Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes general sterk på ica? er under 18 og kjøleskapet står bak kassa.. de har alt mulig annet der da...

Hva med å ikke snuse når du ikke er gammel nok? Og jeg har ikke sett Gen sterk i butikker på en god stund nå, noen som vet om den er borte for godt?

 

Betaler 40kr for kronan på ica.

 

Too late, men syntes ikke du skal hakke ned på de, begynte sikkert før du ble 18 du og.. og hvis ikke burde du visst bedre...

Lenke til kommentar

Er nok ikke 18 års grense på prismaster nei. Så vidt jeg vet er prismaster hverken alkohol eller tobakk :xmas:

 

Tror nok ikke general ekstra sterk er gått ut nei.. Er mer sannsynlig at de er utsolgt. Sikkert mange som kjøper den til å begynne med

 

Edit: At sterke snustyper inneholder salmiakk er nok for å forhøye PH verdien, som igjen fører til forbedret opptak av nikotin

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
men syntes ikke du skal hakke ned på de, begynte sikkert før du ble 18 du og.. og hvis ikke burde du visst bedre...

Jeg gjorde nok det, dum som jeg var, men forskjellen på meg og mange i denne tråden er at jeg aldri var så fjortiss at jeg reklamerte med å være for ung til å snus, ved å enten skrive det konsekvent som om det skulle være kult, eller spørre hvordan jeg kunne lure til meg snus i butikker.

Hvorfor kan ikke folk holde en viss standard på denne tråden? Kjøre diskusjoner om snus, hvor forskjellig snus kan kjøpes, hvilke fordeler noen typer snus har over andre typer, hvor en kan kjøpe prismaster, hvilke snusnyheter som kommer, komme med anbefalinger osv. istedenfor mye av pisset som blir postet her.

Lenke til kommentar

@ nyhus: true.

 

@ fjortiser som lurer på hvor "dem" får kjøpt;

grow up.

ikke kle dere i gangster-klær, ingen tror dere er i en vag nærhet av 14.

som sagt tidligere; gå inn, si general løs.

mannen kommer sannsynligvis med general løs.

det blir 52 kroner.

ja, den er grei.

 

osv.

ikke stå å lur på hva du skal ha, heller ikke si det før han har rukket å si "værsågod neste."

 

håper dette bremser fjortisene som akkurat har begynt på videregående, og vil virke tøffest i klassen, og snuse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Enkleste måten å kjøpe snus på når du er under 18 år er å gå rett bort, ikke nøl, ikke stirr ned h*n i kassen, si :" general løs takk".

 

Og for guds skyld, ikke kle dere i så store joggebukser at du kan ha familien din i dem, kle deg vanlig, kanskje litt mer voksent, ta på skjerf etc.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt rykter om noe ny løs snus fra general, og jeg tviler meget sterkt på at det kommer til å skje.

 

Har endelig fått testet Claq-Qui og General Ekstra Sterk da jeg var i Oslo i helgen. Må si at den Claq Qui snusen var noe av det værste jeg har smakt. Aromaen var helt elendig. Den både smakte og luktet dritt! +for design på boksen. General Ekstra Sterk derimot var en veldig positiv overraskelse! Jeg merket ikke noe til den ekstra styrken, men den hadde veldig god smak og varte lenge før den begynte å renne :thumbup:

 

Noen som har sett det nye designet på Røda Lacket porsjon? Masse farger og greier. Fet boks, men den smaker fortsatt like dritt som før :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...