Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Er vel rimelig bullshit det med grop. Jeg merker i hvert fall ingenting til slitasje eller noe som helst etter ca. 1 år med snusing, så tror det gjelder den gamle snusen som hadde glasskrystaller elns, og det gnagde seg ned i kjøttet ...

 

Ikke noe bullshit med grop. har snust i 3 år nå, og har en rimelig stor grop på høyresiden.

 

me 2.

 

 

Snus + sprit er godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel rimelig bullshit det med grop. Jeg merker i hvert fall ingenting til slitasje eller noe som helst etter ca. 1 år med snusing, så tror det gjelder den gamle snusen som hadde glasskrystaller elns, og det gnagde seg ned i kjøttet ...

 

Ikke noe bullshit med grop. har snust i 3 år nå, og har en rimelig stor grop på høyresiden.

 

Ja jeg også. bare at jeg har den på venstre side. Når jeg snuser på venstre side kan man ikke se at jeg snuser. (de som kjenner meg godt ser det jo :p) men når jeg snuser på høyre side synes det mye bedre. Grop=sant

Lenke til kommentar
Er vel rimelig bullshit det med grop. Jeg merker i hvert fall ingenting til slitasje eller noe som helst etter ca. 1 år med snusing, så tror det gjelder den gamle snusen som hadde glasskrystaller elns, og det gnagde seg ned i kjøttet ...

 

Ikke noe bullshit med grop. har snust i 3 år nå, og har en rimelig stor grop på høyresiden.

 

Ja jeg også. bare at jeg har den på venstre side. Når jeg snuser på venstre side kan man ikke se at jeg snuser. (de som kjenner meg godt ser det jo :p) men når jeg snuser på høyre side synes det mye bedre. Grop=sant

 

jeg har den i venstre jeg :S er dette unormalt :p føler alle har den i høyre :p

Lenke til kommentar
Får jeg gruppeklem av gutta?! :p

Kommer ann på hva du bruker. :):):)

 

Men ser ut det bare er meg her som ikke har fått kul grop. Kanskje jeg har det, uten å ha merka noe spess til det. :hmm:

Hmmmmmmm ... Føler i hvert fall ikke at jeg har så jævlig mye større plass der enn før. Mensammafaenhvembryrseg?

Lenke til kommentar

Gikk en stund før jeg skjønte at jeg hadde litt grop. Men så har jeg snusa i 5 år ellerno da, så skulle bare mangle. Nå har jeg roa ned litt,og bruker mest porsjon, som virker mindre "gropende". For meg er det mest naturlig å ha snusen på venstre side,men siden jeg er en erfaren rev så bytter jeg side veldig ofte. Gjerne etter hver pris, for å gi tannkjøtt o.l mest mulig tid til å helbrede seg.

Lenke til kommentar

Jeg har den i venstre jeg :S er dette unormalt :p føler alle har den i høyre :p

:hmm: jeg har liksom alltid snust på venstre side. Kunne ikke falle meg inn å snuse på høyre. Folk er forskjellige !

 

Okei, dagens erfaring: Snus i dusjen = ikke bra :p
det er jo himmelsk. stå der og loke mens det deilige vannet renner nedover ryggen. ah

 

Jaaa :love: Det skal jeg gjøre snart! Bare lit ekkelt at den renner så mye da.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Etter f.eks gym på skolen er det helt herlig å putte i en pris. Mulig at du får vann i munnen og det renner som faen, men følelsen er helt digg.

 

Ja etter en slitsom treningsøkt er det ingen ting som smaker like godt som en pose under leppa og en varm dusj.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...