Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Lucky Strike Orginal er "nedskrytt". Liker tobakkssmaken veldig godt :)

 

Snuser folk her inne veldig mye, eller bare virker det sånn? Jeg klarer meg fint med rundt 3 stk daglig, men har ikke noe i mot mer liksom.

 

Og, sterkere snus er egentlig oppskrytt.. synes jeg.

Merker ingen av den "effekten" folk snakker om lengre, om svimmelhet og sånn. Men merker til tider at jeg blir mer avslappet av sterkere snus enn "vanlige" snus. Noen som er enig? :p

Lenke til kommentar
Den heter ikke White Portion heller, da det bare er typen snus det er.

 

Edit: Jeg kan gi deg en liten rebus.

 

General + Sterk = ??????? (Hint: Ikke General Sterk Norwegian Edition/White Portion)

General + Sterk = General Sterk Norwegian White Portion Megaedition Deluxe 2000™

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
En kompis fortalte meg at han pleide å gni snus på skrukka samtidig som han strammet rumpeballene (wtf) og han mente at følelsen var ubeskrivelig deilig. Fetish eller utbredt fenomen?

Haha, nå lo jeg. Har faktisk litt lyst til å motta snusnikotinet fra et annet sted en leppa selv, men tviler på at jeg gidder å legge den under forhuden eller i rævva, lol. Kanskje teipe den på et skrubbsår? :p

Lenke til kommentar
Skal jeg bare kalle den General Sterk?

Ja, det er, tro det eller ei, det snusen heter :O :O :O :O :O :O :O

 

Wtf er general ekstra sterk??

Nyeste snusen til General og den beste porsjonssnusen som er blitt sluppet siden N&J porsjon kom på markedet.

 

men tviler på at jeg gidder å legge den under forhuden eller i rævva, lol.

Snus under forhuden er oppskrytt. Svir bittelitt i starten, etter det føles det bare rart ut. Får ikke noe nevneverdig nikotinsjokk om en er vandt til å snuse heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...