Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, som kjent får alle røykere kols...

 

Eneste mennresket jeg vet om som har kols hadde ikke røykt på ti år da hun fikk det. Og jeg kjenner MANGE 50+-røykere. Og ingen 50+-snusere.

 

Tanten til fattern har det.. Hun er så dårlig at slektninger ikke har kunnet besøke hun på 3 måneder, og hun ligger konstant på sykehuset!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

PMS-Nyhus, skjønner at du blir irritert over at folk spør slikt, det blir jeg også, men ha en høflig tone mot folk som spør. Greit ?

 

General sterk varierer fra butikk til butikk, så den idag på narvesen.

Lenke til kommentar
PMS-Nyhus, skjønner at du blir irritert over at folk spør slikt, det blir jeg også, men ha en høflig tone mot folk som spør. Greit ?

Snakk om å kaste stein i glasshus. Kan se for meg det svei for iqen din å slenge sammen et såpass kompleks kallenavn som pms-nyhus. Hva med å følge dine egne råd før du prøver å prakke de på andre? Er du smart nok til å lire de fra deg, burde du være smart nok til å kunne følge de også. Jeg har ikke funnet på "morsomme" kallenavn på noen her inne og jeg har heller ikke slengt med kjeften eller vært uhøflig. Jeg har kommet med smarte innlegg folk her inne tydeligvis er for korttenkte til å komme fram til selv. Jeg skjønner at det er lettere å spørre dumme spørsmål over internett enn å lette rumpa opp fra sofaen og sjekke butikker selv, men det er poengløst. Dette burde du også forstå iskall. Så hva med å slutte å leke smartass og heller følge med litt.

 

Å spørre oss hvor en spesiell snus selges uten engang å legge til hvor brukeren bor er ca like smart som å skyte seg selv i magen med hagle. Alle butikker i samme kjede tar ikke inn samme snus, slikt er det bare. Om brukeren hadde spurt om de tok inn general sterk på kiwi @ byporten i oslo derimot, kunne kanskje en eller annen ha svart. Det virker ikke som om du har fått det helt med deg iskall, men dette er "snustråden", ikke "spør dumme spørsmål ingen kan vite svaret på"-tråden. Ser du poenget mitt? Ca. 10% av postene her inne er verdt tiden de blir skrevet på, mye pga barn som spør hvordan de skal lure til seg snus og andre som spør hvor de kan kjøpe f.eks general sterk. Hør nå her folkens, les dette nøye:

 

SKAL DU PÅ EN BUTIKK SOM HAR MYE FORSKJELLIG SNUS, DRA PÅ HYDRO TEXACO ELLER SEVEN ELEVEN, DE PLEIER, JEG GJENTAR, PLEIER Å HA MYE FORSKJELLIG SNUS. Uten mer info enn hvilke snus dere skal ha tak i, kan vi ikke hjelpe dere noe mer enn det her. Lurer du på hvor du får kjøpt en type snus, legg med HVOR du bor og hvilke butikk du skal handle i. Altså navnet på butikken, f.eks Spar Drammensveien elns.

 

Der har vi fått det ut av luften, så kan vi gå tilbake til å ha en litt mer intelligent diskusjon i tråden vår.

 

..og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft.

Du vet det ikke er bevist at snus er kreftfremkallende? Det er bevist ca. like skadelig som kaffe. Røyk derimot, som du tydeligvis synes er kjempetøft, vet vi fører til kreft og annet drit. Så kos deg med kreften din, mens vi som foretrekker snusingen lever lenger og koser oss med en bedre type tobakk.

Og btw: Skal du klage på snus og fremme røyking får du gjøre det et annet sted enn denne tråden her.

Lenke til kommentar

Eneste som er bevist i den kreftsaken er at snusere er mer utsatt for kreft i bukspyttkjærtelen og såkalt "munnhulekreft". Med det sagt, så er det ikke bevist på noen måte at snus faktisk fører til kreft slik tilfellet er for røyk. Det er også det beviset de må finne hvis de eventuelt skal sette advarsler på snusen som sier at det fører til kreft og ikke slik det er i dag at de kan føre til kreft.

 

Det er heller ingen ting som heter at noen foretrekker en kreft type foran noen andre. Kreft er dødelig og lite kult. Er man redd for kreft kan man slutte. Foretrekk heller å IKKE få kreft.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Snakk om å kaste stein i glasshus. Kan se for meg det svei for iqen din å slenge sammen et såpass kompleks kallenavn som pms-nyhus. Hva med å følge dine egne råd før du prøver å prakke de på andre? Er du smart nok til å lire de fra deg, burde du være smart nok til å kunne følge de også. Jeg har ikke funnet på "morsomme" kallenavn på noen her inne og jeg har heller ikke slengt med kjeften eller vært uhøflig. Jeg har kommet med smarte innlegg folk her inne tydeligvis er for korttenkte til å komme fram til selv. Jeg skjønner at det er lettere å spørre dumme spørsmål over internett enn å lette rumpa opp fra sofaen og sjekke butikker selv, men det er poengløst. Dette burde du også forstå iskall. Så hva med å slutte å leke smartass og heller følge med litt.

Ouch, backfire.

 

Beklager visst du følte deg truffet av "kallenavnet".

Uansett, poenget mitt var at man kan svare med en mer rolig tone.

 

Istedet kan du svare. "Er ikke sikker, ta å skjekk det ut nestegang du stikker innom."

___________________________________________________________

Nok om det, den whiskey snusen, hvordan er den i smak,duft osv ?

Tenkte jeg skulle prøve.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Probe whiskey er ganske digg, men jeg klarer bare 1 boks av gange. Er veldig mektig smak/duft på den. Porsjonssnusen har veldig søt smak og renner kanskje litt fort. Den løse blir hard som stein når den blir pakka og sitter både lenge og godt, men smaken er litt i overkant så man blir litt for lei. Men er ganske digg å kjøpe en boks i ny og ne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Probe whiskey er ganske digg, men jeg klarer bare 1 boks av gange. Er veldig mektig smak/duft på den. Porsjonssnusen har veldig søt smak og renner kanskje litt fort. Den løse blir hard som stein når den blir pakka og sitter både lenge og godt, men smaken er litt i overkant så man blir litt for lei. Men er ganske digg å kjøpe en boks i ny og ne.

 

Takker for svar, har lett en del etter den men ikke funnet den enda.

Så jeg må vell over grensa tenker jeg meg.

Lenke til kommentar

Er ingen av de gode gamle folka fra snustråden v2 her. det er kjedelig, de fleste spørsmålene, diskusjonene som foregår i tråden omhandler : Hvor kan jeg få tak i , blabla ekstra sterk, skruf sterk. Er 2 stk skruf porsjon sterkere eller svakere en 1 stk skruf sterk?`++++++++++++++++++++++++++++++++++ hater det.....

Lenke til kommentar

For å spare noen siders spam ;

Jada, tråden er full av retards som spørr om de selger snus X på butikk Y, men selvom det er en butikk både i Oslo og Luster så trenger det ikke å bety at snusen da kommer begge sted. Simpelten spørr betjeningen om de har snustypen du er ute etter, er forsåvidt ikke noen aldersgrense på å spørr om informasjon om snus. Om du blir spurt etter legg eller ei er 100% opptil måten du oppfører deg på, og hvor gammel du ser ut. Sett at du faktisk ikke er gammel nok, da. (Kommer du i joggebukse med ødelagt kant nederst og skateskoene som var awesome i år 2000 og zipjakka du hadde på deg hele forrige uke så blir du sikkert spurt om legg)

Så da slipper vi forhåpentligvis flere sider med "LOL 1nig" etc.

 

Og ja, jeg skyter meg selv litt i foten når jeg tar opp ett tema jeg ikke vil ha "noe mer av" i tråden.

 

OT: Må si at det å ha en løsboks og en portion boks er optimalt for min del, føler jeg er "ordentlig forberedt" da ;p

Nei.. Hadde vist ikke så mye å bidra med akkurat her og nå.

Endret av neff
Lenke til kommentar

Enig med Nyhus sitt siste,sinte innlegg. Har svart på det samme som han mange ganger. Er ingen vits å spørre oss om de har General ekstra sterk/hvasomhelst på f.eks "Ica". Det varierer fra butikk til butikk. Vi burde oppdatere førsteposten med å forklare nettopp det, samt legge inn liste over nikotininnhold i snus. Da slipper vi mye av det tullet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...