Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hm, jeg vil "tippe" det har noe med nikotinet å gjøre. Samme grunnen til at det er ufattelig digg med sigg etter mat. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finnes det en logisk grunn til at snus er så grisegodt etter man har spist? Hadde det ikke vært for etter måltider hadde jeg lagt snusen på hylla for lengst. Akkurat det samme her. Prell etter middagen er sinnsykt deilig Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Prellen(e) på skolen er forsåvidt også sinnsvakt digg. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så det var en som nevnte Kodiak snus her, venter faktisk noen bokser Kodiak i posten igjen snart (: Bestilte meg noen bokser for en stund sida for å prøve, og skal si det var surt å gå tilbake til General etterpå ja. Var også en som nevnte Offroad snus så jeg.. Har testa vanlig offroad en gang, men den kasta jeg med en gang. Konsistensen var grusom, og likte den ikke. For ikke så lenge sida fant jeg en boks med Offroad Longcut American Wintergreen(pustpust) og ble veldig optimistisk, tenkte den skulle være omtrent som Kodiak snusen. Kjøpte meg en boks, og ble utrolig skuffa. Vanskelig å bestemme seg for hva som var mest elendig,konsistensen eller smaken. Den havna i søpla der den hører hjemme. Nå for tida går det mest i forskjellige varianter av skruf porsjon, helst skruf sterk porsjon. Kjipt at snusutvalget i Norge er så dårlig :/ Lenke til kommentar
frentix Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke glem morraprellen. Amen to that. Ikke noe som måler seg med en skikkelig feit kule om morran Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Mye bedre med en skikkelig fin klype på morgenen Da får man fine tenner hele skoledagen! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde aldri orka og bake eller klype i meg snus om morran. nei porsjon her i gården:) Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg hadde aldri orka og bake eller klype i meg snus om morran. nei porsjon her i gården:) Amen to that brother! Eller bare prellen du tar deg når du setter deg foran pc`en : D Eller bare det de fleste er DIGG! Endret 6. mars 2008 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har enda ikke funnet en porsjonsnus som faktisk smaker spesielt godt, bortsett fra General Maxi Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har enda ikke funnet en porsjonsnus som faktisk smaker spesielt godt, bortsett fra General Maxi Den er jo IKKE god, kjøpte meg en slik isted bare til forveksling. Da er det bedre med f.eks skruf tranebær. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Liker ikke Skruf egentlig. Løs er OK, men syns ikke porsjonene dems er særlig gode. - Selv om mange liker de. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 6 uker uten snus nå. Verste ser ut til å være over. Men! Gøteborg`s voldtekt, hvit prosjon var det det gikk klart mest av. Helt klart den foretrukne her i gården ihvertfall. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva er det for noe i de plastboksene som står fint oppstilt i egne plasthyller rundt om kring på kiosker og bensinstasjoner? Finnes i rød og grå boks. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wehey, bare versjon 5 av snustråden! Fordi ved å starte en ny tråd minsker off-topic prat. Rock solid logic! Uansett: For å ikke skyte meg selv i foten starter jeg en liten undertopic: Hvorfor snuser du akkurat det du snuser? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva er det for noe i de plastboksene som står fint oppstilt i egne plasthyller rundt om kring på kiosker og bensinstasjoner? Finnes i rød og grå boks. Mener du Vertigo? http://www.buysnus.com/snusbrand/Vertigo_B...elvet_Mini.aspx Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mener du Vertigo? http://www.buysnus.com/snusbrand/Vertigo_B...elvet_Mini.aspx Jepp, takk skal du ha. Kjekt å vite. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 For å ikke skyte meg selv i foten starter jeg en liten undertopic: Hvorfor snuser du akkurat det du snuser? Fordi General er den eneste snusen jeg aldri går lei av En god, orginal, smak Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hiver meg på undertopic. Jeg er fortsatt såpass fersk at jeg prøver noe nytt nesten vær gang. Men General løs er obligatorisk, alle bør prøve denne snusen. Men, jeg skal ut å handle snus i morgen, og da kommer det selvfølgelig et spørsmål til dere. Hva skal jeg prøve ut? Helst løs. Ble frarådet Offroad, så den holder jeg meg unna. Jeg har prøvd (løs): General,(Nick and) Johnny og RL. Er det noen andre jeg bør prøve? Jeg er litt nysgjerrig på Ettan og Skruf. Hva synes dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg