Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(bedre whiskey imo. JD er jo bourbon.)

Nei, Jack Daniels er ikke bourbon.

 

Et seriøst spørsmål her folkens:

Ikke for å hakke på noen(for en gangs skyld) men hvorfor skriver dere portion og ikke porsjon? Og hvorfor stark i steden for sterk? Dere er norske, er dere ikke?

 

Hadde Eivind snus under forhuden da dere ringte meg? O_O

Det er en mulig, men jeg husker ikke helt. Tror vi begynte med det litt seinere på kvelden. :|

 

Grei grovsnusanmeldelse Iskall. Endelig en med baller nok til ikke å skryte på seg at det er lett å bake Grovsnus i forhold til annen snus. Grovsnus er nemlig GROV, og blir derfor vanskeligere å bake. En trenger litt øvelse for å lage gode grovsnuspreller.

 

Selges det fortsatt fersk grovsnus i Norge? Klarer ikke finne den i oslo eller drammen uten at boksen har gått ut på dato.

 

edit:

Jeg synes vi skal få denne tråden stengt, for så at en av oss aktive her starter versjon 6. På den måten kan vi holde tråden oppdatert med anmeldelser av snus på trådens førsteside, og vi slipper alt maset rundt anmeldelser i resten av tråden. Hva synes folket om det forslaget?

 

edit2:

Btw evn, en "pryll" pleier å være et uttrykk for et tårn snus, akkurat som et tårn eller ei pølse. Sikker på at du ikke egentlig mener prell? Uansett er det ikke et ord for snus, såvidt jeg veit finnes det ikke noe annet ord for snus enn snus eller tobakk.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Ingen anmeldelse men kan ta en kjapp oppsumering av hva jeg mener om Ekstra Sterk.

 

Den smaker ganske gost, pleier og ta en stund før den renner så det er bra

Luker ganske godt, er ikke stor fan av snus lukt :) Men dette er en av de beste jeg har luktet.

Boksen er kul med sånn stooort lok til og ha den brukte(nesten brukte) snusen i :)

Lenke til kommentar
Ingen anmeldelse men kan ta en kjapp oppsumering av hva jeg mener om Ekstra Sterk.

 

Den smaker ganske gost, pleier og ta en stund før den renner så det er bra

Luker ganske godt, er ikke stor fan av snus lukt :) Men dette er en av de beste jeg har luktet.

Boksen er kul med sånn stooort lok til og ha den brukte(nesten brukte) snusen i :)

Pleier å ta en stund før den renner? Mine renner med EN GANG! Må ha et glass med noe tilgjengelig når jeg snuser den..

Men enig i at boksen er veldig tøff, faktisk, imo, den tøffeste boksen på markedet i dag! :)

Lenke til kommentar

Pratet litt med Heilage, han nevnte at moderatorteamet helst vil ha en moderator til å starte den nye tråden for at oversikt skal holdes. Håper vi kan komme rundt dette, da ingen moderator er aktiv i denne tråden.

 

edit:

Han sa jeg kunne starte tråden, så lenge jeg fulgte noen regler han setter opp for meg.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...