cfcmegafan Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 http://www.northerner.com/html/snus-S_elix...gy_portion.html er det nåken som har smakt denna? ommregna koster det berr 14,36 nåken som veit om eg må betale toll på ein boks? eller om den selges her i norge? Syns den smaker ganske digg. Lukta minner litt om noe slags energidrikk a la battery (men ikke helt det samme). Posene ser litt snåle ut på fargen. Litt hvitere en vanlig general liksom. Fin størrelse på posene. Effekten er sikkert på høyde med skruf sterk. Kan ikke si at jeg merket så mye til keffeinen , men jeg drikker mye kaffe og sånn så jeg er kanskje immun kor du kjøpte den då? har ikkje sett den nåken plass:S Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sverige. Har heller ikke sett den her i landet. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg tror de har den på ICA. Synes å ha sett den der, du finner den vel også på tobakk sjapper. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Endelig ny tråd savnet denne veldig. Jaja. hadde tenkt meg til sverige og handle litt i helja men ble ikke no av:( Da får jeg kjøpe snus til 55kr i stedet for 30 kr idag. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har dere tenkt over at General løs nå inneholder 45g snus i stedet for 50g? Noen som vet hva som har skjedd? Virker ikke som det er noe mindre i boksen Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dåsa er faktisk mindre! Husker ikke hvorfor det ble mindre men! Men en ting jeg vil være sikker på: Hva er det lov å diskutere i denne tråden? Eller rettere sagt, hva er ikke lov? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Snusen er vel også presset litt hardere sammen? --- Ikke tullprat. Innlegget bør mene noe. Tenk før du skriver. Det synes jeg er greit om alle gjorde. Endret 3. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det med 45g gjelder all snus fra Swedish Match hvertfall... inkludert ettan og grovsnus. Det jeg har merket er at den virker mer kompakt og sprukket opp i biter (some en isbre) .. høres litt teit ut når jeg sier det sånn men. Noen som har prøvd Phantom løs? skulle likt å visst hvordan den er. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Er det noen som kan anbefale en portion snus, som er like sterk som Skruff, men som ikke smaker dritt? : ) Er det noen som har smakt Kodiak, det er en blanding mellom Tobakk of skråtobakk, den smaker på en måte som Viking, bare 10 00 ganger bedre Også er den løs ofc.. Endret 3. mars 2008 av Nautique Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg liker monte cristo utrolig godt! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det noen som kan anbefale en portion snus, som er like sterk som Skruff, men som ikke smaker dritt? : )Er det noen som har smakt Kodiak, det er en blanding mellom Tobakk of skråtobakk, den smaker på en måte som Viking, bare 10 00 ganger bedre Også er den løs ofc.. Nick (and Johnny)er omtrent like sterk. N&J smaker sterk tobakk, ikke så ulik Skruf egentlig. Ellers så er det Offroad Sterk. Finnes i mange smaker. montecristo er kosesnus Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har et par bokser med grovsnus fra sverige her nå, og på begge står det klart og tydelig 50g men. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det ikke bare i Norge det er 45g. Mange som har sluttet å snuse eller? synes det er lite guff i tråden. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg har tenkt tanken mange ganger, men beslutningen er: Jeg lever ikke så lenge uansett, så hvorfor ikke nyte livet Endret 4. mars 2008 av Holten Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har bare snust siden august fast. Og allerede har effekten nesten forsvunnet. Det er trist. Lurer på om jeg kanskje skal slutte. Er på en måte bare psykisk digg å ha en prell ikke fysisk. edit:leif Endret 5. mars 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da får du slutte, da. Er ikke verdt det om du ikke får noe av det. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg reagerte på en ting når jeg skulle prøve å handle på 7 eleven at de har reklame for Skruf Løs. Er dette lov i Norge? Eller er det jeg som tar feil? Må få opp noen anmeldelser snart, skal få skrevet en selv nokså snart Forslag til hva jeg bør prøve ut? Lenke til kommentar
krroold Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg reagerte på en ting når jeg skulle prøve å handle på 7 eleven at de har reklame for Skruf Løs. Er dette lov i Norge? Eller er det jeg som tar feil? Må få opp noen anmeldelser snart, skal få skrevet en selv nokså snart Forslag til hva jeg bør prøve ut? Er vel ikke lov med noe som helst reklame for tobakk eller alkohol i Norge. Veldig lite folk i tråden ja Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finnes det en logisk grunn til at snus er så grisegodt etter man har spist? Hadde det ikke vært for etter måltider hadde jeg lagt snusen på hylla for lengst. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Må få opp noen anmeldelser snart, skal få skrevet en selv nokså snart Forslag til hva jeg bør prøve ut? Løs eller portion? La oss si løs da. Da er jeg litt nysgjerrig på Ettan, Phantom Classic og noen Offroad varianter. --- _Magnus_ : Enig med deg. Etter et godt måltid er det godt med snus. Foretrekker General etter dessert, og noe mindre krydret etter noe heit mat. Endret 5. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg