Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

På min boks står det.

 

Claq Qui

(av Röda Lacket)

Finner ingen bildet:P

Den er hvit og har litt blod sprut på seg:D

 

Den har jeg ikke hørt om. Hvordan var den?

 

Den var ganske digg egentlig, ikke or sterk men ikke for svak :thumbup:

Anbefaler deg den.

 

Nice, hvordan uttaler man Claq Qui?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen anelse, Jeg og kompisene mine har hver vår utale når vi sier Claq Qui:p

 

Men i dronningsgaten ligger det en butikk som heter Pretty Price, ved siden av den ligger det en butikk som heter "Kiosk" . Der har de en sånn stor plaket hvor man bare peker, så får man den man peker på :grin:

 

Dit må jeg ta en tur :thumbup:

Lenke til kommentar
Heisan

Jeg er ny på forumet og lurte på noe. Jeg har snust 4 uker og har bare snust general white portion, kjøpte meg en boks me Röda Lacket løs i stad, har hørt så mye om skruf sterk, men har ikke fått prøvd den, er jeg for nybegynner til å over til skruf eller er det en god snus for meg etter så mye general white? :)

 

Mvh buggi

Neida. Gå rett på en sterk snus. Den første jeg prøvde noensinne var vel Skruf Sterk Portion, og jeg angrer ikke på at jeg ikke begynte med noe patetisk som Mocca eller Catch.

Lenke til kommentar
Heisan

Jeg er ny på forumet og lurte på noe. Jeg har snust 4 uker og har bare snust general white portion, kjøpte meg en boks me Röda Lacket løs i stad, har hørt så mye om skruf sterk, men har ikke fått prøvd den, er jeg for nybegynner til å over til skruf eller er det en god snus for meg etter så mye general white? :)

 

Mvh buggi

Neida. Gå rett på en sterk snus. Den første jeg prøvde noensinne var vel Skruf Sterk Portion, og jeg angrer ikke på at jeg ikke begynte med noe patetisk som Mocca eller Catch.

 

Takk, når jeg er tom for snus kjøper jeg meg en boks med skruf sterk portion ;)

Lenke til kommentar
all snus er sterk snus kommer annpå hva slags toleranse man bygger opp.

Mens vi er inne på sterk snus, jeg trenger noe som gir virkelig effekt. N&J Sterk har vært fast inventar de siste ukene, men nå trenger jeg noe enda sterkere.

 

 

Finn fram et barberblad, kutt et pent kutt under leppa di, bak deg en skikkelig stor og saftig skruf løs pris, så skal du nok se at du svimler etter et par minutter, gutt :)

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
all snus er sterk snus kommer annpå hva slags toleranse man bygger opp.

Mens vi er inne på sterk snus, jeg trenger noe som gir virkelig effekt. N&J Sterk har vært fast inventar de siste ukene, men nå trenger jeg noe enda sterkere.

 

 

Finn fram et barberblad, kutt et pent kutt under leppa di, bak deg en skikkelig stor og saftig skruf løs pris, så skal du nok se at du svimler etter et par minutter, gutt :)

 

Hehe..Da går snusen rett inn i blodet :) (Må prøves en gang)

Lenke til kommentar

Jeg husker når jeg var i Florida i påsken, så var det utrolig mange som så nysgjerrig på snusen min. Jeg sto ved en slags marina/brygge med masse små cafèr, kiosker, butikker o.l. Så stelte jeg meg da foran en sånn liten restaurant med kameraet mitt og tok bilder av noen Pelikaner og delfiner som innimellom skulle sprette opp av vannet. Etter en stund dro jeg opp RL-boksen min, og satte i gang med bakingen min. Mens jeg sto og klemte sammen formingsleiren min la jeg merke til at det satt en kar med ei dame og så utrooolig nysgjerrig på meg. Jeg stappet snusen i leppa, og så opp mot han. Jeg så helt klart en slags snusboks som lå på bordet på hans side, og han drev og hvisket litt med kvinnfolket han var med. De "hvisket" såppass høyt at jeg kunne høre at det var meg og mine dyrebare formingsleire de snakket om.

