snusking Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som kunne kommet med en General Ekstra Sterk Anmeldelse? Kunne godt hatt en anmeldelse på General Sterk og Ekstra Sterk Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg ville gjerne sett en Ekstra sterk anmeldelse. Ot: Er du ny? Lenke til kommentar
snusking Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg ville gjerne sett en Ekstra sterk anmeldelse. Ot: Er du ny? Hvis du mener meg, så ja Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Tok et lite bad isted og rett før jeg satte meg oppi tenkte jeg at jeg skulle hatt en deilig Skruf underleppa. Etter og ha sittet der en stund angret jeg på at jeg ikke stjal en snus av kompisen min som jeg kunne nytet mens jeg badet. Sitter her og hører på Nothing Else Matters og bare ser ut i luften har sykt lyst til og bare løpe og kjøpe en skruf, legge meg på sengen, høre på Nothing else matters og nyte livet Tenkte at det ble vanskelig og erstatte røyk med snus, men det går i riktig rettning. Tar en røyk noen ganger med komiser men snuser mere og mere. Endret 30. september 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har klart å kutte 90% av røykingen med snus de siste 3 månedene. Røyker kun når jeg drikker så kanskje 2-3 pakker i måneden. Før var det vel nærmere 40 pakker i mnd... Så det funker for meg Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Heller røyk enn snus... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Heller røyk enn snus... Fordi at? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Griser vel mindre, men seriøst så du stinker etterpå med røyk, fysjfysj! Endret 30. september 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Griser vel mindre, men seriøst så du stinker etterpå med røyk, fysjfysj! Griser? Hørt om portion du? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Snus er på alle måter bedre enn røyk. Mindre helsefarlig, mye mer renslig, ingen lukt annet enn fra munnen. Griseri er det heller ikke med mindre man snuser løs. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er bare 1 ting som er dritt med snus og det er at selv etter 3 år som snuser får jeg fortsatt ikke til å drikke (uten å se ut som en komplett idiot) uten at snusen blir kliss søkke våt og ødelagt. Dessuten tilferedsstiller ikke snus behovet for nikotin når jeg er på fylla. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Snus er kanskje best når man er edru ja. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 snuser 99% som edru. (1% er røyk) røyker 90% på fylla. (10% er snus) sånn grovt sett :!: Lenke til kommentar
drz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er bare 1 ting som er dritt med snus og det er at selv etter 3 år som snuser får jeg fortsatt ikke til å drikke (uten å se ut som en komplett idiot) uten at snusen blir kliss søkke våt og ødelagt. Dessuten tilferedsstiller ikke snus behovet for nikotin når jeg er på fylla. Jeg klarer det sånn halveis =) Men nikotinbehovet blir ikke heelt tilfredsstillt. Når jeg feks slækkern foran pcen eller ser på tv og drikker brus eller vann, så bruker jeg sugerør, funker konge. flasker med tut er også kjekt. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft. Du vil heller ha lungekreft ja? Lykke til! Håper du rotner en viss plass! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft. Du vil heller ha lungekreft ja? Lykke til! Håper du rotner en viss plass! Hehe, mye mer fucked up ja, med større sjans å overleve lungekreft enn buksypttkjertelkreft, faktisk. LAN coming up, hva bør man handle inn? EDIT: Skriveleif. Endret 1. oktober 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft. Du vil heller ha lungekreft ja? Lykke til! Håper du rotner en viss plass! Hehe, mye mer fucked up ja, med større sjans å overleve lungekreft enn buksypttkjertelkreft, faktisk. LAN coming up, hva bør man handle inn? EDIT: Skriveleif. Du må ha løs(general ftw)to porsjoner, en kosesnus(skruf tranebær, ettan) og en sterk snus for å holde deg oppe( SkrufS, N&J, General Ekstra Sterk) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg liker tanken på at om jeg må operere for kreft kan jeg fortsatt snakke. Det er vanskelig om man må amputere deler av tungen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg