Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjøper selvsagt de merkene som ikke selges i Norge! Se etter ukjente typer og prøv en boks av hver. Da blir du en bedre snuskjenner og kanskje du finner en ny favoritt?

 

Selv prøvde jeg noen bokser med Tre Ankare og Level, uten videre suksess. Men prøv nye ting, det er mitt tips.

Lenke til kommentar
Skal til sverige om et par timer. Har egnetlig tenkt til a kjope skruf los og portion, men vet ikke om jeg skal prove noe nytt? Knox f.eks. Noen forslag til hva som bor proves? Ettan, grov, general, montecristo, har smakt det meste, men er det noen som skiller seg spesielt ut? :)

Vet ikke om du har dratt eller hva, men kjøp for Guds skyld Whiskey Probe.

Lenke til kommentar

 

Du kan jo kjøpe noen store også da. Jeg pleier og ta jakken eller genseren min av og legge den over hodet og si at jeg skal sove, da sitter jeg med et lite skjold foran meg og kan snyse så mye jeg vil :)

Eller så kan du jo kjøpe Bandana, vet om forskjellige som bruker det når de er hjemme:)

 

Glemte og legge til at dette blir og kjøre med, men god ide med buff/bandana! :thumbup:

Hvis jeg skal ha noe så blir det nok mini, tar minst plass under leppa :D

Lenke til kommentar

Hvis du har snust bare 1 gang før tror jeg det kommer til å syntes ganske bra med mindre du er født med en ganske stor leppe. Ta deg en prell og se på deg selv i speilet og sjekk selv :) Husker de første gangene jeg snuste så det helt jævlig ut(ser så klart ikke noe bra ut enda men), man så omtrent porsjonssnusen stikke ut :p nå har jeg mer plass :)

Lenke til kommentar
Kva meiner du med dette? Snus har eksistert i Sverige fra 1600 tallet.
Har antallet som dør av kref gått ned i Sverige siden snusen ble innført?

 

Ting du kan legge til lista di.

Er nikotin skadelig for kroppen? Ja

Er risikoen for kreft der vist du daglig intak av nikotin? Ja

 

Legg merke til at eg snakker om nikotin som er i røyk og snus. Den første er bevist, den andre stridest dei lærde om men ting tyder på at du kan få kreft av nikotin.

 

Men kva med å slutte å med alt dette tullet, snus tråden er for å diskutere snus IKKJE ulike typer kreft former du kan få.

 

:thumbup:

 

Jaja men snusforbruket tok av mot slutten at 90tallet, og etter det har antallet som dør av kreft gått ned =) Og jeg er ikke her for å diskutere ulike typer kreft, prøver bare å utrykke min frustrasjon mot de håpløse avgiftene staten pålegger oss =)

Lenke til kommentar

Når er snusen best:

Du har nettopp stått opp på en fridag, kanskje litt bakfull. Det er et par timer siden du har tatt forrige snus men du drøyer den. Skur på dataen, finner frem en bra film / slækkt spill, kjører dobbel porsjon og nyter =)

Endret av drz
Lenke til kommentar
Knox er ikke spesielt bra. Er som Skruf vanlig porsjon... Ikke noe å anbefale.

Tull, Knox ligner mer på N&J porsjon, og er en veldig god snus. Knox løs er en av de beste løssnusen jeg har prøvd.

Eh, nei. For det første så er det Skruf-folka som lager Knox. Knox er kjent som billigskruf... For det andre så ligner den også veldig på Skruf, alle porsjonene ligger som regel klistra inntil hverandre som en stor kladd, akkurat som Skruf. Styrken er også lik Skruf så hvordan du kan dra inn ubersterke N&J er litt merkelig..

Lenke til kommentar
Hvis du har snust bare 1 gang før tror jeg det kommer til å syntes ganske bra med mindre du er født med en ganske stor leppe. Ta deg en prell og se på deg selv i speilet og sjekk selv :) Husker de første gangene jeg snuste så det helt jævlig ut(ser så klart ikke noe bra ut enda men), man så omtrent porsjonssnusen stikke ut :p nå har jeg mer plass :)

 

Vil ikke tro at han kommer til å få stor leppe med mini portion... :)

Lenke til kommentar
Knox er ikke spesielt bra. Er som Skruf vanlig porsjon... Ikke noe å anbefale.

 

Kjøp Romoe Y Julieta eller hva det heter. Veldig god porsjonsnus.

 

Hva er det du sier??

Skruf er jo drit digg, men det finnes kun en som er bedre nemlig.......General Ekstra Sterk:)

 

Noen andre som har prøvd Lucky Strike Orginal Porsjon? En kompis av meg kjøpe den i dag.

Har prøvd Lucky Strike White Portion, men Orginal var nesten verre.

Eneste som er kult med den er at den er av metal, eller er selve snusen dårlig. Altfor svak, og "smaker" ikke særlig godt heller, kastet den ut etter et kvarter, måtte heller ha meg en General:)

Lenke til kommentar
Knox er ikke spesielt bra. Er som Skruf vanlig porsjon... Ikke noe å anbefale.

 

Kjøp Romoe Y Julieta eller hva det heter. Veldig god porsjonsnus.

 

Hva er det du sier??

Skruf er jo drit digg, men det finnes kun en som er bedre nemlig.......General Ekstra Sterk:)

Tja, litt dårlig formulering fra min side kanskje. Jeg tenkte at siden han skulle til Sverige og kanskje ville ha noen litt annerledes.. Derfor ville jeg ikke anbefalt den. ;) Hehe, men ja, er en fin snus det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...