Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Jeg snuser vanlig skruf original portion men vil gjerne ha noe sterkere.

Det står mellom General Sterk og Skruf Sterk.

 

Hvilken mener dere er best?

Og noen som vet hvor mye general sterk koster på ica?

 

Ekstra sterk er ikke noe must, go skruf stärk ;)

Eller om BigJaffa nevnte, kjøp ettan porsjon.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Jeg snuser vanlig skruf original portion men vil gjerne ha noe sterkere.

Det står mellom General Sterk og Skruf Sterk.

 

Hvilken mener dere er best?

Og noen som vet hvor mye general sterk koster på ica?

 

Ekstra sterk er ikke noe must, go skruf stärk ;)

Eller om BigJaffa nevnte, kjøp ettan porsjon.

 

Blir så fort lei av ettan..

Men har noen testa general sterk? hvordan er smaken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hold deg borte fra snus 2-4 dager, og legg i en sterk snus, det gjorde jeg og da kjente jeg enorm forskjell. Minuset er at det kan ikke gå 2-4 dager hver gang man tar seg en pris.

 

Om hvor sterk snusen er varierer fra person til person, noen reagerer mindre på en sterk snus enn andre.

Personlig ser jeg meg dritt lei av alt det der sterk snus maset!

Lenke til kommentar
Jeg gjorde nok det, dum som jeg var, men forskjellen på meg og mange i denne tråden er at jeg aldri var så fjortiss at jeg reklamerte med å være for ung til å snus, ved å enten skrive det konsekvent som om det skulle være kult, eller spørre hvordan jeg kunne lure til meg snus i butikker.

Hvorfor kan ikke folk holde en viss standard på denne tråden? Kjøre diskusjoner om snus, hvor forskjellig snus kan kjøpes, hvilke fordeler noen typer snus har over andre typer, hvor en kan kjøpe prismaster, hvilke snusnyheter som kommer, komme med anbefalinger osv. istedenfor mye av pisset som blir postet her.

La folk holde på som de vil da. Herregud, er bare et forum. Ro ned.

 

Jeg er faktisk enig med Nyhus. En god grunn til at jeg har blitt mindre og mindre aktiv i denne tråden. Blir så useriøst og latterlig når det er så mye snakk rundt hvorvidt folk er gamle nok til å kjøpe eller ikke, hvor de kan få kjøpt hvis de ikke er gamle nok etc. etc. Det er en SNUS tråd. Inlegg som "Hei jeg er 13 og jeg har lyst til å begynne med snus" hører så definitivt IKKE hjemme her. Jeg synes også det er ganske forkastelig at folk i det hele tatt gidder å forklare mindreårige hvordan de skal få tak i snus. Det er en grunn til at aldersgrensen er der. Er man ikke gammle nok, hold kjeft. Det er alt for mange innlegg her fra folk som er underårige om snus og hvor kult det er etc. Tråden burde være om hvorfor snus er godt eller vondt og sånne ting. Har man ikke noe konstruktivt å si så hold kjeft.

Det er for det første disse "fjortissene" som holder tråden i live.

 

Og for det andre så er det lite vits i og krangle om dette her. For når neste side er fylt ut, så kommer det en ny side. Også er det en random fjortiss som finner denne tråden, han leser første siden og syns tråden virker spennende, så skriver han et innlegg som kommer på den siste siden der det står "hei, jeg er 14 år. Kan noen fortelle meg hvordan man får kjøpt snus uten om å måtte vise leg? Snus er digg azz, spesielt super sterk posjons snus!" :wallbash:

Og da begynner hele denne diskusjonen på nytt. :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kjøpt Peterøes Pepperminte?

Har aldri sett den(kansje ikke letet så godt, men)

 

Kjøpte Skruf Stark i dag for en kompis og den smakte bedre en General Ekstra Sterk, men luktet vondere, den var nok litt sterkere også må jeg si. Så tror at jeg vil snuse Skruf i framtiden. Med mindre Offroad snusen jeg kjøpte av Eplefe smaker kjempe godt. Men har ikke store forhåpninger siden en del på forumet har sagt at de hører hjemme i dassen :!:

 

Er Skruf sterk Sterkere en Skruf Lös?

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar
*snip*

 

Du misforstår. Jeg sier ikke at 14-åringene skal slutte å poste. Jeg ser jo på postene i tråden at veldig mange er underårige selv om de ikke sier det. Jeg bryr meg ikke om 14 åringer som poster, men hvis de skal gjøre det så kom heller med noe konstruktivt, ikke piss om alder/aldersgrenser og lignende.

 

Som påpekt i en tidligere post så er det akkurat slikt snakk som har fått de andre trådene stengt. Drit i å diskuter det, hvis dere absolutt vil diskutere aldersgrenser og hvor man får kjøpt snus uten å være 18 så lag en egen tråd for det, så kan dere se hvor lenge den overlever...

 

@Snus-dog: Skruf stark er sterkere enn vanlig løs ja.

 

@Iskall: Sant du sier at folk reagerer forskjellig, men det har faktisk noe å si hvor mye nikotin som er i snusen. Nå er det over 2 år sia jeg sist hadde et nikotinsjokk, men jeg merket da stor forskjell på snusen angående nikotininnhold. Nå har det for meg ingen ting å si lenger. Smaken som teller.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...