ultimatedeskjet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nikotin-reset er noe jeg tar avstand fra. Jeg har en liten regel med meg selv: aldri mer enn to poser om gangen. Neste boks jeg kjøper blir Skruf Sterk portion. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Snust lenge du eller? Jeg tar alltid 2 porsjoner om jeg har porsjonssnus. Hvertfall med skruf sterk. Med general går det av og til i 3 stykker.. Men prøver å la være,siden det er så.. uøkonomisk. Om man er ute etter nikotin kick hver gang man snuser så vil man til slutt ende opp med kjeften full av porsjoner. Jeg har snusen som erstatning for sigarettene , som jeg slutta med for 6mnd siden. Jeg bruker dem ikke til å bli høy på. Hmm.. Jeg tar også bare en pose om gangen. Men, det går ofte med 4-5 poser om dagen. Jeg er ikke noe glad i å legge posen i lokket og så ta den i senere. tar heller en helt fersk ny pose fra boksen. sikkert derfor en boks blir tom så fort Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ingenting slår lukta av Skruf Sterk porsjon. Garantert verst spør du meg. Smaken derimot er helt grei. Rart det der, med smak og lukt. Snus er som flickans lilla, smakar godt men luktar illa Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Nikotin-reset er noe jeg tar avstand fra. Jeg har en liten regel med meg selv: aldri mer enn to poser om gangen. Neste boks jeg kjøper blir Skruf Sterk portion. Blir ikkje noko snus kjøping på ei stund har ein boks med South State, General oxy(eller kva det heiter) og RL med dårlig smak liggende. +nick strong bakesnus som eg ikkje kan bruke pga at eg bruker linser. Litt synd for den er så god Endret 15. april 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Blir ikkje noko snus kjøping på ei stund har ein boks med South State, General oxy(eller kva det heiter) og RL med dårlig smak liggende. +nick strong bakesnus som eg ikkje kan bruke pga at eg bruker linser. Litt synd for den er så god Linser brukes på øynene ikke sant? hvorfor kan du ikke bruke snus av den grunn? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Blir ikkje noko snus kjøping på ei stund har ein boks med South State, General oxy(eller kva det heiter) og RL med dårlig smak liggende. +nick strong bakesnus som eg ikkje kan bruke pga at eg bruker linser. Litt synd for den er så god Linser brukes på øynene ikke sant? hvorfor kan du ikke bruke snus av den grunn? Fordi når han baker snusen setter det seg ting på fingrene hans som hvis han tar på linsen eller øyet kan herpe linsen eller øyet kanskje ? er ikke sikekr selv faktisk.. Endret 15. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Blir ikkje noko snus kjøping på ei stund har ein boks med South State, General oxy(eller kva det heiter) og RL med dårlig smak liggende. +nick strong bakesnus som eg ikkje kan bruke pga at eg bruker linser. Litt synd for den er så god Linser brukes på øynene ikke sant? hvorfor kan du ikke bruke snus av den grunn? Fordi når han baker snusen setter det seg ting på fingrene hans som hvis han tar på linsen eller øyet kan herpe linsen eller øyet kanskje ? er ikke sikekr selv faktisk.. Det svir noko så inst i helvete når eg tar av og på linsa. Det er eit eller anna stoff som eg ikkje får vaska vekk fra fingrene. Det er bare til å prøve å ta seg på auga etter du har baka deg ein. vask hendene og ta på kviten på auga. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du får kjøpe/lage deg en prismaster da, så går det nok bra. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du får kjøpe/lage deg en prismaster da, så går det nok bra. Eller bruke plasthansker når han baker ! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Han må forsatt "ta" på prellen. Men BigJaffa, ikke de samme plagene med portion? Man får jo forsatt noe smak, lukt på hendene fra portion. Men sikkert ikke helt det samme som løs. Plasthansker var ikke dumt nei Endret 15. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eller enda bedre! Nå som det nærmer seg sommer kommer det straks til å vrimle av hjelpsomme polakker. Er jo bare til å leige inn en snuspakker polakk og få han til å gjøre jobben når det trengs. Sikkert billigere enn å kjøpe plasthansker/prismaster og. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Polakkene ville ha mestret snusen på et blunk. --- Men noen spørsmål til dere. Er det noen sammenheng mellom høyt saltinnhold/nikotin? Har saltet en effekt som blir bedre av mer mengder? Fuktigher, tørr eller våt, hva er best til hva? Endret 15. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Haha, jeg sa nettopp til mor at jeg snuset...Hun tok det kult Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mor fant det ut for et år siden Når hun i går fant et par tomme bokser på rommet mitt tok hun det lungt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hehe kult det Mamma tok det litt med et sukk først Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Sa det til mamma og pappa jeg og for ikke så lenge siden, de tok det kult, men det var mest pga at de fikk vite det av meg. Anbefales å si det, nå kan jeg snuse i huset også Endret 15. april 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 I huset ? Hvor gamel er du ? Jeg tar ikke sjangsen på å snuse når foreldrene mine er i samme rom Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg passer ivertfall litt på hjemme, det er vrient med løs. Kan jeg spørre igjen? Men noen spørsmål til dere. Er det noen sammenheng mellom høyt saltinnhold/nikotin? Har saltet en effekt som blir bedre av mer mengder?Fuktigher, tørr eller våt, hva er best til hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg