Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang jeg prøvde snus var General Onyx for noe over 1 år siden. Blei litt svimmel, prøvde å ikke lukke øynene for da føltes det veldig som de gangene jeg er på fylla og legger med. Varte ca 10 min før det gav seg.

Mine favoritter:

General Løs - Hjemme på kveldene

N&J Portion

General Sterk

South State

Lenke til kommentar

Husker jeg fikk én general porsjon av en kamerat når jeg gikk i åttende. Én pose,altså. Den hadde jeg i mens jeg var på skolen, så tok jeg den ut litt av en eller annen grunn og fortsatte når jeg kom hjem :p Snakk om teit.

Fortjener nesten å bli slått til ridder pga den posesnusen der, for jeg hadde den vel i kjeften rundt 6 timer eller noe sånt. Aldri prøvd noe med nikotin før. Merka egentlig ikke så mye til effekt før jeg skulle sette meg på mopeden og kjøre en liten tur. Hadde null balanse og alt snurra rundt. Da gikk det ikke lang tid før jeg lå på sofaen og var grønn i trynet.

Ellers var jeg såvidt borti nikotinsjokk for ikke så altfor lenge siden. Hadde nettopp fått ny usa snus igjen, og ble litt overmodig og tok en gigantisk pris av den. Skjønte heldigvis at det kom til å gå galt i tide,så slapp unna med bare 10 minutters ubehag.

Lenke til kommentar

husker jeg fikk nikotinsjokk engang ja, tredje gangen jeg snuste... Fikk bomme en skruf sterk av en kompis, og tok den med hjem. Satt meg igodstolen og slo på CoD4 og la den under leppa, og etter 10 minutter måtte jeg spy :p

Satt meg på sengen med bøtta under hodet, og spydde. Deretter spydde kompisen min som var på besøk utøver vinduskarmen, da han ikke fikk opp vinduet.. Han spydde av at jeg spydde :p

Lenke til kommentar

husker jeg fikk nikotinsjokk engang ja, ca tredje gangen jeg snuste... Fikk bomme en skruf porsj av en kompis mens vi var på datarommet. Satt meg i stolen og slo på PC-en og la den under leppa, så kom læreren! Lur som jeg var svelgte jeg snusen og etter 10 minutter måtte jeg spy.

Nå svelger jeg snusen hver dag. Vet det ikke er bra for magen, men glemmer at jeg har den der.

Lenke til kommentar

Snuser general løs, og skruf portion når jeg har skoledager med mange forskjellige lærere.

Husker ikke når jeg begynte å snuse "fast". Var vell når jeg begynte på Medier Kommunikasjon linja og ikke gadd å gå ut i kalde været for å ta en blås.

Personlig så takler jeg veldig dårlig white portion, RL går "går greit" men liker ikke smaken noe spesielt heller. General sterk var en stor skuffelse når jeg fant ut at det var white portion, huffa.

OT; personlig så fniser jeg når jeg ser "førstegangs snusere" som har lippa så stramt at de må bli gåen i kjeften. Jada , jada jeg vet at "we've all been there" but still.

edit; typo

Endret av neff
Lenke til kommentar

På skoolen er det digg med snus. Ikke alle lærerne som bryr seg eller legger merke til det, men en gang ble jeg busta av kontaktlæreren min og hun tok det opp på konferansetime. :p mocca går greit å svelge spisste en halv mocca boks en gang :p den smakte så digg.

Har noen lagt merke til at dersom du har snust f.eks. skruff en god stund og så bytter du til la oss si General så merker du effekten av general mye bedre? En dag hadde jeg en skruff stärk under leppa men merket den ikke og så fikke jeg bomme en general og denmerket jeg mye bedre. Ble nesten svimmel :S

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Næsj, jeg synes all tobakk lukter godt, spesielt løstobakk/rullings og visse typer snus. Men det er jo klart at visse typer er litt skarpere enn andre (skruf, anyone?).

Edit: Arg, sløv i fingrene i dag.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...