Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jøss... Det som foreldrene mine misliker med det er at jeg "kaster bort" pengene mine på det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg er ikke 14, fyller 16 den 7. Mai Edit: Flytter egentlig snart ut, så da kunne jeg jo egentlig snust så mye jeg ville uten at M&P skal bekymre jeg.. Kjøpte en N&J West idag etter 4 forsøk på forskjellige butikker. Gikk egentlig ikke på den 5. heller men greide og prate meg til å få kjøpe Endret 15. april 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jepp. Jeg har konf om 3 uker. Mamma sa sånn "Jaja, ikke mitt problem visst du kaster bort alle pengene på å snuse" Parents Edit: Unnskyld Alex, det å kalle noen en fjortenåring er som en fornærming Endret 15. april 2008 av Korka Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jepp. Jeg har konf om 3 uker. Mamma sa sånn "Jaja, ikke mitt problem visst du kaster bort alle pengene på å snuse" Parents 2. that Går nok med en del konfirmasjonspenger på snus her også ... xD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Edit: Unnskyld Alex, det å kalle noen en fjortenåring er som en fornærming Du er tilgitt Og bli kalt 14åring er ikke særlig kult nei Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Haha, rett etter konfen blir det rett nedpå Hydroen og kjøpe 15 sorter snus Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Snusa siden starten av 8'ende klasse. Går nå i 10 klasse og helt greit for mamma at jeg sparer på snusboksene mine på rommet så lenge jeg fjerner de når mormor kommer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg lager tårn. Jeg mener borg. Har spart på nesten alle boksene sine jeg startet i Desember. Hittil er det vel litt over 70. Skal fortsette å spare til Desember for å se hvor mange bokser/penger jeg bruker i året på denne jævelskapen. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I 2007 brukte jeg ca. 3 tusen på snus... Det er en del penger som kunne ha blitt brukt på en bedre måte *! Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mange esker snuste du i uken da? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 1-2 bokser i uken Noen uker hadde jeg fler og noen hadde jeg ingen.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mange esker snuste du i uken da? enkel matte. blir ca 1 boks i veka. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mange esker snuste du i uken da? enkel matte. blir ca 1 boks i veka. Og det tilsvarer 3 poser dagen en om morgen en på skolen og en på kvelden = Win Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her pleier det og være en om morgenen en etter skolen og en på kvelden. Var jo så smart at jeg lovte alle sammen at jeg ikke skulle snuse når det var jenter til stede Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) jeg kjøper en ny boks hver mandag og den er tomm på fredag. den som jeg kjøpte på fredag er tom på mandag.. jeg snuser mye i helgene , men jeg burde trappe ned til en boks i uka xD Endret 16. april 2008 av grasmon Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jeg kjøper en ny boks hver mandag og den er tomm på fredag. den som jeg kjøpte på fredag er tom på mandag.. jeg snuser mye i helgene , men jeg burde trappe ned til en boks i uka xD Snuser lite sammen med dama. pga foreldrene dems og blikka dems er så skumle når jeg snuser. Men på skolen finner du ikke meg uten snus leppe. Og med kompiser også. Blir vell ca. 2-3-4 bokser i uka. Hvis jeg ikke har røyk. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tør ikke tenke på hvor mye jeg bruker på snus, her går det med en boks for dagen omtrent. Løssnus holder i to dager. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg tror jeg må gå over til bare porsjon igjen. Det er rett før jeg kan ta fingen inn under leppa og ut gjennom nesen :S Føler at porsjon snusen ikke tærer så mye på tannkjøttet , stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jo stemmer nok det. Hovedgrunnen til at jeg bruker porsjon nå er at jeg har fått litt sår rundt om i tannkjøttet. Slike som ikke forsvinner igjen. Og bruker jeg løssnus blir det veldig fort verre med en gang når det først har begynt :/ For nok ta å gi opp hele greia etterhvert tenker jeg.. Men ikke enda. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 brukte 7000 i fjor på snus er ikke bra nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg