baosen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sette opp prisene har hvertfall funka med røyken. Så hvorfor vil det ikke funke med snusen da? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Altsa, kanskje noen ungdommer vil slutte, som har darlig okonomi fra foer av. Men jeg kommer ikke til a slutte, men saa har jeg ikke mer en 5-10 min over grensa det har funket fordi det har blitt forbud Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som har prøvd og putte kanel i bake snusen?Det har jeg Godt? Vis du tenker at du putter bæsj i snusen, så minner kanel ganske mye om det:) En annen måte og si det er: Det smakte udigg:) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Kanel øker forbrenninga, så da har du fått deg både en sunn og usunn pris, mr. Snus-Dog. Når er snusen best: Ahh, det må nesten være sammen med noen - det å dele nytelsen med noen. Jeg og en god venn pleier å ha noen sammenkomster inniblant, en real guttekveld med mat, pils og PS3, og da er det faktisk ingen ting bedre enn å dele en pris sammen med noen, opplevelsen av snusen øker til de grader. Ellers er snusen etter et måltid en sikker vinner. Enig med Pasient angående snus etter fysisk fostring. Forøvrig er jeg også enig i at produkter som har blitt fastbrent i våres kultur, slipper vel aldri løs. Men OM røyk og snus en gang i tiden blir alt for dyrt for mannen i gata, forstår jeg godt at vedkommende slutter. Setter man det litt i perspektiv, se en storforbruker av røyk, så er prisen faktisk ganske så høy den dag i dag. Endret 7. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skal selge den, så da burde jeg kansje informere kjøperen om at det er kanel oppi Når er snus best: Mange ganger, men nyter den nesten maksimalt når jeg tar et varmt deilig bad, når jeg er sliten og det er kaldt ute. Nyter den også når jeg venter på trikker:) Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Når snusen er best? Må si meg enig med Snus-dog, drit digg i et varmt bad også, også deilig når man er mett etter er måltid og en kald snus fra kjøleskapet er som regel godt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Snus er best når man ligger i senga og nyter et par gode episoder med Family guy, the simpsons, futurama, scrubs, prison break, south park eller bare en god film Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vi alle kan jo være enige at snus er best på kvelden og tidlig på morgnen når det er litt kaldt og du ikke er helt våken? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Snus er best når man akkurat er ferdig på jobb, så trent og er rævsliten for å så sette seg på bussen med en snus, sette på mp3'n og bare sitte i halvsøvne og gle seg til senga Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb Er jo mindreårig så.... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb Er jo mindreårig så.... Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb Er jo mindreårig så.... Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten) Aha? Hva slags jobb e det? For meg er også den hittil digggeste opplevelsen etter MYE pizza, og i senga om kvelden. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Skal en tur til de franske alper i vinter, veldig lyst til å kjøpe en boks general portion mini og kjøre med Ser for meg at det må være en fantastisk opplevelse! Har kun prøv snus en gang før og gidder ikke begynne med det, men den tanken er utrooolig fristende Btw, vil den synes når den er mini? skal kjøre med en venn og faren min så gidder ikke ødelegge hele stemmninga. Endret 7. oktober 2008 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb Er jo mindreårig så.... Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten) Aha? Hva slags jobb e det? For meg er også den hittil digggeste opplevelsen etter MYE pizza, og i senga om kvelden. Satt opp konferanser samtidig som jeg var vaktmester assistent. Nå jobber jeg i posten. Hvorfor så skeptisk?: ) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb Er jo mindreårig så.... Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten) Aha? Hva slags jobb e det? For meg er også den hittil digggeste opplevelsen etter MYE pizza, og i senga om kvelden. Satt opp konferanser samtidig som jeg var vaktmester assistent. Nå jobber jeg i posten. Hvorfor så skeptisk?: ) Neida, ikke skeptisk, er bare slik at iallefall her er det nesten umulig å skaffe segjobb før man er ferdig med Ungdomsskolen. Bestefaren min er da Byggmester, så jeg slapp det problemet On-topic: For en halvn00b som meg ble general ekstra sterk litt for sterk, er småkvalm etter tre rett etter hverandre :S Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hei! Leeenge siden jer har vært inne her nå Har vel snust i litt over 2år nå, nesten kunn skruff porsjon, og av og til skruff løs. Og har rett og slett blitt lit lei den smaken! I starten var problemet at en snus rant, nå er liksom problemet nesten at skruf blir litt smakløst Har gått over til general løs en periode, men den snusen smaker ikke en dritt, og har ekkel konsistens under leppa synest jeg Nå i dag kjøpte jeg meg en boks med Pall Mall orginal porsjon, og den var faktisk ikkje så aller verst, en mellomting mellom den alt for våte og kraftige Lucky strike og skruf portion, styrken virker også å være bra. Tror jeg har funnet en ny kompis for noen månder fremmover Men siden en boks snus skal bli !så! mye dyrere i fremtiden spørs de om jeg ikke må kutte ned litt på forbruket, 1box forsvinner jo i løpet av 1-2 dager Har ikkje peiling hvorfor jeg skriver dette, men det er natt, og lite annet å gjøre her Endret 7. oktober 2008 av N00by89 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal en tur til de franske alper i vinter, veldig lyst til å kjøpe en boks general portion mini og kjøre med Ser for meg at det må være en fantastisk opplevelse! Har kun prøv snus en gang før og gidder ikke begynne med det, men den tanken er utrooolig fristende Btw, vil den synes når den er mini? skal kjøre med en venn og faren min så gidder ikke ødelegge hele stemmninga. Du kan jo kjøpe noen store også da. Jeg pleier og ta jakken eller genseren min av og legge den over hodet og si at jeg skal sove, da sitter jeg med et lite skjold foran meg og kan snyse så mye jeg vil Eller så kan du jo kjøpe Bandana, vet om forskjellige som bruker det når de er hjemme:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal på storlan i morgen (NaIT). Hvordan snus er best på lan ? er lei av general og skruf løs, har gått veldig mye i de. Noen gode anbefalinger ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nick and Johnny porsjon, Grovsnus løs/Ettan løs. Der har du fasiten. Kunne gjøre seg med noe Knox også, men den selges jo ikke i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg