Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Jeg liker tanken på at om jeg må operere for kreft kan jeg fortsatt snakke. Det er vanskelig om man må amputere deler av tungen. :)

Skulle likt aa faktisk lest om noen som har maattet amputere tunge eller deler av munnen pga av snus. Rooyk derimot kan man bare google aa see skadene av. Ikke vaer helt tullete aa si at snus er verre enn royk for det er det ikke noe fakta som stoetter opp om.

 

Beklager, sitter paa en internet cafe i Irland og ingen av vaare 3 bokstaver paa dette tastaturet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker tanken på at om jeg må operere for kreft kan jeg fortsatt snakke. Det er vanskelig om man må amputere deler av tungen. :)

Skulle likt aa faktisk lest om noen som har maattet amputere tunge eller deler av munnen pga av snus. Rooyk derimot kan man bare google aa see skadene av. Ikke vaer helt tullete aa si at snus er verre enn royk for det er det ikke noe fakta som stoetter opp om.

 

Beklager, sitter paa en internet cafe i Irland og ingen av vaare 3 bokstaver paa dette tastaturet.

(søk på google etter norwegian letters. CTRL + C. CTRL + V.)

 

Da har jeg endelig fått i meg noe av south state.

den var overraskende god, og perfekt fuktighet.

de rant aldri før 45. min merket.

kjedelig at den nesten ikke inneholder noe nikotin, så jeg måtte ha noe sterkere inniblant ved siden av.

Lenke til kommentar

I går på jobb tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en ny snus, som jeg skulle prøve ut etter jobben. Og da, portionssnus. Så jeg satte meg ned ved snusskapet og leita.. Lenge.. Så til slutt ender jeg opp med en N&J.. Tenkte det kunne være interessant. Noe jeg ikke så før jeg var halvveis hjemme igjen, var at det var N&J LØS! :wallbash:

Skal ned dit å bytte den i dag. Den er uåpna.

Lenke til kommentar

Sterk løs? N&J løs heter bare N&J løs. Det står bare sterk/strong på den fordi det er sterk snus. Men om det er N&J løs du har fått labbene på, når går den ut/har gått ut på dato? Har ikke sett N&J løs på mange måneder selv.

 

edit:

Eller mener du Skruf sterk? For den heter vel sterk, mtp at vanlig skruf heter skruf original.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

De har N&J løs flere plasser rundt hvor jeg bor. Jeg klarte heller ikke rote opp noen som helst informasjon på nettet om at de har sluttet å produsere den.

En annen ting jeg fant ut var at den kun selges i Norge. Trodde den ble solgt i sverige også før? Det er kanskje derfor de ikke har den i online sortementet lenger.

Lenke til kommentar

@Nyhus & Frentix:

Det var N&J løs jeg hadde fått tak i. Og det stemmer nok at den ikke skal være i salg lenger. De hadde to igjen av den, og de to lå i hylla hvor det skulle ligge N&J portion :) Jeg la de til side, slik at det ikke ble noe mer krøll ;) (ja. jeg jobber der)

Sjekka ikke om de hadde gått ut på dato, men det hadde de helt sikkert.. ;)

 

Så nå sitter jeg her med en N&J (sterk :p ) portion. Den er goood :D

Lenke til kommentar

Heisan

Jeg er ny på forumet og lurte på noe. Jeg har snust 4 uker og har bare snust general white portion, kjøpte meg en boks me Röda Lacket løs i stad, har hørt så mye om skruf sterk, men har ikke fått prøvd den, er jeg for nybegynner til å over til skruf eller er det en god snus for meg etter så mye general white? :)

 

Mvh buggi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

N&J strong portion er en veldig god snus.

N&J strong løs smakte jeg i sommerferien, det var en nydelig snus, synd at jeg ikke finner den lenger nå (nordland/narvik).

 

Heisan

Jeg er ny på forumet og lurte på noe. Jeg har snust 4 uker og har bare snust general white portion, kjøpte meg en boks me Röda Lacket løs i stad, har hørt så mye om skruf sterk, men har ikke fått prøvd den, er jeg for nybegynner til å over til skruf eller er det en god snus for meg etter så mye general white? :)

 

Mvh buggi

 

Du kan heller gå over til skruf orginal portion, den er også knall god.

Visst du nettop har begynt å snuse, syns jeg du burde vente litt med å gå over til Skruf stärk portion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...