 

Mens jeg sto og knipset flere Pelikaner og delfiner hørte jeg dama si: "Do you want me to ask him if you can have one?" han svarte rimelig kjapt: "No, no, no." Jeg smilte så snusen syntes, så gikk jeg videre. :!:

 

Jeg ble forøvrig ganske upopulær på hotellet vi bodde på. Det var vel strengt talt ikke et hotell, heller en leilighetskompleks. Vi hadde fått lånt en leilighet av en kamerat av pappa. Jeg var vel 50 år yngre enn gjennomsnittet, og min snusleppe samt. mine Rosenborg-sanger falt ikke i så god smak! Derimot ble jeg meget god venn med han som leide ut solsenger på stranda, og vi vekslet snus oss imellom! Veldig morsomt! :D

 

I Polen derimot fikk jeg mye rare blikk. Ikke nok med at jeg glemte meg og dreiv å filmet mens jeg gikk igjennom sikkerhetskontrollen, som visstnok var et ekstremt stort brudd på regelverket. Så stirret de veeldig mistenksomt på min utoverstikkende leppe. De sa ingenting, men det var like før de ødela kameraet mitt! :nei:

 

Noen andre som har noen morsomme snushistorier da? :w00t:

Lenke til kommentar
all snus er sterk snus kommer annpå hva slags toleranse man bygger opp.

Mens vi er inne på sterk snus, jeg trenger noe som gir virkelig effekt. N&J Sterk har vært fast inventar de siste ukene, men nå trenger jeg noe enda sterkere.

Prøvd General Ekstra Sterk?

Faktisk ikke, men ifølge flere jeg har snakket med er det den porsjonssnusen med mest effekt. Mulig jeg tester den ut!

Lenke til kommentar

Utfra hva jeg ble fortalt av en bak kassa på kiosken har general 7 mg nikotin, sterk 9 mg og ekstra sterk 15 mg.

Ville tro skruf sterk lå rundt general sterk sitt nivå, men har ingen kilder på dette, så jeg vet jo ikke sikkert hvor god peiling fyren har men :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

Noen andre som har noen morsomme snushistorier da? :w00t:

 

Jeg var i amsterdam for et par år tilbake og var ute på fylla en søndag. Vi slo oss ned på en random bar ved Leidseplein (amsterdams store sopp-spise-sted) og så hørte jeg noen svensker som satt ved et annet bord. Full som jeg var gikk jeg bort å prata med de og det viste seg de ikke hadde vært i Sverige på flere år så jeg tilbydde de litt snus. De bakte seg en prell og delte rundt til de andre som satt ved bordet (nederlendere) og de prøvde også :D Gikk fett i starten men han ene nederlenderen som prøvde bæda så jævelig og satt å skreik å lagde et sinnsykt leven så fløy han på dass å spøy :D Jeg tror dog ikke at nikotin var det eneste stimulerende middelet de hadde inntatt den kvelden hehe.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Kult! :grin: Keep em' coming!

 

Forøvrig synes jeg det er morsomt å høre deres beste opplevelse med snus, eventuelt når og hvordan dere begynte. Når er snusen best osv.

 

Hvordan jeg begynte: Håndballcup i sverige. Snusautomat på hotellet. :wow: Hele laget satt for det meste i boblebadet lattermilde med et saftig nikotinsjokk av General Porsjon. Meget koslig. Tapte forresten alle kampene den cupen. Om det har noe sammenheng med boblebadet og snusautomaten vil jeg ikke gå inn på! :whistle:

 

Beste opplevelse: Bodde på høyfjellshotell på Beitostølen. Var en hytte av typen uten strøm. Utrolig koslig og morsomt for en bygutt som meg sjæl å oppleve. Om morgenen var det frost i luften, morgendis og det lukta vått gress. Satte på kokmalt kaffe på et lite stormkjøkken jeg hadde med meg, satte meg på trappen og bakte meg en General Lös. Det er noe spesielt med kokmalt kaffe, bakesnus og fjell-liv altså! :thumbup:

 

Når er snusen best: Av erfaring synes jeg den er best edru. I fylla smaker det lite, og det er liksom ikke det samme. Men aller best må være etter noe junk-food (les: kebab, 500g burger o.l.). Også så klart om morgenen! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...