Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det en logisk grunn til at snus er så grisegodt etter man har spist? Hadde det ikke vært for etter måltider hadde jeg lagt snusen på hylla for lengst.

Akkurat det samme her. Prell etter middagen er sinnsykt deilig :p

Lenke til kommentar

Så det var en som nevnte Kodiak snus her, venter faktisk noen bokser Kodiak i posten igjen snart (:

Bestilte meg noen bokser for en stund sida for å prøve, og skal si det var surt å gå tilbake til General etterpå ja.

Var også en som nevnte Offroad snus så jeg.. Har testa vanlig offroad en gang, men den kasta jeg med en gang. Konsistensen var grusom, og likte den ikke. For ikke så lenge sida fant jeg en boks med Offroad Longcut American Wintergreen(pustpust) og ble veldig optimistisk, tenkte den skulle være omtrent som Kodiak snusen.

Kjøpte meg en boks, og ble utrolig skuffa. Vanskelig å bestemme seg for hva som var mest elendig,konsistensen eller smaken. Den havna i søpla der den hører hjemme.

Nå for tida går det mest i forskjellige varianter av skruf porsjon, helst skruf sterk porsjon. Kjipt at snusutvalget i Norge er så dårlig :/

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri orka og bake eller klype i meg snus om morran. nei porsjon her i gården:)

Amen to that brother!

Eller bare prellen du tar deg når du setter deg foran pc`en : D

Eller bare det de fleste er DIGG!

Endret av Bzerk1337
Lenke til kommentar

Wehey, bare versjon 5 av snustråden! Fordi ved å starte en ny tråd minsker off-topic prat. Rock solid logic! Uansett: :new_woot:

For å ikke skyte meg selv i foten starter jeg en liten undertopic: Hvorfor snuser du akkurat det du snuser?

Lenke til kommentar

Hiver meg på undertopic. Jeg er fortsatt såpass fersk at jeg prøver noe nytt nesten vær gang. Men General løs er obligatorisk, alle bør prøve denne snusen.

Men, jeg skal ut å handle snus i morgen, og da kommer det selvfølgelig et spørsmål til dere. Hva skal jeg prøve ut? Helst løs. Ble frarådet Offroad, så den holder jeg meg unna. Jeg har prøvd (løs): General,(Nick and) Johnny og RL. Er det noen andre jeg bør prøve? Jeg er litt nysgjerrig på Ettan og Skruf. Hva synes dere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...