ultimatedeskjet Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke så lenge. Siden julen 2007. Tråden er forsatt fin. Den er veldig irriterende men samtidig sparer jeg tannkjøttet litt (siden jeg bytter side) Slitasje på flere steder i stede for en stor slitasje ett sted. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jeg foretrekker også å snuse på siden av strengen. det synes ikke så godt, pluss at man ikke får en syyyk grop étt sted. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er vel rimelig bullshit det med grop. Jeg merker i hvert fall ingenting til slitasje eller noe som helst etter ca. 1 år med snusing, så tror det gjelder den gamle snusen som hadde glasskrystaller elns, og det gnagde seg ned i kjøttet ... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 I dag har jeg penger ! I dag skal jeg kjøpe boks for første gang på en uke ! I dag skal jeg kjøpe skruf stärk ! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 grop er da ikke bullshit? jeg kjenner jo godt det at jeg har plass til mer snus/kan dytte snusen lenger opp mot nesa nå enn før. noen har vel antageligvis bedre/sterkere tannkjøtt enn andre, så det varierer sikkert mye. men det med glasskrystaller tror jeg bare er bull. jeg har i alle fall lest at de hadde store saltkrystaller, men det ble vel ulovlig på grunn av at det fucka opp tannkjøttet sånn. har ingen sikker kilde på dette, men jeg har i alle fall lest at det med glasskrystaller bare er myte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har hørt at dem hadde små glassbiter i snus før, men dem har heldigvis fjerna det nå^^ Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skal kjøpe Skruf Stärk Løs imorgen... Skruf White Portion er veldig god! Skruf White Portion? Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jeg så at det var noen som nevnte snus over dammen her i tråden. kameraten min var borte der en tur for ei stund sia, og han prøvde å spore opp no varer. det var vanskelig, men han kom da hjem med noe det var noe som hette Hawken, den var ca. som Viking bare enda søtere Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det med glassbiter i snusen er en myte . det har da aldri vært sånn. Hvertfall ikke så lenge vi har hatt general i masseproduserte bokser. Ellers kan jeg bekrefte at , etter bare 6mnd med snusing, har jeg fått mye bedre plass til prisen under leppa. Jeg har snuset en del fremme i midten , og jeg har bare en liten stubbe igjen av strenga der. Samtidig har jeg en liten grop som strekker seg 2-3 cm i bredden. Og jeg har snust ca 50/50 med løs/porsjon. Forresten virker den amerikanske snusen enda mere tærende på tannkjøttet på meg ihvertfall. Etter bare 2 bokser (1 skoal og 1 kodiak) så er strengen halvert i underleppa også Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Først og fremst. Kondolerer. Takk Skal holde ut nå ja! Spare litt penger.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Måtte teste de nye varene vi fikk inn på rema nå. Kjøpte en boks Grovsnus. Syns den er ganske lik General egentlig. Både smak og i baking. Om den renner eller ikke aner jeg ikke siden jeg ikke kjenner om det renner eller ikke:P Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Faen fikk et tårn med general løs av foreldra mine i helga. Og jeg ser først nå at den er godt ut på dato for to måneder siden, ihvertfall den første boksen. Har det egentlig noe å si sånn på nikotin og sånn? Jeg merker jo at den er litt tørrere, blir jævli fort sår men det er ikke så farlig. Bare litt kjipt når jeg først får et tårn så har hele dritten gått ut på dato =\ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hehe... Før i tia når jeg var 12-13 pleide kjeg å kjøpe i en kiosk i skjippergata og der hadde dem fjernet datoberkinga på boksene Tror de hadde gått ut på dato men det er ikke noe farllig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 på kiwi får du gratis snus vist den hr gått ut på dato. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) på kiwi får du gratis snus vist den hr gått ut på dato. kult når du sier det så er det jo sandt og husker jeg så på tv at de snakka om det ut på dato, men de kaster deg ut vis du står og leiter i lane tider ...noen som har prøvd dette eller? hadde ikke gjort noe med gratis snus Endret 26. april 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noen som vet hva som er bakgrunnen for designet Skruf boksene har fått? Du vet den skogen, skal det være en spesiell skog? Litt teit kanskje, men riktig sted å spørre om noe slikt. Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noen som vet hva som er bakgrunnen for designet Skruf boksene har fått? Du vet den skogen, skal det være en spesiell skog?Litt teit kanskje, men riktig sted å spørre om noe slikt. det er vell det at det er no granbar elno i skrufen, det har ivertfall jeg hørt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ¨Mange som syns skruff smaker skog Prøv å google det da vel Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Eneste jeg kom frem til var Vest Bambles "dype skog". Jeg kan være inne på noe. Uansett liker jeg motivet godt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er vel rimelig bullshit det med grop. Jeg merker i hvert fall ingenting til slitasje eller noe som helst etter ca. 1 år med snusing, så tror det gjelder den gamle snusen som hadde glasskrystaller elns, og det gnagde seg ned i kjøttet ... Ikke noe bullshit med grop. har snust i 3 år nå, og har en rimelig stor grop på høyresiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg