GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja syntes vi heller skulle ha en som er aktiv i denne tråden isteden for en av moderatorene. Men vis en av moderatorene hadde vært litt mere aktiv her kunne det vært greit. Men syntes Nyhus burde få starte V6. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Pratet litt med Heilage, han nevnte at moderatorteamet helst vil ha en moderator til å starte den nye tråden for at oversikt skal holdes. Håper vi kan komme rundt dette, da ingen moderator er aktiv i denne tråden. edit: Han sa jeg kunne starte tråden, så lenge jeg fulgte noen regler han setter opp for meg. Heilage er jo helt forsvunnet...Skal du gjøre dette i natt? Nå har jo Heilage lagt inn noen guiader i førstepost, men tror nok at det systemet Nyhus prater om vil funke bedre. Endret 10. oktober 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er tråden i gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1020293 Starter å legge inn anmeldelser med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg