Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde løs for første gang igår, det var digg!! Kjøpte en general løs. Greide faktisk å bake den på første forsøk, men så skulle jeg ta meg en til mens jeg lå i senga og så på film og akkuratt når jeg putta den oppi leppa så ringer mobilen og jeg skvetter til og kjører hele prellen(som ikke akkuratt var så perfekt bakt :p) rett opp i leppa som fører til at den smuldrer opp og detter ut i senga mi :/ Var noe piss å snakke i telefonen med halve kjeften full av snus, hvertfall når dette var en veldig seriøs samtale noe jeg visste før jeg tok telefonen xD

Men det er sabla digg når man først får det til.

Edit: noen som har tips til hvordan og ikke miste så mange smuler rundt om kring, tror jeg må vaske sengetøyet for å unngå at det skal lukte snus av hele senga^^

Det der var virkelig dagens latter. Jeg satte melka i halsen.

Fikk denne mms'en av søsteren min igår:

Det var visst boksene hun hadde tatt på noen måneder, syns det var ganske sykt jeg:P

Jeg ahr en kompis som også samler på boksene han har snust. Jeg tør ikke gjøre det for da kommer det til å bli veldig lett å regne ut hvor mye jeg har brukt på snus.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til hvor jeg skal oppbevare boksene mine? Har hatt dem i vinduet til nå men det blir for varmt nå på våren. Får ikke lov av mamma og pappa til å ha dem i kjøleskapet :/ Any1?

Gjemme dem i kjøleskapet? Skuff på rommet? Kjeller?

Har mine i normal romtemp å de holder seg bra(er tomme på 2-4 dager uansett) Eneste er at de er litt svette når jeg har vært på jobb etc da de er i lomma ganske lenge.

Lenke til kommentar
Er det egentlig veldig farlig om de er på ca romtemperatur? Kompissene mine sier at dem tørker veldig for da :/

Det er ikke noe farlig om de ser dem, de vil bare ikke at de skal ligge i kjøleskapet i tillfelle besøk ol.

Da legger du dem i en liten farget pose eller noe. Men hva har vel besøket med hva dere har i kjøleskapet? Har boksene mine på stuebordet å ingen bryr seg om dem. Om noen ser i kjøleskapet er det litt mat og noen øl. Trenger ikke tenke så mye på hva andre mener:P

Edit: Ja de holder seg litt bedre i kjøl/frys.

Endret av Mentzoni
Lenke til kommentar
Er det egentlig veldig farlig om de er på ca romtemperatur? Kompissene mine sier at dem tørker veldig for da :/

Det er ikke noe farlig om de ser dem, de vil bare ikke at de skal ligge i kjøleskapet i tillfelle besøk ol.

Da legger du dem i en liten farget pose eller noe. Men hva har vel besøket med hva dere har i kjøleskapet? Har boksene mine på stuebordet å ingen bryr seg om dem. Om noen ser i kjøleskapet er det litt mat og noen øl. Trenger ikke tenke så mye på hva andre mener:P

Edit: Ja de holder seg litt bedre i kjøl/frys.

Heh, si det til foreldrene mine :p tror kanskje jeg skal skaffe meg et sånt minikjøleskap. Noen som vet om et bra og billig et? Takker for alle tips forresten ;-)

Lenke til kommentar

Det hørtes slett ikke dumt ut... Nå som det blir varmt blir det også vanskligere for snusen å holde seg fersk og god. Ikke no digg med varm ekkel snus. ingenting er derrimot så deilig som en iskald fersk bake(løs-snus) når man ligger på stranda om sommeren.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...