Dravde Den Feite Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hello?! kan noen si meg den beste pose snusen, gjerne original eller white ikke stark Skruf orginal Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hello?! kan noen si meg den beste pose snusen, gjerne original eller white ikke stark Lucky Strike White Portion, er ikke serlig god men er White Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hello?! kan noen si meg den beste pose snusen, gjerne original eller white ikke stark Lucky Strike White Portion, er ikke serlig god men er White ehh, den må jo være god da hehe Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det handler om smak og behag Jeg liker de sterke best, snuser mest General Ekstra Sterk mest, så er ikke fan av Lucky Strike. Mange har på forumet som liker denne snusen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) (bedre whiskey imo. JD er jo bourbon.) Nei, Jack Daniels er ikke bourbon. Et seriøst spørsmål her folkens: Ikke for å hakke på noen(for en gangs skyld) men hvorfor skriver dere portion og ikke porsjon? Og hvorfor stark i steden for sterk? Dere er norske, er dere ikke? Hadde Eivind snus under forhuden da dere ringte meg? O_O Det er en mulig, men jeg husker ikke helt. Tror vi begynte med det litt seinere på kvelden. :| Grei grovsnusanmeldelse Iskall. Endelig en med baller nok til ikke å skryte på seg at det er lett å bake Grovsnus i forhold til annen snus. Grovsnus er nemlig GROV, og blir derfor vanskeligere å bake. En trenger litt øvelse for å lage gode grovsnuspreller. Selges det fortsatt fersk grovsnus i Norge? Klarer ikke finne den i oslo eller drammen uten at boksen har gått ut på dato. edit: Jeg synes vi skal få denne tråden stengt, for så at en av oss aktive her starter versjon 6. På den måten kan vi holde tråden oppdatert med anmeldelser av snus på trådens førsteside, og vi slipper alt maset rundt anmeldelser i resten av tråden. Hva synes folket om det forslaget? edit2: Btw evn, en "pryll" pleier å være et uttrykk for et tårn snus, akkurat som et tårn eller ei pølse. Sikker på at du ikke egentlig mener prell? Uansett er det ikke et ord for snus, såvidt jeg veit finnes det ikke noe annet ord for snus enn snus eller tobakk. Endret 10. oktober 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, hadde vært bra med en v6 som er litt mere oppdater. Nå som vi har rundet 200sider er det vel på tide med en ny versjon Lenke til kommentar
evn Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 HEhe, er bare det vi kaller det her lengre nord ; ) Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, hadde vært bra med en v6 som er litt mere oppdater. Nå som vi har rundet 200sider er det vel på tide med en ny versjon Enig! Ny versjon hadde vært bra;) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg kan gjerne ta på meg ansvaret å starte en ny tråd om det er flere som ønsker det. Jeg er ofte på forumet, glad i å skrive og har endel år på baken når det kommer til snus. Dessuten er jeg endel mer kritisk enn hva mange andre er her i tråden. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Joda, har litt lyst selv i og med at jeg bare er i denne tråden nesten, men du har vært lengere på diskusjon.no og når det gjelder snusingen Endret 10. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Go for it, Nyhus! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vi legger alle anmeldelser folk vil ha inn på første siden under egne grupper. Slik at det feks kan være 10 forskjellige anmeldelser for General løs, og alle får skrive anmeldelser om de ønsker. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen som kan skrive en anmeldelse om General Ekstra Sterk? har en liten en på side 188 viss du gidder å bla Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg var på sverige tur med en kamerat idag. Kjøpte en halv kilo godteri og spiste alt i bilen. Ble bilsyk. Så tokk jeg en sterk Skuf snuns rett etterpå. Da spydde jeg. Verken røyker eller snuser, så ble litt svimmel der. Endret 10. oktober 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vi legger alle anmeldelser folk vil ha inn på første siden under egne grupper. Slik at det feks kan være 10 forskjellige anmeldelser for General løs, og alle får skrive anmeldelser om de ønsker. Må bli du eller Iskall som lager nye tråden, ja Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ingen anmeldelse men kan ta en kjapp oppsumering av hva jeg mener om Ekstra Sterk. Den smaker ganske gost, pleier og ta en stund før den renner så det er bra Luker ganske godt, er ikke stor fan av snus lukt Men dette er en av de beste jeg har luktet. Boksen er kul med sånn stooort lok til og ha den brukte(nesten brukte) snusen i Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ingen anmeldelse men kan ta en kjapp oppsumering av hva jeg mener om Ekstra Sterk. Den smaker ganske gost, pleier og ta en stund før den renner så det er bra Luker ganske godt, er ikke stor fan av snus lukt Men dette er en av de beste jeg har luktet. Boksen er kul med sånn stooort lok til og ha den brukte(nesten brukte) snusen i Pleier å ta en stund før den renner? Mine renner med EN GANG! Må ha et glass med noe tilgjengelig når jeg snuser den.. Men enig i at boksen er veldig tøff, faktisk, imo, den tøffeste boksen på markedet i dag! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Joa, når jeg tenker meg om kan jeg huske at den renner fortere en de fleste men det kommer helt ann på hvor mye jeg annstrenger meg i og tørke leppa eller ikke Edit: Tror jeg forvekslet Claq-Qui og Ekstra Sterk. Endret 10. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Pratet litt med Heilage, han nevnte at moderatorteamet helst vil ha en moderator til å starte den nye tråden for at oversikt skal holdes. Håper vi kan komme rundt dette, da ingen moderator er aktiv i denne tråden. edit: Han sa jeg kunne starte tråden, så lenge jeg fulgte noen regler han setter opp for meg. Endret 10. oktober 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 sant nok. go for it, nyhus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg