Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 har dem snus i polen ? Hvilke land er det egentlig som markedsfører snus utenom norge og sverige ? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ingen. De har vel snus på ferjen han skal ta. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ja:D då e d bestemt att d blir polen tur til høsten. vi skal ta ferja frå oslo til kiel, og eg sjekka litt prisa på snus der, og det kosta berre. 26 kr for ein skruf:) nåken som veit om det er lett å få kjøpt og smugla med seg meir enn kvoten. er 16 år. Når du er 16 kan dei ikkje gje deg bøter for å smugle dei tar det bare vist dei tar deg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Legg eksene med snus i en sekk eller pose, ha solbriller på og snakk i mobiltelefonen. Da vil ikke vaktene stoppe deg. Hva er kvoten da? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For en som er over 18 år, er det vel enten ett tårn med porsjon eller 5 bokser løs. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 det er lov å ta med 500 gramm snus over grensen. Men du er under 18 (eller er det 20?) så dei kommer til å ta snusen din sjølv om du har det som er lov. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 trur nok det er under 18 siden det er det som er aldersgrensa på snus Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Når man skal kjøpe snus på båten (ferga), må man vise billetten sin da? som man gjør på Duty free på flyplasser? skal ta båt til færøyene 1 juni. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 men viss eg får ein random til å kjøpe og legger snusen i bagen som ligger i bagasjerommet på bussen, sjekker dei det då? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 yarr. nettopp ankommet landet med et tårn skruf portion. utrolig hvor billig det egentlig er på tax-free1 ass. 26,- per boks. er utrolig fornøyd med skrufen egentlig, både portion og løs, i alle fall i motsetning til N&J portion, som renner så sykt. eneste jeg reagerte på var det dårlige utvalget de hadde på snus, på tax-free1 altså ... vet ikke om det alltid er sånn på gardemoen? nesten så man må fly litt oftere på grunn av prisene (høhø) på snusen. forresten, ble litt usikker på flyplassen, og siden jeg ikke er 18, så spurte jeg ikke noen, men hvor mye snus kan man ha med seg? 10 bokser portion, eller 5 bokser løs, sant? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 500 gram. Du vet vel ca vekta på enkeltboksene sjøl, sant? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 forresten, ble litt usikker på flyplassen, og siden jeg ikke er 18, så spurte jeg ikke noen, men hvor mye snus kan man ha med seg? 10 bokser portion, eller 5 bokser løs, sant? Riktig Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva gjør man hvis man skal til utlandet der dem ikke sleger snus a ? Også får man bare ta med seg 5 bokser... da hadde jeg sliti etter 2 uker ass. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva gjør man hvis man skal til utlandet der dem ikke sleger snus a ? Også får man bare ta med seg 5 bokser... da hadde jeg sliti etter 2 uker ass. Kompensere med røyk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei, røyk er æsj. Slutta med den driten for lenge siden og jeg skal ikke begynne igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg spør heller: Hva gjør man i land hvor det ikke er lov til å snuse? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg spør heller: Hva gjør man i land hvor det ikke er lov til å snuse? Man dør av lungekreft Norge og sverige er smarte som har snus. Det er jo ikke påvist at snus øker kreftfaren engang. Ingen som har dødd av snus, men det dør jo noen av røyk hvert minutt eller no (?) Endret 23. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei, røyk er æsj. Slutta med den driten for lenge siden og jeg skal ikke begynne igjen. Vel det er da ikke noe annet å gjæra, om man ikke er desp å tygger nikotintyggis men DET er æsj Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg spør heller: Hva gjør man i land hvor det ikke er lov til å snuse? Man dør av lungekreft Norge og sverige er smarte som har snus. Det er jo ikke påvist at snus øker kreftfaren engang. Ingen som har dødd av snus, men det dør jo noen av røyk hvert minutt eller no (?) snus øker faren for blodpropp, og kreft i tannkjøtt, svelg osv. menne det skal seiast att snus er mindre farlig enn røyk. men ikkje tru att snus er sunt og att du ikkje kan dø av det, fordi det kan du. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg spør heller: Hva gjør man i land hvor det ikke er lov til å snuse? Man dør av lungekreft Norge og sverige er smarte som har snus. Det er jo ikke påvist at snus øker kreftfaren engang. Ingen som har dødd av snus, men det dør jo noen av røyk hvert minutt eller no (?) snus øker faren for blodpropp, og kreft i tannkjøtt, svelg osv. menne det skal seiast att snus er mindre farlig enn røyk. men ikkje tru att snus er sunt og att du ikkje kan dø av det, fordi det kan du. Kilde? Etter det jeg har lest er det usunt for tenner og tannkjøtt og veldig avhengighetsskapende8oi langt ord), men ikke bevist kreft fremkallende. sikekrt ikke det sunneste som finnes men det er vel like usunt å døtte i seg masse godteri chips osv. Snus er mitt godteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg