WD40 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nyhus, ikke si at du har PRØVD snus under forhuden. Hvis du har det, så vil jeg ha en forklaring. Nå. Det har jeg og det, hva så? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 men tviler på at jeg gidder å legge den under forhuden eller i rævva, lol. Snus under forhuden er oppskrytt. Svir bittelitt i starten, etter det føles det bare rart ut. Får ikke noe nevneverdig nikotinsjokk om en er vandt til å snuse heller. /signed Fylla og OC har skylda tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøpte min første boks med skruf sterk portion i stad. Blir nok flere bokser med det! Står det på pakken da! General sterk white portion? Bedre det? Nei, kjøpte ikke skruf sterk white portion Lenke til kommentar
evn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen steder i norge dem selger The icetool snusbox? Hvor stor er kvoten med snus en kan bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen har som har prøvd Probe Whiskey, isåfall hvordan smakte den, var den digg? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nyhus, ikke si at du har PRØVD snus under forhuden. Hvis du har det, så vil jeg ha en forklaring. Nå. Helt vanlig å gjøre dette her i området i hvert fall. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vanlig og puttet snusen under forhuden? Kan umulig tenke meg at det er sunt for tissen. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vanlig og puttet snusen under forhuden? Kan umulig tenke meg at det er sunt for tissen. "Evn"; Faen som du maser a? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vanlig og puttet snusen under forhuden? Kan umulig tenke meg at det er sunt for tissen. Vi gjør det mest fordi det er kult. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen har som har prøvd Probe Whiskey, isåfall hvordan smakte den, var den digg? absolutt annbefalt beste snusen noensinne. Den eier general bake på smak Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Noen har som har prøvd Probe Whiskey, isåfall hvordan smakte den, var den digg? absolutt annbefalt beste snusen noensinne. Den eier general bake på smak La meg gjette, den smaker whiskey? *ironisk* Endret 9. oktober 2008 av moget Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen har som har prøvd Probe Whiskey, isåfall hvordan smakte den, var den digg? absolutt annbefalt beste snusen noensinne. Den eier general bake på smak La meg gjette, den smaker whiskey? *ironisk* Hihi, må få meg en boks med det Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 er det bare meg eller er det ingen nettbutikker som selger skruf??? fant den ikke på swedishsnus.com Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 er det bare meg eller er det ingen nettbutikker som selger skruf??? fant den ikke på swedishsnus.com Northerner har. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen har som har prøvd Probe Whiskey, isåfall hvordan smakte den, var den digg? absolutt annbefalt beste snusen noensinne. Den eier general bake på smak Går jo ikke ann å sammenligne, whiskey er liksom bakesnus med smak, den er kanskje digg men etter mange bokser blir du bare kvalm, general er bedre i lengden. Blir som å sammenligne skruff tranebær og skruff vanlig. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 er det bare meg eller er det ingen nettbutikker som selger skruf??? fant den ikke på swedishsnus.com Northerner har. Jeg tror www.buysnus.com har også Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Som jeg sa kjøpte jeg min første boks skruf stark portion i stad, er det en type snus man blir lei av i lengden? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, etter første boks Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ja, eg blei lei etter andre boksen. Den er ikkje noko spess god heller. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva anbefaler dere meg å kjøpe neste gang? Tenkte på general sterk eller ekstra sterk, hva tenker dere om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg