Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja:D då e d bestemt att d blir polen tur til høsten. vi skal ta ferja frå oslo til kiel, og eg sjekka litt prisa på snus der, og det kosta berre. 26 kr for ein skruf:) nåken som veit om det er lett å få kjøpt og smugla med seg meir enn kvoten. er 16 år.:p

Når du er 16 kan dei ikkje gje deg bøter for å smugle dei tar det bare vist dei tar deg.

Lenke til kommentar

yarr. nettopp ankommet landet med et tårn skruf portion. utrolig hvor billig det egentlig er på tax-free1 ass. 26,- per boks. er utrolig fornøyd med skrufen egentlig, både portion og løs, i alle fall i motsetning til N&J portion, som renner så sykt. eneste jeg reagerte på var det dårlige utvalget de hadde på snus, på tax-free1 altså ... vet ikke om det alltid er sånn på gardemoen? nesten så man må fly litt oftere på grunn av prisene (høhø) på snusen.

forresten, ble litt usikker på flyplassen, og siden jeg ikke er 18, så spurte jeg ikke noen, men hvor mye snus kan man ha med seg? 10 bokser portion, eller 5 bokser løs, sant?

Lenke til kommentar
Jeg spør heller: Hva gjør man i land hvor det ikke er lov til å snuse?

Man dør av lungekreft :p Norge og sverige er smarte som har snus. Det er jo ikke påvist at snus øker kreftfaren engang. Ingen som har dødd av snus, men det dør jo noen av røyk hvert minutt eller no (?)

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Man dør av lungekreft :p Norge og sverige er smarte som har snus. Det er jo ikke påvist at snus øker kreftfaren engang. Ingen som har dødd av snus, men det dør jo noen av røyk hvert minutt eller no (?)

snus øker faren for blodpropp, og kreft i tannkjøtt, svelg osv. menne det skal seiast att snus er mindre farlig enn røyk. men ikkje tru att snus er sunt og att du ikkje kan dø av det, fordi det kan du.

Lenke til kommentar

snus øker faren for blodpropp, og kreft i tannkjøtt, svelg osv. menne det skal seiast att snus er mindre farlig enn røyk. men ikkje tru att snus er sunt og att du ikkje kan dø av det, fordi det kan du.

Kilde? Etter det jeg har lest er det usunt for tenner og tannkjøtt og veldig avhengighetsskapende8oi langt ord), men ikke bevist kreft fremkallende. sikekrt ikke det sunneste som finnes men det er vel like usunt å døtte i seg masse godteri chips osv. Snus er mitt godteri :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...