Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok et lite bad isted og rett før jeg satte meg oppi tenkte jeg at jeg skulle hatt en deilig Skruf underleppa. Etter og ha sittet der en stund angret jeg på at jeg ikke stjal en snus av kompisen min som jeg kunne nytet mens jeg badet.

Sitter her og hører på Nothing Else Matters og bare ser ut i luften har sykt lyst til og bare løpe og kjøpe en skruf, legge meg på sengen, høre på Nothing else matters og nyte livet ;)

Tenkte at det ble vanskelig og erstatte røyk med snus, men det går i riktig rettning. Tar en røyk noen ganger med komiser men snuser mere og mere.

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar

Det er bare 1 ting som er dritt med snus og det er at selv etter 3 år som snuser får jeg fortsatt ikke til å drikke (uten å se ut som en komplett idiot) uten at snusen blir kliss søkke våt og ødelagt. Dessuten tilferedsstiller ikke snus behovet for nikotin når jeg er på fylla.

Lenke til kommentar
Det er bare 1 ting som er dritt med snus og det er at selv etter 3 år som snuser får jeg fortsatt ikke til å drikke (uten å se ut som en komplett idiot) uten at snusen blir kliss søkke våt og ødelagt. Dessuten tilferedsstiller ikke snus behovet for nikotin når jeg er på fylla.

Jeg klarer det sånn halveis =) Men nikotinbehovet blir ikke heelt tilfredsstillt. Når jeg feks slækkern foran pcen eller ser på tv og drikker brus eller vann, så bruker jeg sugerør, funker konge. flasker med tut er også kjekt.

Lenke til kommentar
P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft.

Du vil heller ha lungekreft ja? Lykke til! Håper du rotner en viss plass!

Lenke til kommentar
P.g.a. stilen. Når en person snuser ser bare overleppa stygg ut, når noen røyker er det sosialt, det ser tøffere ut(les: ikke tøft, tøffere) og så ville jeg nok heller hatt lungekreft enn bukspyttkjertelskreft.

Hehe, mye mer fucked up ja, med større sjans å overleve lungekreft enn buksypttkjertelkreft, faktisk.

LAN coming up, hva bør man handle inn? :hmm:

EDIT: Skriveleif.

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar

Hehe, mye mer fucked up ja, med større sjans å overleve lungekreft enn buksypttkjertelkreft, faktisk.

LAN coming up, hva bør man handle inn? :hmm:

EDIT: Skriveleif.

Du må ha løs(general ftw)to porsjoner, en kosesnus(skruf tranebær, ettan) og en sterk snus for å holde deg oppe( SkrufS, N&J, General Ekstra Sterk)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...