Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Neida, visst du snuser en boks på noen dager så tviler jeg på at den blir dårlig av å ligge i romtempratur.

Derimot visst du handler inn store innkjøp ala 2-3 pølser så er det greit og putte i fryseren slik at det holder seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva blir fortest tørr? Løs eller posjon?

Portion, det har iallefall jeg erfart.

Vil en som aldri har snust før få noe effekt av general mini portion?

Anyone?

Ja du vil nok få effekt, men etterhvert så vil nok effekten gi seg.

Lenke til kommentar
Dette er helt sikkert tatt opp før i forumet, men jeg må bare spørre :p Jeg så på snusen min som jeg kjøpte i dag at den gikk ut på dato for 2 uker siden, har det egentlig noe å si på snusen? Snusen min lå i kjøleskap når jeg kjøpte den.

Kan være litt tørr, men helt grei å snuse! :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett oppskrifter på hvordan man baker, jeg er ganske fersk på det så jeg prøvde min egen vri å bakte en liten tønne i hånda uten noee pyramide og sånt :p Kan den smuldre opp i leppa mi fortere siden jeg ikke gjorde det på den "ordentlige" måten?

Lenke til kommentar

Halla, kjøpte meg en boks med Claq Qui(Röda LAcket) for noen dager siden, har vært på hytte tur med en kompis og foreldrene hans så har ikke snust så mye.

Men om kvelden tok jeg alltid en snus, det var mighty digg :grin:

Jeg lå og så på taket hele tiden nesten og tenkte "Mmmm" hele tiden, fikk sånn digg varm følelse i kroppen.

Noen som vet om Claq Qui finnes i lös?

Lenke til kommentar
Halla, kjøpte meg en boks med Claq Qui(Röda LAcket) for noen dager siden, har vært på hytte tur med en kompis og foreldrene hans så har ikke snust så mye.

Men om kvelden tok jeg alltid en snus, det var mighty digg :grin:

Jeg lå og så på taket hele tiden nesten og tenkte "Mmmm" hele tiden, fikk sånn digg varm følelse i kroppen.

Noen som vet om Claq Qui finnes i lös?

Skjønte ikke helt, men hvis du mener om Röda lacket fins i løs så gjør det det. Jeg sitter med en pris röda lacket nå :)

Lenke til kommentar

1. Snus som har gått ut på dato er stort sett like fin, men kanskje bittelitt tørrere enn normalt. Du har krav på ny om du har kjøpt noe som har gått ut på dato, HVIS du viser kvittering og er over 18. Husk alltid å sjekke dato når du kjøper snus hvis dato er et problem for deg. Selv liker jeg snusen best når den er gått ut fordi helt fersk snus oftest er for bløt og renner alt for fort.

2. Claq Qui finnes ikke løs.

3. Om du ikke lager "pyramide" først så spiller ikke det noen rolle. Er bare for å ikke søle så mye at man pakker snusen i hånda før man tar den mellom fingrene. Mange argumenterer med at en løst pakket snus gir mer nikotin osv men av egen erfaring er det kun størrelsen på prisen som har noe å si, ikke hvor løs/fast den er. Selv pakker jeg alltid i pyramide fordi jeg hater å søle med snusen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...