Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Snus som har gått ut på dato er stort sett like fin, men kanskje bittelitt tørrere enn normalt. Du har krav på ny om du har kjøpt noe som har gått ut på dato, HVIS du viser kvittering og er over 18. Husk alltid å sjekke dato når du kjøper snus hvis dato er et problem for deg. Selv liker jeg snusen best når den er gått ut fordi helt fersk snus oftest er for bløt og renner alt for fort.

 

2. Claq Qui finnes ikke løs.

 

3. Om du ikke lager "pyramide" først så spiller ikke det noen rolle. Er bare for å ikke søle så mye at man pakker snusen i hånda før man tar den mellom fingrene. Mange argumenterer med at en løst pakket snus gir mer nikotin osv men av egen erfaring er det kun størrelsen på prisen som har noe å si, ikke hvor løs/fast den er. Selv pakker jeg alltid i pyramide fordi jeg hater å søle med snusen.

 

Takk for nyttig informasjon :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal en tur til utlandet, eksempel spania/frankrike. Kan jeg da ta med snus? Jeg er under 18 og vil ikke at foreldrene mine skal vite om at jeg snuser. :(

Bare legg snusen i baggen din, til Spania kan du ha med deg 250gr snus, Frankrike vet jeg ikke, men er sikkert rundt samme mengde. Hvis du er i Spania, på feks. Gran Canaria får du kjøpt snus på mange av de Norske og Svenske barene :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal en tur til utlandet, eksempel spania/frankrike. Kan jeg da ta med snus? Jeg er under 18 og vil ikke at foreldrene mine skal vite om at jeg snuser. :(

 

Så lenge du skal til EU land så er det ingen kontroll på flyplassen uansett så putt det i baggen (ikke håndbagasje) så går det fint. Dog de gangene jeg har vært i nederland har de lurt noe jævelig på hva det har vært hvis jeg skal inn på utesteder hvor det er kroppsvisitering. Har stort sett gått bra når jeg har forklart hva det er, men har blitt nektet inngang et par ganger. På Sensation White i 2006 måtte jeg kaste snusen ellers fikk jeg ikke komme inn...

Lenke til kommentar

Har sett en tendens til at folk i utlandet tror det er hasj man har under leppa. Dro en kompisgjeng til Tunisia et år, og da var det et par av oss som snuste. Når vi gikk inn i butikker ble vi ofte spurt om det var hasj eller hva f*** det var vi hadde. Hadde vært kritisk selv jeg, hadde jeg ikke visst hva det var.

Lenke til kommentar
Har sett en tendens til at folk i utlandet tror det er hasj man har under leppa. Dro en kompisgjeng til Tunisia et år, og da var det et par av oss som snuste. Når vi gikk inn i butikker ble vi ofte spurt om det var hasj eller hva f*** det var vi hadde. Hadde vært kritisk selv jeg, hadde jeg ikke visst hva det var.

 

 

Utrolig morsomt når du spytter ut en pris rett foran ungdomsgjengen i det landet du er.. Ganske mange rare utrykk då!:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Var i spania i fjor sommer, da kom jeg med medbrakt snus fra norge inn på sikkerhets kontrollen på flyplassen i spania

Det var skoal wintergreen (noe i den duren), vakten stoppet meg og sa på engelsk at jeg måtte komme nærmere, han ville se hva jeg hadde under leppa, jeg visste han boksen og sa det var dipping tobacco, han så lenge på boksen, og luktet osv.

 

Til slutt nølte han litt men slapp meg igjennom.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om noen har lagt ut en anmeldelse av General ekstra sterk, men her kommer en mini anmeldelse.

Lukt: Den lukter general, altså ingenting spesielt. Lukten er sterkere en original, og, iallefall var den det for meg, kan være irriterende til tider. 7/10

 

Smak: Den smaker akkurat som general original. 7/10

 

Renning: Den renner sykt fort, 15-20 minutter, og den renner MYE. 4/10

 

Effekt: Effekten var ikke helt som forventa, helt til jeg kjørte den på midten, og satt i et mørkt rom. Herlig! 9/10

 

Til sammen:

7/10

 

Vet ikke helt hvor bra denne anmeldelsen var, men gir dere vel en idè om hvordan den er.

Lenke til kommentar

Nå har jeg snust opp mine tre skruf (sterk) porsjon-bokser som jeg kjøpte i sverige for et par uker siden, og nå har jeg bare to løs (skruf sterk det og) igjen. Det er litt kjedelig, ettersom jeg ikke snuser løs på skolen eller hjemme(med mindre mamma og pappa er ute av huset :p), men det som er digg er at jeg har løsbokser så lenge :D. Ene boksen går ut om 12 dager og den andre om 20, så det blir vel ikke noe stress å snuse dem opp frem til da.

 

meheh

Lenke til kommentar
benytter meg av sjansen og sier at dere ikke maa finne paa a kjope dette usb-skapet som skal kjoele ned snusen. Helt rass, med mindre du bare skal ha en boks der inne! :)

 

Hvorfor bare en boks? Jeg så på bildet at det var plass til 5 jeg. :hmm:

 

Ja, men kun den nederste blir kald ;) er nok ment for Cola-burk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...