Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanel øker forbrenninga, så da har du fått deg både en sunn og usunn pris, mr. Snus-Dog. :wee:

 

Når er snusen best:

Ahh, det må nesten være sammen med noen - det å dele nytelsen med noen. Jeg og en god venn pleier å ha noen sammenkomster inniblant, en real guttekveld med mat, pils og PS3, og da er det faktisk ingen ting bedre enn å dele en pris sammen med noen, opplevelsen av snusen øker til de grader.

 

Ellers er snusen etter et måltid en sikker vinner. Enig med Pasient angående snus etter fysisk fostring. Forøvrig er jeg også enig i at produkter som har blitt fastbrent i våres kultur, slipper vel aldri løs. Men OM røyk og snus en gang i tiden blir alt for dyrt for mannen i gata, forstår jeg godt at vedkommende slutter. Setter man det litt i perspektiv, se en storforbruker av røyk, så er prisen faktisk ganske så høy den dag i dag.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb :) Er jo mindreårig så....

Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten)

Aha? Hva slags jobb e det?

 

For meg er også den hittil digggeste opplevelsen etter MYE pizza, og i senga om kvelden.

Lenke til kommentar

Skal en tur til de franske alper i vinter, veldig lyst til å kjøpe en boks general portion mini og kjøre med :D

Ser for meg at det må være en fantastisk opplevelse!

Har kun prøv snus en gang før og gidder ikke begynne med det, men den tanken er utrooolig fristende :w00t:

 

Btw, vil den synes når den er mini? skal kjøre med en venn og faren min så gidder ikke ødelegge hele stemmninga.

Endret av Hi-DEQ
Lenke til kommentar
Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb :) Er jo mindreårig så....

Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten)

Aha? Hva slags jobb e det?

 

For meg er også den hittil digggeste opplevelsen etter MYE pizza, og i senga om kvelden.

 

Satt opp konferanser samtidig som jeg var vaktmester assistent. Nå jobber jeg i posten. Hvorfor så skeptisk?: )

Lenke til kommentar
Hadde sikkert vært enig, men har ikke jobb :) Er jo mindreårig så....

Du kan jo ha jobb selv, denne jobben fikk jeg før jeg var atten : p (har hatt jobb siden jeg ble fjorten)

Aha? Hva slags jobb e det?

 

For meg er også den hittil digggeste opplevelsen etter MYE pizza, og i senga om kvelden.

 

Satt opp konferanser samtidig som jeg var vaktmester assistent. Nå jobber jeg i posten. Hvorfor så skeptisk?: )

Neida, ikke skeptisk, er bare slik at iallefall her er det nesten umulig å skaffe segjobb før man er ferdig med Ungdomsskolen. Bestefaren min er da Byggmester, så jeg slapp det problemet :)

 

On-topic: For en halvn00b som meg ble general ekstra sterk litt for sterk, er småkvalm etter tre rett etter hverandre :S

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leeenge siden jer har vært inne her nå :)

 

Har vel snust i litt over 2år nå, nesten kunn skruff porsjon, og av og til skruff løs. Og har rett og slett blitt lit lei den smaken!

I starten var problemet at en snus rant, nå er liksom problemet nesten at skruf blir litt smakløst :w00t:

 

Har gått over til general løs en periode, men den snusen smaker ikke en dritt, og har ekkel konsistens under leppa synest jeg :ph34r:

 

Nå i dag kjøpte jeg meg en boks med Pall Mall orginal porsjon, og den var faktisk ikkje så aller verst, en mellomting mellom den alt for våte og kraftige Lucky strike og skruf portion, styrken virker også å være bra. Tror jeg har funnet en ny kompis for noen månder fremmover :hmm:

 

Men siden en boks snus skal bli !så! mye dyrere i fremtiden spørs de om jeg ikke må kutte ned litt på forbruket, 1box forsvinner jo i løpet av 1-2 dager :ph34r:

 

 

Har ikkje peiling hvorfor jeg skriver dette, men det er natt, og lite annet å gjøre her :blush:

Endret av N00by89
Lenke til kommentar
Skal en tur til de franske alper i vinter, veldig lyst til å kjøpe en boks general portion mini og kjøre med :D

Ser for meg at det må være en fantastisk opplevelse!

Har kun prøv snus en gang før og gidder ikke begynne med det, men den tanken er utrooolig fristende :w00t:

 

Btw, vil den synes når den er mini? skal kjøre med en venn og faren min så gidder ikke ødelegge hele stemmninga.

 

Du kan jo kjøpe noen store også da. Jeg pleier og ta jakken eller genseren min av og legge den over hodet og si at jeg skal sove, da sitter jeg med et lite skjold foran meg og kan snyse så mye jeg vil :)

Eller så kan du jo kjøpe Bandana, vet om forskjellige som bruker det når de er hjemme:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skal på storlan i morgen (NaIT).

Hvordan snus er best på lan ? er lei av general og skruf løs, har gått veldig mye i de.

 

Noen gode anbefalinger ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...