Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Hiver meg på mimre-bølgen..

 

Min karriere med nikotin begynte med røyking 8 klasse. Måte jo være kul vettu. Etter det så smakte jeg snus flere ganger og holdt meg egentlig til røyking. Men i oktober 2007 slutta jeg og røyke, å da måtte jeg jo seff ha noe til og døyve "suget". Skruf Porsjon blir kjøpt inn. Så går tiden, og i januar 2008 drar jeg inn i militæret. Hvor jeg straks finner ut at porsjonssnus er noe drit! General løs blir kjøpt inn. Og slik har det vel egentlig vært siden. Kjøper Skruf sterk løs en gang i blandt, forandring fryder. Men ellers går det i General.

 

Beste snuseopplevelse? Se for dere 45KG tung sekk, bakglatte natoplanker, ag3 som har slått deg i panna x antall ganger og generelt bare HAT mot alt som heter snø, natoplanker, befal og det hele.

 

Så kan du se for deg at du akkurat har kommet av vakt, du har sittet ute i et hull du gravde selv og sett etter FI i over 5 timer. Tenk dere den følelsen av og krype nedi soveposen, vite at du ikke har vakt før om noen gode timer og så bake seg en feit pris, for så og bare ligge der og nyte det.

 

Det er faen meg noe av det beste.

 

Snusen mener jeg er best etter fysisk aktivitet, tung sådan. Også mat, såklart. Men en feit pris etter en joggetur eller noe sånt, når blodet enda pumper rimelig kjapt er herlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

 

Så kan du se for deg at du akkurat har kommet av vakt, du har sittet ute i et hull du gravde selv og sett etter FI i over 5 timer. Tenk dere den følelsen av og krype nedi soveposen, vite at du ikke har vakt før om noen gode timer og så bake seg en feit pris, for så og bare ligge der og nyte det.

 

Det er faen meg noe av det beste.

 

Snusen mener jeg er best etter fysisk aktivitet, tung sådan. Også mat, såklart. Men en feit pris etter en joggetur eller noe sånt, når blodet enda pumper rimelig kjapt er herlig.

 

Helt enig der. Etter vakt snusen er så himmelsk deilig! Snus etter mat er også en av favorittene. Og stå opp om morran snusen.

Lenke til kommentar
Dårlig nyheter folkens(om det ikke er postet før selvfølgelig, da er det jo ikke nyheter for dere lenger), men den norske stat gjør det igjen:

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/07/549460.html

Det neste blir at du ikkje kan snuse på kafe, puber eller resturanger. Verste fall at det blir forbud mot snusing på gata pga at mangen ikkje gidder å hive den på rett plass.

Lenke til kommentar

husker ei venine av meg ble rana i praha jeg, så fant han snus boksen hennes og da vise hu hvordan man gjorde det, han fikk en prell og stakk av med bare prellen under leppa

 

Jeg er som sagt en nybegynner i løs snus, og jeg klarer ikke bake tønner. Er det noen lettere "former" som holder seg bra og ikke smuldrer opp i overleppa? :)

 

kjøp deg en pris master på narvesen, jeg kjøpte min der, kosta 30 kr...

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Jeg er som sagt en nybegynner i løs snus, og jeg klarer ikke bake tønner. Er det noen lettere "former" som holder seg bra og ikke smuldrer opp i overleppa? :)

 

Jeg pleier å bare lempe skruf løs.. Sykt digg når den bare former seg etter leppa :)

 

Har prøvd det å, men uansett hva jeg gjør er det masse snus i overleppa etter jeg har tatt den ut og det er så ekkelt å svelge det syns jeg :thumbdown:

 

husker ei venine av meg ble rana i praha jeg, så fant han snus boksen hennes og da vise hu hvordan man gjorde det, han fikk en prell og stakk av med bare prellen under leppa

 

Jeg er som sagt en nybegynner i løs snus, og jeg klarer ikke bake tønner. Er det noen lettere "former" som holder seg bra og ikke smuldrer opp i overleppa? :)

 

kjøp deg en pris master på narvesen, jeg kjøpte min der, kosta 30 kr...

 

Jeg er under 18, selger de prismaster til meg alikevel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...