Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke 14, fyller 16 den 7. Mai :)

Edit: Flytter egentlig snart ut, så da kunne jeg jo egentlig snust så mye jeg ville uten at M&P skal bekymre jeg.. Kjøpte en N&J West idag etter 4 forsøk på forskjellige butikker. Gikk egentlig ikke på den 5. heller men greide og prate meg til å få kjøpe :D

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Jepp. Jeg har konf om 3 uker. Mamma sa sånn "Jaja, ikke mitt problem visst du kaster bort alle pengene på å snuse"

Parents :p

Edit: Unnskyld Alex, det å kalle noen en fjortenåring er som en fornærming :p

Endret av Korka
Lenke til kommentar

Jeg lager tårn. :cool: Jeg mener borg. Har spart på nesten alle boksene sine jeg startet i Desember. Hittil er det vel litt over 70. Skal fortsette å spare til Desember for å se hvor mange bokser/penger jeg bruker i året på denne jævelskapen.

Lenke til kommentar
jeg kjøper en ny boks hver mandag og den er tomm på fredag. den som jeg kjøpte på fredag er tom på mandag..

jeg snuser mye i helgene , men jeg burde trappe ned til en boks i uka xD

Snuser lite sammen med dama. pga foreldrene dems og blikka dems er så skumle når jeg snuser.

Men på skolen finner du ikke meg uten snus leppe. Og med kompiser også.

Blir vell ca. 2-3-4 bokser i uka. Hvis jeg ikke har røyk.

Lenke til kommentar

Jo stemmer nok det. Hovedgrunnen til at jeg bruker porsjon nå er at jeg har fått litt sår rundt om i tannkjøttet. Slike som ikke forsvinner igjen. Og bruker jeg løssnus blir det veldig fort verre med en gang når det først har begynt :/

For nok ta å gi opp hele greia etterhvert tenker jeg.. Men ikke enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...