Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

http://www.northerner.com/html/snus-S_elix...gy_portion.html er det nåken som har smakt denna? ommregna koster det berr 14,36 :dribble: nåken som veit om eg må betale toll på ein boks? eller om den selges her i norge?

 

Syns den smaker ganske digg. Lukta minner litt om noe slags energidrikk a la battery (men ikke helt det samme).

Posene ser litt snåle ut på fargen. Litt hvitere en vanlig general liksom. Fin størrelse på posene.

Effekten er sikkert på høyde med skruf sterk. Kan ikke si at jeg merket så mye til keffeinen , men jeg drikker mye kaffe og sånn så jeg er kanskje immun :)

 

kor du kjøpte den då? har ikkje sett den nåken plass:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med 45g gjelder all snus fra Swedish Match hvertfall... inkludert ettan og grovsnus.

Det jeg har merket er at den virker mer kompakt og sprukket opp i biter (some en isbre) .. høres litt teit ut når jeg sier det sånn men.

 

Noen som har prøvd Phantom løs? skulle likt å visst hvordan den er.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale en portion snus, som er like sterk som Skruff, men som ikke smaker dritt? : )

Er det noen som har smakt Kodiak, det er en blanding mellom Tobakk of skråtobakk, den smaker på en måte som Viking, bare 10 00 ganger bedre :thumbup: Også er den løs ofc..

Endret av Nautique
Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale en portion snus, som er like sterk som Skruff, men som ikke smaker dritt? : )

Er det noen som har smakt Kodiak, det er en blanding mellom Tobakk of skråtobakk, den smaker på en måte som Viking, bare 10 00 ganger bedre :thumbup: Også er den løs ofc..

Nick (and Johnny)er omtrent like sterk. N&J smaker sterk tobakk, ikke så ulik Skruf egentlig.

Ellers så er det Offroad Sterk. Finnes i mange smaker.

 

montecristo er kosesnus :love:

Lenke til kommentar
Jeg reagerte på en ting når jeg skulle prøve å handle på 7 eleven at de har reklame for Skruf Løs. Er dette lov i Norge? Eller er det jeg som tar feil?

 

Må få opp noen anmeldelser snart, skal få skrevet en selv nokså snart ;) Forslag til hva jeg bør prøve ut?

 

Er vel ikke lov med noe som helst reklame for tobakk eller alkohol i Norge.

Veldig lite folk i tråden ja :(

Lenke til kommentar
Må få opp noen anmeldelser snart, skal få skrevet en selv nokså snart ;) Forslag til hva jeg bør prøve ut?

Løs eller portion?

La oss si løs da. Da er jeg litt nysgjerrig på Ettan, Phantom Classic og noen Offroad varianter.

 

---

 

_Magnus_ :

 

Enig med deg. Etter et godt måltid er det godt med snus. Foretrekker General etter dessert, og noe mindre krydret etter noe heit mat.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...