Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grop er da ikke bullshit? jeg kjenner jo godt det at jeg har plass til mer snus/kan dytte snusen lenger opp mot nesa nå enn før. noen har vel antageligvis bedre/sterkere tannkjøtt enn andre, så det varierer sikkert mye.

 

men det med glasskrystaller tror jeg bare er bull. jeg har i alle fall lest at de hadde store saltkrystaller, men det ble vel ulovlig på grunn av at det fucka opp tannkjøttet sånn. har ingen sikker kilde på dette, men jeg har i alle fall lest at det med glasskrystaller bare er myte.

Lenke til kommentar

jeg så at det var noen som nevnte snus over dammen her i tråden. kameraten min var borte der en tur for ei stund sia, og han prøvde å spore opp no varer. det var vanskelig, men han kom da hjem med noe :ph34r: det var noe som hette Hawken, den var ca. som Viking bare enda søtere :p

Lenke til kommentar

Det med glassbiter i snusen er en myte . det har da aldri vært sånn. Hvertfall ikke så lenge vi har hatt general i masseproduserte bokser.

Ellers kan jeg bekrefte at , etter bare 6mnd med snusing, har jeg fått mye bedre plass til prisen under leppa.

Jeg har snuset en del fremme i midten , og jeg har bare en liten stubbe igjen av strenga der. Samtidig har jeg en liten grop som strekker seg 2-3 cm i bredden. Og jeg har snust ca 50/50 med løs/porsjon.

 

Forresten virker den amerikanske snusen enda mere tærende på tannkjøttet på meg ihvertfall. Etter bare 2 bokser (1 skoal og 1 kodiak) så er strengen halvert i underleppa også :p

Lenke til kommentar

Faen fikk et tårn med general løs av foreldra mine i helga. Og jeg ser først nå at den er godt ut på dato for to måneder siden, ihvertfall den første boksen. Har det egentlig noe å si sånn på nikotin og sånn? Jeg merker jo at den er litt tørrere, blir jævli fort sår men det er ikke så farlig. Bare litt kjipt når jeg først får et tårn så har hele dritten gått ut på dato =\

Lenke til kommentar
på kiwi får du gratis snus vist den hr gått ut på dato.

kult :p når du sier det så er det jo sandt og husker jeg så på tv at de snakka om det ut på dato, men de kaster deg ut vis du står og leiter i lane tider :(:p...noen som har prøvd dette eller? :p hadde ikke gjort noe med gratis snus :p

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Noen som vet hva som er bakgrunnen for designet Skruf boksene har fått? Du vet den skogen, skal det være en spesiell skog?

Litt teit kanskje, men riktig sted å spørre om noe slikt.

 

post-98729-1209223858_thumb.jpg

 

det er vell det at det er no granbar elno i skrufen, det har ivertfall jeg hørt.

Lenke til kommentar
Er vel rimelig bullshit det med grop. Jeg merker i hvert fall ingenting til slitasje eller noe som helst etter ca. 1 år med snusing, så tror det gjelder den gamle snusen som hadde glasskrystaller elns, og det gnagde seg ned i kjøttet ...

 

Ikke noe bullshit med grop. har snust i 3 år nå, og har en rimelig stor grop på høyresiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...