E-wok Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ingenting slår lukta av Skruf Sterk porsjon. Garantert verst spør du meg. Smaken derimot er helt grei. Rart det der, med smak og lukt. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Usj der fikk du meg til å lukte på boksen Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 lukta er ikkje galen.. likte den ikkje i begyndelsen eg heller, no elsker eg den:) Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 er vanskelig å si om snus lukter godt. Det er så sykt stor forskjell på de forskjellige luktene. Feks General, jeg syns den lukter digg, mens RL lukter piss Lenke til kommentar
frentix Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 kunsten med mocca er jo bare å bruke 2 om gangen , Da er det vel det samme ca som en vanlig porsjon. Kanskje litt mer pga kontaktflaten. Jeg pleier faktisk kjøpe en boks mint av og til pga den litt kjølende effekten i leppa (Kanskje litt dumt å innrømme det men) Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Snust lenge du eller? Jeg tar alltid 2 porsjoner om jeg har porsjonssnus. Hvertfall med skruf sterk. Med general går det av og til i 3 stykker.. Men prøver å la være,siden det er så.. uøkonomisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 3 under leppa? Hvor lenge har du snust egentlig Gikk med snusboksen i lomma på skolen idag, mange som ikke visste at jeg snuste. Er ikke så popuær lenger jeg Neida, har bare gått inn en deal med jentene at jeg ikke snuser når jeg er med dem, ellers så snuser nesten alle guttene^^ Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 3 under leppa? Hvor lenge har du snust egentlig Gikk med snusboksen i lomma på skolen idag, mange som ikke visste at jeg snuste. Er ikke så popuær lenger jeg Neida, har bare gått inn en deal med jentene at jeg ikke snuser når jeg er med dem, ellers så snuser nesten alle guttene^^ Haha, hvorfor ikke? hadde skjønt det med røyk, men snus? Mange som ikke ser at jeg snuser siden jeg har stor leppe Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Visst du er han som er på bildet så kan du vel ha snusen undder hjælmen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syntes det er på tide å få opp en warning på første siden om hvor avhengighets skapende snus egentlig er. Har snust i litt over 1 år nå, er nå 18 år om et par dager, og det å gå 1 time uten snus føles helt jævelig ut, spessielt om jeg ikke har noe annet å tygge på. Jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal klare å slutte. (Dette hendte akkurat :S : Har en prell i leppa, kjenner ingen ting, satt den inn for 20 min siden, satte like så godt opp en ny på andre siden av leppa, uten å merke at jeg hadde en fra før. 1 måned til så tar jeg opp kampen mot Swedish Match/CO) Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syntes det er på tide å få opp en warning på første siden om hvor avhengighets skapende snus egentlig er. Har snust i litt over 1 år nå, er nå 18 år om et par dager, og det å gå 1 time uten snus føles helt jævelig ut, spessielt om jeg ikke har noe annet å tygge på. Jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal klare å slutte. (Dette hendte akkurat :S : Har en prell i leppa, kjenner ingen ting, satt den inn for 20 min siden, satte like så godt opp en ny på andre siden av leppa, uten å merke at jeg hadde en fra før. 1 måned til så tar jeg opp kampen mot Swedish Match/CO) Snu snusboksen din du. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Var på Hydro istad. Kjøpte Skruf Original Løs, og Skruf Tranebær Portion elns. Det var jævlig godt. Måtte selvsagt kjøpe Mocca til min pysete venn (neida) Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du snuser mocca så kan du jo like gjerne begynne med catch : ) Den med "eqaluptus"(?) er ganske forfriskende Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du snuser mocca så kan du jo like gjerne begynne med catch : ) Den med "eqaluptus"(?) er ganske forfriskende True, kanskje ikke den sterkeste snusen på markedet men personlig så synes jeg eucalyptus'en river litt i leppa, på en behagelig måte. Ikke en snus jeg kjøper , mao. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Catch er det man kjøper hvis det ikke finnes noe annet igjen på planeten. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Stemmer det, den er IKKE noe god imo Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva synes folket om Göteborgs Rape? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg syntes göteborgs voldtekt smaker såpe og smuldrer opp fortere enn kapteinkjeks. Men hver sin smak Har snust ganske fast i cirka 5 år nå tenker jeg. Lurer på om jeg skal ta en måneds pause etterhvert. Så får tannkjøttet litt tid å lege seg på. Men vil jeg egentlig det? Kjøpte forresten en boks med tiedemanns blå igår. Det var første snusen jeg likte. Den smakte skikkelig digg før i tiden. Jeg hata jo general også da. Men må si tiedemanns blå'en har tapt seg noe voldsomt etter den fikk ny eske. Smaker langt ifra like godt, og konsistensen er helt annerledes. Skuffa :/ Lenke til kommentar
frentix Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Snust lenge du eller? Jeg tar alltid 2 porsjoner om jeg har porsjonssnus. Hvertfall med skruf sterk. Med general går det av og til i 3 stykker.. Men prøver å la være,siden det er så.. uøkonomisk. Om man er ute etter nikotin kick hver gang man snuser så vil man til slutt ende opp med kjeften full av porsjoner. Jeg har snusen som erstatning for sigarettene , som jeg slutta med for 6mnd siden. Jeg bruker dem ikke til å bli høy på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg