Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elendig snus. Dårlig smak, renner mye, kjip styrke.

Så hadde vel heller ingen forventet at DU skulle være enig.

 

De siste dagene der jeg ikke har snust har jeg hatt sinnsyk hodepine! Er dette et tegn på at jeg er avhengig?

Jeg har hatt det i dag, men flekka i ei kule nå, og da ble jeg helt topp :cool:

JA, siden du får vondt i huet, tyder det på at kroppen din har vendt seg til nikotinet og trives bedre med det enn uten.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde nok det, dum som jeg var, men forskjellen på meg og mange i denne tråden er at jeg aldri var så fjortiss at jeg reklamerte med å være for ung til å snus, ved å enten skrive det konsekvent som om det skulle være kult, eller spørre hvordan jeg kunne lure til meg snus i butikker.

Hvorfor kan ikke folk holde en viss standard på denne tråden? Kjøre diskusjoner om snus, hvor forskjellig snus kan kjøpes, hvilke fordeler noen typer snus har over andre typer, hvor en kan kjøpe prismaster, hvilke snusnyheter som kommer, komme med anbefalinger osv. istedenfor mye av pisset som blir postet her.

La folk holde på som de vil da. Herregud, er bare et forum. Ro ned.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde nok det, dum som jeg var, men forskjellen på meg og mange i denne tråden er at jeg aldri var så fjortiss at jeg reklamerte med å være for ung til å snus, ved å enten skrive det konsekvent som om det skulle være kult, eller spørre hvordan jeg kunne lure til meg snus i butikker.

Hvorfor kan ikke folk holde en viss standard på denne tråden? Kjøre diskusjoner om snus, hvor forskjellig snus kan kjøpes, hvilke fordeler noen typer snus har over andre typer, hvor en kan kjøpe prismaster, hvilke snusnyheter som kommer, komme med anbefalinger osv. istedenfor mye av pisset som blir postet her.

La folk holde på som de vil da. Herregud, er bare et forum. Ro ned.

 

Jeg er faktisk enig med Nyhus. En god grunn til at jeg har blitt mindre og mindre aktiv i denne tråden. Blir så useriøst og latterlig når det er så mye snakk rundt hvorvidt folk er gamle nok til å kjøpe eller ikke, hvor de kan få kjøpt hvis de ikke er gamle nok etc. etc. Det er en SNUS tråd. Inlegg som "Hei jeg er 13 og jeg har lyst til å begynne med snus" hører så definitivt IKKE hjemme her. Jeg synes også det er ganske forkastelig at folk i det hele tatt gidder å forklare mindreårige hvordan de skal få tak i snus. Det er en grunn til at aldersgrensen er der. Er man ikke gammle nok, hold kjeft. Det er alt for mange innlegg her fra folk som er underårige om snus og hvor kult det er etc. Tråden burde være om hvorfor snus er godt eller vondt og sånne ting. Har man ikke noe konstruktivt å si så hold kjeft.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde nok det, dum som jeg var, men forskjellen på meg og mange i denne tråden er at jeg aldri var så fjortiss at jeg reklamerte med å være for ung til å snus, ved å enten skrive det konsekvent som om det skulle være kult, eller spørre hvordan jeg kunne lure til meg snus i butikker.

Hvorfor kan ikke folk holde en viss standard på denne tråden? Kjøre diskusjoner om snus, hvor forskjellig snus kan kjøpes, hvilke fordeler noen typer snus har over andre typer, hvor en kan kjøpe prismaster, hvilke snusnyheter som kommer, komme med anbefalinger osv. istedenfor mye av pisset som blir postet her.

La folk holde på som de vil da. Herregud, er bare et forum. Ro ned.

