Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig jeg den eneste her med vett nok til å forstå hvorfor de andre versjonene av denne tråden har blitt stengt? Selvfølgelig er det kjipt med noen sure innlegg fra meg nå og da, men noen må få folk til å forstå at det er idiotisk å fylle en seriøs tråd med pisspreik.

Lenke til kommentar
Er virkelig jeg den eneste her med vett nok til å forstå hvorfor de andre versjonene av denne tråden har blitt stengt? Selvfølgelig er det kjipt med noen sure innlegg fra meg nå og da, men noen må få folk til å forstå at det er idiotisk å fylle en seriøs tråd med pisspreik.

En tråd som heter Snustråden V5 er dømt til å bli fylt med pisspreik.

Lenke til kommentar

Ser i den forrige tråden at krangling var grunnen til at den ble avsluttet. Og om vi forsetter slik som vi har gjort nå de siste sidene, så kommer den her og til å bli stengt rimelig fort.

On-topic:

Jeg så også på førsteposten i den gamle tråden, og etterlyser der det står om "Tradisjonelle snusmerker" i førsteposten her, eller i Snustråden v6 ;)

Veldig fin å ha :)

Snustråden v4! Les reglene!

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er en porsjonssnus utrolig mye bedre når den er kald enn når den er varm? Smaken er ganske annerledes i svært positivt forstand, man får større effekt, og den renner mindre og ikke så tidlig når den er kald, mens når den er varm smaker den ikke så godt, effekten er ikke den samme, den renner etter rundt 5 minutter og gir en mer kvalmende følelse. Snakker ut i fra egne erfaringer just nu med Nick & Johnny Sterk. Har faktisk ikke merket det samme med Gøteborgs/Skruf.

Lenke til kommentar

P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft.

Du vil heller ha lungekreft ja? Lykke til! Håper du rotner en viss plass!

Hehe, mye mer fucked up ja, med større sjans å overleve lungekreft enn buksypttkjertelkreft, faktisk.

LAN coming up, hva bør man handle inn? :hmm:

EDIT: Skriveleif.

Du må ha løs(general ftw)to porsjoner, en kosesnus(skruf tranebær, ettan) og en sterk snus for å holde deg oppe( SkrufS, N&J, General Ekstra Sterk)

Danke. Tror det holder med en portion og en løs, så det blir vel general Løs og Ettan Portion ;) Får prøve den og.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er en porsjonssnus utrolig mye bedre når den er kald enn når den er varm? Smaken er ganske annerledes i svært positivt forstand, man får større effekt, og den renner mindre og ikke så tidlig når den er kald, mens når den er varm smaker den ikke så godt, effekten er ikke den samme, den renner etter rundt 5 minutter og gir en mer kvalmende følelse. Snakker ut i fra egne erfaringer just nu med Nick & Johnny Sterk. Har faktisk ikke merket det samme med Gøteborgs/Skruf.

Merker forskjell på aromaen ja når den er varm. Snusen blir "svett" på en måte. At den renner etter 5 min bare for at det er varmt har jeg dog aldri opplevd.

Lenke til kommentar

Jeg har kun pleid å snust General Løs og Skruf portion/løs.

Kjøpte en boks general portion igår, må si det er noe av det verste.

Den rant etter 5 minutter og ble helt brun i kjeften.

Den var fersk, sjekka datoen, og den var kald rett ifra kjøleskapet.

Skal den være sånn? Tror jeg holder meg til skruf jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En del av poenget med snus er visst å svelge saften visst jeg ikke tar helt feil, iallefall det jeg gjør.

Noen skrufbokser er ekstremt tørre, andre bokser er ekstremt våte.

Lenke til kommentar
En del av poenget med snus er visst å svelge saften visst jeg ikke tar helt feil, iallefall det jeg gjør.

Noen skrufbokser er ekstremt tørre, andre bokser er ekstremt våte.

Pleier å svelge saften, men den skal jo ikke renne så mye at det ser ut som du ikke har pussa tennene på 20 år.

Lenke til kommentar
P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft.

Du vil heller ha lungekreft ja? Lykke til! Håper du rotner en viss plass!

Hehe, mye mer fucked up ja, med større sjans å overleve lungekreft enn buksypttkjertelkreft, faktisk.

LAN coming up, hva bør man handle inn? :hmm:

EDIT: Skriveleif.

Du må ha løs(general ftw)to porsjoner, en kosesnus(skruf tranebær, ettan) og en sterk snus for å holde deg oppe( SkrufS, N&J, General Ekstra Sterk)

Danke. Tror det holder med en portion og en løs, så det blir vel general Løs og Ettan Portion ;) Får prøve den og.

Bra valg! Du kommer til å kose deg :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noe sansen for væske fra snusen, begynner porsjonene mine å renne bytter jeg de ut med en gang.

Hvorfor renner Skruf orginal så mye og så mye fortere enn Skruf Stark og Skruf Tranebær?

Mest trolig fordi det selges mer skruf original enn sterk og tranebær, derfor kommer det oftere inn ferske bokser. Jo ferskere snusen er = jo fuktigere er den.

Lenke til kommentar

Jeg legger ikke engang merke til at snusen renner lenger. Synes kald snus er best, men smaker ikke forskjell og merker overhodet ingen forskjell på effekten. Kald snus har den fordelen at den ikke er "svett" som nevnt.

Jeg spytter ikke ut snusen før den har runna en time minst. Et økonomisk standpunkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...