philiphs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøpte min første boks med skruf sterk portion i stad. Blir nok flere bokser med det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Om jeg husker rett er var den originale "ideen" bak snus å ha den i nesa, men det var da hele tobakkblader eller noe slikt. Det heter ikke "Norwegian edition". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du har jo Snuff som skal sniffes rett opp i nesa da, men jeg syns vanlig boks-til-leppe-tobakken er bedre. Lenke til kommentar
evn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøpte min første boks med skruf sterk portion i stad. Blir nok flere bokser med det! Står det på pakken da! General sterk white portion? Bedre det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Den heter ikke White Portion heller, da det bare er typen snus det er. Edit: Jeg kan gi deg en liten rebus. General + Sterk = ??????? (Hint: Ikke General Sterk Norwegian Edition/White Portion) Endret 9. oktober 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
evn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Skal jeg bare kalle den General Sterk? Endret 9. oktober 2008 av evn Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes Lucky Strike Orginal er "nedskrytt". Liker tobakkssmaken veldig godt Snuser folk her inne veldig mye, eller bare virker det sånn? Jeg klarer meg fint med rundt 3 stk daglig, men har ikke noe i mot mer liksom. Og, sterkere snus er egentlig oppskrytt.. synes jeg. Merker ingen av den "effekten" folk snakker om lengre, om svimmelhet og sånn. Men merker til tider at jeg blir mer avslappet av sterkere snus enn "vanlige" snus. Noen som er enig? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kan sikkert nytes vis du lager saft av nikotinen og sprøyter det inn i blodet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Den heter ikke White Portion heller, da det bare er typen snus det er. Edit: Jeg kan gi deg en liten rebus. General + Sterk = ??????? (Hint: Ikke General Sterk Norwegian Edition/White Portion) General + Sterk = General Sterk Norwegian White Portion Megaedition Deluxe 2000™ Endret 9. oktober 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 General Sterk er so last year! General Extra Sterk er det det går i i såfall Mye bedre uten white portion, samt sterkere Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 En kompis fortalte meg at han pleide å gni snus på skrukka samtidig som han strammet rumpeballene (wtf) og han mente at følelsen var ubeskrivelig deilig. Fetish eller utbredt fenomen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Portion og White portion er bare typer. Derimot Onyx er en del av navnet. Begynner vi å få med oss crowdet nå? Lenke til kommentar
evn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 haha! Noen steder i norge dem selger The icetool snusbox? Hvor stor er kvoten med snus en kan bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
evn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Wtf er general ekstra sterk?? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal jeg bare kalle den General Sterk? Kall den da hva faen du vil, hvem bryr seg. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 En kompis fortalte meg at han pleide å gni snus på skrukka samtidig som han strammet rumpeballene (wtf) og han mente at følelsen var ubeskrivelig deilig. Fetish eller utbredt fenomen? Haha, nå lo jeg. Har faktisk litt lyst til å motta snusnikotinet fra et annet sted en leppa selv, men tviler på at jeg gidder å legge den under forhuden eller i rævva, lol. Kanskje teipe den på et skrubbsår? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 En kompis fortalte meg at han pleide å gni snus på skrukka samtidig som han strammet rumpeballene (wtf) og han mente at følelsen var ubeskrivelig deilig. Fetish eller utbredt fenomen? Jeg vil nok kalle det en fetish! :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal jeg bare kalle den General Sterk? Ja, det er, tro det eller ei, det snusen heter :O :O :O :O :O :O :O Wtf er general ekstra sterk?? Nyeste snusen til General og den beste porsjonssnusen som er blitt sluppet siden N&J porsjon kom på markedet. men tviler på at jeg gidder å legge den under forhuden eller i rævva, lol. Snus under forhuden er oppskrytt. Svir bittelitt i starten, etter det føles det bare rart ut. Får ikke noe nevneverdig nikotinsjokk om en er vandt til å snuse heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nyhus, ikke si at du har PRØVD snus under forhuden. Hvis du har det, så vil jeg ha en forklaring. Nå. Lenke til kommentar
evn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Link til General ekstra sterk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg