Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at det var for noen dager siden, noen som lurte på en "smakstilsatt" snus i løs variasjon .

 

Etter hva jeg vet, er det vel bare whiskey probe? Men har ikke selve "smaken" noe med posen og gjøre egentlig? Siden alle jalla snusene som tranebær og eucalyptus kommer i poser.

 

Har ikke peiling, bare en teori. Noen som har fasit?

 

Forresten, NJ strong portion lukter noe forjævlig

Endret av moget
Lenke til kommentar
Noen som vet om Skruf er lett og bake?

Den er faen meg plastalin :D Men som med alle andre snuser må den være relativt fersk for å ikke vær kranglete .

 

 

Ja, vis man liker Jarlsberg best:)

Helt ærlig, jeg hater Jarlsberg smaken, men Ettan er god..

No wai fiiifaaan Jarlsberg er sjef :D

Lenke til kommentar

De fleste snus er enkle å bake, når jeg startet hadde jeg ikke noe problem med å bake ettan, general, grovsnus, skruff, nick & jonnhy osv, tok selvfølgelig litt lengre tid en det jeg bruker nå, men det viktigste er vel hvor fersk snusen er, er den gammel og tørr kan det være litt problematisk..

Lenke til kommentar
Der jeg kjøper snus tar han som selger og skriver med penn hvilken dato den får ut på :)

Står med penn 25.10.2008

 

LOL! :D

 

Ang. bake greiene. Alt spørs hvilken tilstand snusen er i. All fersk snus er lett å bake hvis man kan det. Dog er de aller aller enkleste å bake Skruf og Røda Lacket. General, Ettan og Grov Snus har ca. samme konsistens.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om General Sterk Norweigian Edition?

Jeg har prøvd nicks west og strong, skruf (alle), Goteborgs rape, Mocca (alle), Catch lakris, General pose og løs, General Maxi, Ettan og RL!

 

General sterk var definitivt best pga smak, styrke, lukt og at den ligger i stjerneformasjon ; )

Skruf sterk pose følger etter på 2.plass!

 

Andre som digger Norwegian edtition?

 

btw, skruf burde også komme i stjerne formasjon!

 

 

-Evn

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva synes dere om General Sterk Norweigian Edition?

Jeg har prøvd nicks west og strong, skruf (alle), Goteborgs rape, Mocca (alle), Catch lakris, General pose og løs, General Maxi, Ettan og RL!

 

General sterk var definitivt best pga smak, styrke, lukt og at den ligger i stjerneformasjon ; )

Skruf sterk pose følger etter på 2.plass!

 

Andre som digger Norwegian edtition?

 

btw, skruf burde også komme i stjerne formasjon!

 

 

-Evn

 

 

Har også prøvd alle snussortene du har ramset opp der, og sier meg sterkt uenig at general sterk i stjerneformasjon er best. Apropos stjerneformasjon, mener du da General Onyx ?

 

Uansett, snus som ligger i stjerneformasjon syns jeg er harry. mo!.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...