dysfunctional Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har vært snusfri et par mnd nå. Gzz.. Hvorfor i helsikken gidder du å sitte på ett snus- forum da? ^^ Tja, er jo morsomt å følge med på hva jeg går glipp av. ^^ Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sitter med en gøteborgs rapé her. Den gjør jobben sin den når General Sterk er tom. gravde og fant i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har fått et sår under leppa nå :/ det rare var at jeg fikk det når jeg ikke snuste. Burde jeg holde meg unna snus til det går vekk? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har hatt noe av det samme faenskapet selv, men plagene ble ikke større mens jeg snuste. Det svir ganske kraftig med en gang man tar inn snusen, men etterhvert blit området "lammet". Husk å pusse kjeften godt, og bruk fluorskyll. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har fått et sår under leppa nå :/ det rare var at jeg fikk det når jeg ikke snuste. Burde jeg holde meg unna snus til det går vekk? En kompis av meg (Underpants) begynte nesten alltid å blø fra leppa når han snuste tror ikke det er no farlig med det er jo litt udigg da Lenke til kommentar
HestFlesk Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Noen som vet hva som er spesiellt med n&j east? Edit: Fant det ut Endret 20. april 2008 av HestFlesk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen porsjonanmeldelser fra meg av snusmerkene jeg bruker oftest: Skruf/Skruf Sterk: Den det går mest av om dagen, vanlig Skruf altså. (Har aldri Sterk på Kiwi´n her dessverre). Hovedgrunnen til at jeg kjøper den er vel fordi den koster 49,- her, i motsetning til N&J som koster hele 66,-. Det er så greit å betale en femtilapp for en boks synes jeg. Ikke det at jeg er så gjerig om synes 16 spenn er mye, men man har jo alltid en femtilapp, ikke 66kr. Smak: ganske grei synes jeg. Ikke noe spesielt akkurat, men helt fin. Lukt: ganske så udigg, men hvem bryr seg egentlig om det? Ganske sjeldent jeg sniffer snus. Effekt: Skruf er jo kjent for snus med stort nikotininnhold og det er også det som trekker godt opp her. Alt i alt en god allrounder. Nick & Johnny: En av favotittene helt klart. Kjipt at den skal være så dyr i forhold til andre snuser som Skruf her hos meg, men det driter jeg som regel i uansett. Er bare hvis jeg skal ha mer enn èn at jeg tar Skruf på Kiwi. Smak: Rimelig god. Ikke no spess. Lukt: Ikke spesielt god. Lukter omtrent som en hestestall, i beste fall. Høhæ. Effekt: Helt konge! Det er vel også grunnen til at jeg velger denne, og Skruf Sterk, nemlig det at det blir skikkelig fin effekt. Montecristo: Keegeprellen! Med verdens mest perfekte poser. Jeg kommer aldri over hvor perfekt snusen ligger fordelt i den stilige metallboksen. Skruf har noe å hente her, der ligger jo alt i én stor kladd. Smak: God. Smaker skikkelig Cuba. Lukt: Beste på markedet spør du meg. Wreally Najs. Effekt: Heller begredelig dessverre. Men det er noe man lett kan ofre når det smaker såppas godt. Med andre ord en kosesnus. Hvis noen lurer på hvorfor jeg gadd dette så er det fordi jeg venter på å blir trøtt, noe som tydeligvis aldri skjer. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Prøvde å kjøpe selv for første gang idag. på Trondeim-Torg og Mercursenteret. Gikk ikke særlig bra, ble spurt om legg begge gangene.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Seff, trur det er bare på landet det funker å kjøpe ting uten legg. Ellers kan du prøve denne: Eg har lagt i fra meg kortholderen i bilen. Men det er lett å sjå om nokon er under 18, dei er så nervøse at dei holder på å drite på seg. Men det er bare teit å sjå fjortisser med kjeften full i snus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Her på landet funker det ikke særlig bra å kjøpe. Funker mye bedre om man drar inn til Oslo Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Prøvde å kjøpe selv for første gang idag. på Trondeim-Torg og Mercursenteret.Gikk ikke særlig bra, ble spurt om legg begge gangene.. Dete r ikke noe stress å få kjøpt her jeg bor eller i oslo sentrum og jeg er bare 14. Vanligvis bryr ikke de ansatte på butikken/kiosken seg men noen som spør etter legg. Du kan jo si: Det har ikke vert noe problem før, Eller: Faen den glemte jeg i bilen Etter min erfaring er det også lettere å få kjøpt i små kiosker/butikker som ikke er så kjente, Steder som narvesen og 7-11 er ikke så lurt men de fleste andrte små-kiosker funker Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Prøvde engang hos en utlending, han nekta å selge meg. Så etter å ha prøvd på 4 andre steder så fikk jeg endelig da^^ Så kom jeg på at jeg måtte ha godteri til neste tentamen, så jeg gikk til bake til utlendingen og kjøpte godteri med 2 stk N&J under leppa han så drit stygt på meg og spurte ikke etter pose eller kvittering engang Han ble sur Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har vært snusfri et par mnd nå. Gzz.. Hvorfor i helsikken gidder du å sitte på ett snus- forum da? ^^ Når ble diskusjon.no ett snusforum? Dette er en TRÅD som omhandler snus. Og hva om han vil skryte litt til oss svake sjeler som ikke klarer å slutte med dette fantastiske middelet? E-wok: Du liker ikke smaken noe særlig, og hater lukta men enda så snuser du Skruf? Wth, forstår meg ikke på folk som snuser skruf kun pga effekten :S Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg sa jo at smaken er grei da. Og som sagt, den er så billig her. Få snus som lukter godt uansett. Tok det bare med i vurderinga for morro skyld. Smaken er grei og effekten er god, ergo en grei snus å kjøpe for femti spenn jess! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror ikke innlegget til Quzco var så veldig alvorlig^^ Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror ikke innlegget til Quzco var så veldig alvorlig^^ Helt riktig Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har fått et sår under leppa nå :/ det rare var at jeg fikk det når jeg ikke snuste. Burde jeg holde meg unna snus til det går vekk? jeg fikk et sår her om dagen myself... jeg fikk det på venstre sida (den sida jeg som oftest legger snusen), så nå legger jeg bare den på andre sida Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Skruf/Skruf Sterk: Den det går mest av om dagen, vanlig Skruf altså. (Har aldri Sterk på Kiwi´n her dessverre). Hovedgrunnen til at jeg kjøper den er vel fordi den koster 49,- her, i motsetning til N&J som koster hele 66,-. Det er så greit å betale en femtilapp for en boks synes jeg. Ikke det at jeg er så gjerig om synes 16 spenn er mye, men man har jo alltid en femtilapp, ikke 66kr. Smak: ganske grei synes jeg. Ikke noe spesielt akkurat, men helt fin. Lukt: ganske så udigg, men hvem bryr seg egentlig om det? Ganske sjeldent jeg sniffer snus. Effekt: Skruf er jo kjent for snus med stort nikotininnhold og det er også det som trekker godt opp her. Alt i alt en god allrounder. jeg har snust nesten bare skrufen i det siste, men på statoilen der jeg kjøper har de nå satt opp til 73,-!!!!11! Men det er det eneste stedet jeg veit om som fortsatt selger skruf sterk.... so it'l do edit: srry, jeg klarte å delete den derre sitat koden. Endret 22. april 2008 av heggen77 Lenke til kommentar
frentix Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Prøvde Nick(&J) West i dag. Syns den var ganske sterk og grei smak, men det irriterende er at jeg tar feil av den og mobilen når jeg skal ta den opp av lomma Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) ja:D då e d bestemt att d blir polen tur til høsten. vi skal ta ferja frå oslo til kiel, og eg sjekka litt prisa på snus der, og det kosta berre. 26 kr for ein skruf:) nåken som veit om det er lett å få kjøpt og smugla med seg meir enn kvoten. er 16 år. Endret 23. april 2008 av cfcmegafan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg