Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Etter 1. januar 2008 er det jo blitt enda dyrere, betaler vel 67 kroner boksen der jeg som regel kjøper,

så 65 kroner boksen kan vi si da, siden det hender at jeg kjøper på billigere steder.

 

4 bokser i uken = 4x65 = 260 kr i uken, x 52 = 13 500,- i året.. det er hissige tall når du rekner på det på den måten!

 

Selv føler jeg at porsjon tærer mye mer på tannkjøttet, men så snuser jeg ikke så ofte porsjon, kan vel ha noe med saken å gjøre. Forresten noen som kan komme med en skikkelig rapport om Probe Whiskey? Tenkte jeg sku ha meg et tårn neste gang jeg har bekjente i sverige :) Hørt mye kos om den, og godt med litt alternativer til generalen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Probe whiskey er veldig god! Spess løssnusen. Lenge siden jeg var i sverige og kjøpte den sist, men den anbefales virkelig. Såvidt jeg husker så var den grei å bake, holdt seg lenge og smakte godt. Lukter veldig godt også. Jeg for min del synes det er den beste snusen jeg noensinne har smakt. Hadde blitt veldig glad om de begynte å ta den inn i Norge etterhvert :)

Lenke til kommentar
Tør ikke tenke på hvor mye jeg bruker på snus, her går det med en boks for dagen omtrent. Løssnus holder i to dager.

 

da sløser du jo bare ! Hvordan klarer du å bruke 24 poser på en dag ? kaster du dem når de egynenr å renne ?

Du kan jo lett ha samme posen i over en time. la oss si at du tok en ny i timen da bruker du fortsatt ikke 24 poser... du snuser ikke om natten også ?

Lenke til kommentar
da sløser du jo bare ! Hvordan klarer du å bruke 24 poser på en dag ? kaster du dem når de egynenr å renne ?

Du kan jo lett ha samme posen i over en time. la oss si at du tok en ny i timen da bruker du fortsatt ikke 24 poser... du snuser ikke om natten også ?

 

Å ha en pose i en time klarer jeg bare ikke. Kaster dem nok rimelig kjapt når de begynner å renne ja.. Hva skal jeg gjøre da? Det smaker jo esel. Spytte blir stress,og svelge er ikke akkurat nam det heller. Tar 2 poser av gangen(skruf sterk, med general må man ta 3).

 

Føles som man kan ha 2 poser inni mye lenger uten at de begynner å renne.. nesten så 2 poser samtidig varer lenger enn 2 individuelle. Og jeg sitter ikke mange minuttene uten snus.. Så da blir det fort sånn :p

 

Edit: Og 24 poser er standard i porsjonssnus. Det står 24g utenpå boksen, og hver pose inneholder 1 gram.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
jeg kan ha snusen inne i et par timer...sova med snus mange ganger og...men snusen vill ikke renne :p

 

snuser bare olde vinking da :p men den får du nesten ikke til og renne...litt digg

Den er jo tørr som faen da:P Den jeg liker best og elsker lukta på den. Skal bestille en pakke gjennom jobb. Innkjøpspris :)

 

Det å sovne med snus er jeg såpass vant til. Eneste som irriterer meg er at insida av leppa tørker litt i løpet av natta når jeg ikke har snus der. Så det er litt rat å våkne. Må sjekke om det er noe der hver morgen:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...