Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei her trengs det en forklaring. Den begynte å renne som et helvete + at å spytte i dusjen er ikke like digg siden jeg ikke føler for å stå og tråkke i snus spytt.
du må bare stappe den godt oppunder leppa, og la være å drive å pirke på den hele tiden. så må du jo selvfølgelig holde kjeften igjen da, så du ikke dusjer deg i trynet.
Nå begynner pengebruken å bli ganske ille her. Etter at foreldrene mine sluttet å bry seg om at jeg snuser hjemme, har forbruket nå økt til omtrent en boks om dagen. Det er blitt ganske dyrt.

wow. en boks om dagen er mye. jeg klarte å ta knekken på en boks på fest i går, men da ble det jo selvfølgelig spandert bort en del. men når man er noe alkoholisert er det jo noe lettere å ha i mye snus da. var et par ganger jeg stappa innpå 4-5 poser samtidig, men det er i bunn og grunn bare sløsing ...

Lenke til kommentar
Nå begynner pengebruken å bli ganske ille her. Etter at foreldrene mine sluttet å bry seg om at jeg snuser hjemme, har forbruket nå økt til omtrent en boks om dagen. Det er blitt ganske dyrt.

En boks om dagen? løs eller portion? å hvor ofte bytter du?

Har mine i 1-4 timer av gangen. Løs eller portion spiller ingen rolle.

Løs hjemme portion borte.

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til mamma og pappa jeg :( snauser når jeg er hjemme når jeg sitter på rommet, men har den aldri i når jeg er nede hos de liksom..noen som vet hvordan jeg kan forklare dette til de? de liker verken snus eller røy liksom...derfor jeg sliter med og forklare dette til de...er ikke lett selvom jeg er 18 år liksom

Lenke til kommentar

Hvordan smaker nikotinfri snus? Jeg liker snus, og tar meg gjerne en pris eller ti i lystig lag. For en liten stund siden kjøpte jeg meg som regel en boks til helgebruk, men siden jeg ikke er avhengig av nikotin liker jeg ikke rusen. Spørsmålet er om nikotinfri snus har noe som helst for seg.

Lenke til kommentar
Hvordan smaker nikotinfri snus? Jeg liker snus, og tar meg gjerne en pris eller ti i lystig lag. For en liten stund siden kjøpte jeg meg som regel en boks til helgebruk, men siden jeg ikke er avhengig av nikotin liker jeg ikke rusen. Spørsmålet er om nikotinfri snus har noe som helst for seg.

Onico er god. Smaker nesten det samma som vanlig snus, bare bedre. Er visst maisfiber elns, god er den i hvert fall.

Lenke til kommentar
jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til mamma og pappa jeg :( snauser når jeg er hjemme når jeg sitter på rommet, men har den aldri i når jeg er nede hos de liksom..noen som vet hvordan jeg kan forklare dette til de? de liker verken snus eller røy liksom...derfor jeg sliter med og forklare dette til de...er ikke lett selvom jeg er 18 år liksom

Tror du kommer langt med å være ærlig. Sannsynligvis vil de være glad for at du forteller dem det istedet for å holde det hemmelig. Først vil de nok være litt skuffet, men de vil nok akseptere det fort :)

Lenke til kommentar
1-4 timer var nå veldig lenge da, hva snuser du? har i min ca en time.

Alt mulig forskjellig egentlig. På Jobb går jeg med en pose 3.5-4timer til jeg tar lunsj, Spiser så setter jeg inn en ny og går vakta ut med den.

Hadde en løs i leppa mellom 5 og 8, tok ut den, drakk litt og satte inn ny som enda er i.

Merker som jeg har sagt tidligere ikke når den renner. Så lenge jeg kjenner at noe er der og at smaken fortsatt ligger der så er jeg fornøyd.

Det er mer økonomisk slik også:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...