm.. er det porsjon? Er det den i den runde boksen? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Strong..hmm.. er det porsjon? Er det den i den runde boksen? ja....ja. du får den og som løs. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kk.. kanskje jeg prøver den når jeg går over til sterkere saker, det sterkeste jeg snuser for tiden er vel General løs. Den er vel egentlig ikke så veldig sterk eller? Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I dag opplevde jeg general sterk Den var ganske god, men finnes den i løs? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 General sterk finnes bare som white portion. Personlig synes jeg den er rimelig svak. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Feiget ut i dag. Hadde tenkt på West, men da så jeg "20 white portion". Jeg bare klarte ikke. Men da kom en metallboks til syne. "Lucky Strike". Den ser jo rett og slett dritsexy ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den så god ut, hva kosta den? Var den god? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 For å være helt ærlig med deg, jeg har ikke smakt den enda. Egentlig skulle jeg være "tom" i dag, men så skjedde det noe. Jeg veddet med meg selv. Ny Family Guy episode idag, jeg går ned og kjøper. Ja, så var det ny episode i dag da. Jeg skal teste den nå om noen få strakser. Kommer tilbake med mer. Den kostet 67 kr. Sikkert rundt 65 de aller fleste steder. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du sier: "Mamma, pappa, jeg røyker." Så venter du litt, og så sier du "nei, bare kødda, men jeg snuser". Eller så kan du jo ta den jeg dro på mor og far. "Mamma, pappa, jeg røyker hasj. Nææh, bare kødder snuser bare jeg." Skulle sett ansiktene dems.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Litt skuffa over Lucky Strike. Ikke helt min smak, minner om Diplomat. Grei styrke har den. Noen andre som har erfaring med LS? Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 jeg har aldri prøvd noen av N&J typene, men vurderer strong nå. Er den no sterk? god? fortell fortell! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 jeg har aldri prøvd noen av N&J typene, men vurderer strong nå. Er den no sterk? god? fortell fortell! Sterk er den, har ikkje prøvd nokon av dei andre sterk snusene så eg kan ikkje sette den opp mot nokon av dei andre. Men av smak er den fin og rundt. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Lucky Strike syns jeg er veldig god. Sterk tobakkssmak og litt over middels styrke. Jeg vil ihvertfall anbefale deg den! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Feiget ut i dag. Hadde tenkt på West, men da så jeg "20 white portion". Jeg bare klarte ikke. Men da kom en metallboks til syne. "Lucky Strike". Den ser jo rett og slett dritsexy ut. Åh Yndlingskosesnusen min Den er bare dritgod og som du sier en veldig sexy og gjenompørt utseende. den er "toasted" og smaker litt som SS og romio og julietta. DIGG SNUS jeg har aldri prøvd noen av N&J typene, men vurderer strong nå. Er den no sterk? god? fortell fortell! Sterk er den, har ikkje prøvd nokon av dei andre sterk snusene så eg kan ikkje sette den opp mot nokon av dei andre. Men av smak er den fin og rundt. N&J er ingen ting i forhold til skruf stärk. Men jeg som har snus skruf fast i en god stund nå (1-2 bokser i uka) kjenner knapt effekten av den heller nå lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg