Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Du sier jo :" Kjøpte meg en General Sterk", ikke :" Kjøpte meg en General Sterk Norwegian Edition"

 

Samme med Skruf.

 

Den dagen noen lager Skruf Sterk Norwegian Edition Custom Made, skal jeg slutte å snuse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hah, hva maser jeg med ? : D

 

er så usikker på hvilken pryll jeg liker best..

 

står egentlig mellom General Sterk og Skruf stark portion.

kunne vært N&J også, men kan ikke fordra lukta av den (SÅPE)

 

Noen andre som har prøvd begge typene?

 

Hva er deres erfaringer?

 

 

-Evn

Lenke til kommentar
er så usikker på hvilken pryll jeg liker best...

 

Har snusa i ca. 4 år og det er fortsatt fullstendig random hva jeg kjøper når jeg er i butikken. Har gitt opp å finne en favorittsnus fordi det tror jeg aldri jeg klarer. Kjøper forskjellig omtrent hver eneste gang.

Lenke til kommentar
er så usikker på hvilken pryll jeg liker best...

 

Har snusa i ca. 4 år og det er fortsatt fullstendig random hva jeg kjøper når jeg er i butikken. Har gitt opp å finne en favorittsnus fordi det tror jeg aldri jeg klarer. Kjøper forskjellig omtrent hver eneste gang.

Me2. Skifter mellom Skruf løs, General løs, eller Grov snus. Og en sjelden gang kjøper jeg N&J løs. :)

Lenke til kommentar
Har snusa i ca. 4 år og det er fortsatt fullstendig random hva jeg kjøper når jeg er i butikken. Har gitt opp å finne en favorittsnus fordi det tror jeg aldri jeg klarer. Kjøper forskjellig omtrent hver eneste gang.

Så enig. Det er ikke alle butikker som har så stort utvalg heller. Variasjon er deiligst.

Lenke til kommentar
Fylla og OC har skylda tenker jeg vi sier.

Jon Erik har rett Rebecca. Fylla/OC har skylla/downs.

 

står egentlig mellom General Sterk og Skruf stark portion.

kunne vært N&J også, men kan ikke fordra lukta av den (SÅPE)

Gå for General ekstra sterk i så fall. I tillegg burde du seriøst ta turen til legen å få nesen sjekket ut, om du mener tobakkslukten til N&J ligner såpe.

Lenke til kommentar
Noen har som har prøvd Probe Whiskey, isåfall hvordan smakte den, var den digg?

absolutt annbefalt beste snusen noensinne.

Den eier general bake på smak

Går jo ikke ann å sammenligne, whiskey er liksom bakesnus med smak, den er kanskje digg men etter mange bokser blir du bare kvalm, general er bedre i lengden. Blir som å sammenligne skruff tranebær og skruff vanlig.

pretty damn right, grunnen til at jeg digger den så hardt er vel fordi jeg snuser general bake hele tiden og har bare testet Whiskey noen få ganger?:)

Lenke til kommentar
Du må ha drukket mer en en helflaske JD om du plutselig fant ut at det var en god idé å putte snus under forhuden.

Storebroen til en kompis av meg snusa med forhuden en gang. Lot den være der i ca en halvtime og så tok han å putta den under leppa etterpå... edru.

 

Han er riktig nok den ekleste personen som finnes også.

Lenke til kommentar
Du må ha drukket mer en en helflaske JD om du plutselig fant ut at det var en god idé å putte snus under forhuden.

Storebroen til en kompis av meg snusa med forhuden en gang. Lot den være der i ca en halvtime og så tok han å putta den under leppa etterpå... edru.

 

Han er riktig nok den ekleste personen som finnes også.

hahahaha! Sunt og få masse pikk bakterier under leppa. Som dras inn i blodet :!:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...