Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Du må ha drukket mer en en helflaske JD om du plutselig fant ut at det var en god idé å putte snus under forhuden.

Neida, ikke så mye. :wee:

 

Folk er idioter, man lærer mye på internett

Hvorfor må en være idiot for å prøve snus under forhuden? Det er ikke skadelig for kuken, og ikke gjør det vondt, så jeg ser ikke hvorfor der skal være så idiotisk.

 

Sunt og få masse pikk bakterier under leppa.

Har langt flere bakterier i kjeften enn på kuken uansett. Har en kamerat som har gjort det samme btw. Ganske ufyselig uansett hvordan en vender på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men det er nok ikke de sammen bakteriene. :p

For og si det sånn, hadde du klådd deg på penishodet for så og trykke finga inn i kjeften etterpå? haha :D

 

Ja? Finnes folk som vasker seg nedentil veitu. Er heller ingen farlige bakterier på penis.

Ja, men uansett?. Om han ikke hadde vært nyvaska da vettu. Man er ikke "rein" nedentil 3-4 timer etter man har dusja. imo :p

 

Btw, KJEMPE ot

Lenke til kommentar
PRYLL = SNUS

 

Noen som har favorittsnuser?

general ofc<3

 

 

har ikke prøvd så veldig mange typer enda, men akkurat nå er det skruf stark portion:D

 

 

ja jeg fikk en skruff stark i dag, litt for sterk for meg enda, a bit new in tha game :p men nå chiller jeg med ettan original portion.. noen som veit om de diggeste white og original portion snusene? ikke altfor sterk..

Lenke til kommentar
PRYLL = SNUS

 

Noen som har favorittsnuser?

general ofc<3

 

 

har ikke prøvd så veldig mange typer enda, men akkurat nå er det skruf stark portion:D

 

 

ja jeg fikk en skruff stark i dag, litt for sterk for meg enda, a bit new in tha game :p men nå chiller jeg med ettan original portion.. noen som veit om de diggeste white og original portion snusene? ikke altfor sterk..

 

2 word, lukey strike

Lenke til kommentar
PRYLL = SNUS

 

Noen som har favorittsnuser?

general ofc<3

 

 

har ikke prøvd så veldig mange typer enda, men akkurat nå er det skruf stark portion:D

 

 

ja jeg fikk en skruff stark i dag, litt for sterk for meg enda, a bit new in tha game :p men nå chiller jeg med ettan original portion.. noen som veit om de diggeste white og original portion snusene? ikke altfor sterk..

 

2 word, lukey strike

 

lucky Strike er den kvalmeste snusen jeg har snust ever!

General Ekstra Sterk er den som har best smak og perfekt mengde med den magiske "effekten" :)

 

BTW, skrives 2 words, Lucky Strike :)

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar
PRYLL = SNUS

 

Noen som har favorittsnuser?

general ofc<3

 

 

har ikke prøvd så veldig mange typer enda, men akkurat nå er det skruf stark portion:D

 

 

ja jeg fikk en skruff stark i dag, litt for sterk for meg enda, a bit new in tha game :p men nå chiller jeg med ettan original portion.. noen som veit om de diggeste white og original portion snusene? ikke altfor sterk..

 

2 word, lukey strike

 

lucky Strike er den kvalmeste snusen jeg har snust ever!

General Ekstra Sterk er den som har best smak og perfekt mengde med den magiske "effekten" :)

 

BTW, skrives 2 words, Lucky Strike :)

 

 

ja jeg har hørt at lucky strike er ganske ekkel, noen andre white eller original portions som er digge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...