 

Jeg er faktisk enig med Nyhus. En god grunn til at jeg har blitt mindre og mindre aktiv i denne tråden. Blir så useriøst og latterlig når det er så mye snakk rundt hvorvidt folk er gamle nok til å kjøpe eller ikke, hvor de kan få kjøpt hvis de ikke er gamle nok etc. etc. Det er en SNUS tråd. Inlegg som "Hei jeg er 13 og jeg har lyst til å begynne med snus" hører så definitivt IKKE hjemme her. Jeg synes også det er ganske forkastelig at folk i det hele tatt gidder å forklare mindreårige hvordan de skal få tak i snus. Det er en grunn til at aldersgrensen er der. Er man ikke gammle nok, hold kjeft. Det er alt for mange innlegg her fra folk som er underårige om snus og hvor kult det er etc. Tråden burde være om hvorfor snus er godt eller vondt og sånne ting. Har man ikke noe konstruktivt å si så hold kjeft.

 

 

Det må jeg bare quote , jeg er så altfor enig. Er altfor mye slikt i tråden her.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde nok det, dum som jeg var, men forskjellen på meg og mange i denne tråden er at jeg aldri var så fjortiss at jeg reklamerte med å være for ung til å snus, ved å enten skrive det konsekvent som om det skulle være kult, eller spørre hvordan jeg kunne lure til meg snus i butikker.

Hvorfor kan ikke folk holde en viss standard på denne tråden? Kjøre diskusjoner om snus, hvor forskjellig snus kan kjøpes, hvilke fordeler noen typer snus har over andre typer, hvor en kan kjøpe prismaster, hvilke snusnyheter som kommer, komme med anbefalinger osv. istedenfor mye av pisset som blir postet her.

Helt enig, det er uinteressant å høre alt om maset 18-års grense!

Lenke til kommentar

Eneste jeg har lest om dette, er at en del folk spekulerer i om general har endret på oppskriften for den vanlige løse. Først fjernet de 5 gram fra boksen og noen folk påstår at general har gjort den enda mer avhengighetsskapende på en måte :p Høres bare dumt ut for min del. Har alltid snust general og jeg snuser ikke noe mer nå enn før, selv om det er 5 gram mindre i boksen..

 

En snus jeg kom på nå, som jeg ikke har sett på lenge er Strong Cut. Noen som husker den? :p

 

snus_shop_gstv_1042.jpg

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Elendig snus. Dårlig smak, renner mye, kjip styrke.

Så hadde vel heller ingen forventet at DU skulle være enig.

Selvfølgelig ikke, folk burde ha fått med seg at jeg er en av de som har prøvd flere snustyper enn gen. porsjon, skruf sterk og catch, og at jeg da vet litt mer hva jeg prater om enn mange andre her inne.

 

Kan man ikke bare overse det? Vil da alltid være noen som er under 18 som har et behov for å vise verden at de er ikke gamle nok til å snuse, men at de er så kule at de gjør det allikevel.

Nei, det er nemlig slik idiotsnakk som har fått versjon 1, versjon 2, versjon 3 og versjon 4 av snustråden til å bli stengt.

Lenke til kommentar
Finnes det en god smakstilsatt løssnus?

 

Vet ikke om general løs er så smakstilsatt, men det er ihvertfall den beste løssnusen du får tak i :)

 

Snuser general løs for det meste, men er mest tobakksmak i den.

Tenkte mer på f.eks portionsnus med smak i som tranbær.

Endret av snusking
Lenke til kommentar
Finnes det en god smakstilsatt løssnus?

 

Vet ikke om general løs er så smakstilsatt, men det er ihvertfall den beste løssnusen du får tak i :)

 

Snuser general løs for det meste, men er mest tobakksmak i den.

Tenkte mer på f.eks portionsnus med smak i som tranbær.

 

Ååå.. Vet ikke helt jeg.. Kanskje Gøteborg løs? Gøteborg rapê portion smaker i hvertfall litt spesielt iforhold til andre snuer

Lenke til kommentar

De løssnusene jeg vet om som ikke bare smaker tobakk:

Røda lacket

Probe Whiskey

Petterøes? (mint?)

Gøteborgs Rapé

 

Men det finnes ingen typer løssnus jeg vet om som har tranebærsmak eller appelsin eller hva det måtte være. Finnes typer med lakrissmak hvertfall (Metropol?) Er lenge siden jeg har vært i sverige nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...