InToRv Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 General RL Montecristo 3 gode alternativer. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg blei forgifta engang. Helt jævlig. La meg på gulvet og åpna vinduet. Lå der en times tid og tenkte at dette er sånn det føles å ha kreft og ligge på dødsleiet. Fy..f.... Men nå har jeg slutta med snus. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Første gang jeg prøvde snus var General Onyx for noe over 1 år siden. Blei litt svimmel, prøvde å ikke lukke øynene for da føltes det veldig som de gangene jeg er på fylla og legger med. Varte ca 10 min før det gav seg. Mine favoritter: General Løs - Hjemme på kveldene N&J Portion General Sterk South State Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Husker jeg fikk én general porsjon av en kamerat når jeg gikk i åttende. Én pose,altså. Den hadde jeg i mens jeg var på skolen, så tok jeg den ut litt av en eller annen grunn og fortsatte når jeg kom hjem Snakk om teit. Fortjener nesten å bli slått til ridder pga den posesnusen der, for jeg hadde den vel i kjeften rundt 6 timer eller noe sånt. Aldri prøvd noe med nikotin før. Merka egentlig ikke så mye til effekt før jeg skulle sette meg på mopeden og kjøre en liten tur. Hadde null balanse og alt snurra rundt. Da gikk det ikke lang tid før jeg lå på sofaen og var grønn i trynet. Ellers var jeg såvidt borti nikotinsjokk for ikke så altfor lenge siden. Hadde nettopp fått ny usa snus igjen, og ble litt overmodig og tok en gigantisk pris av den. Skjønte heldigvis at det kom til å gå galt i tide,så slapp unna med bare 10 minutters ubehag. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 husker jeg fikk nikotinsjokk engang ja, tredje gangen jeg snuste... Fikk bomme en skruf sterk av en kompis, og tok den med hjem. Satt meg igodstolen og slo på CoD4 og la den under leppa, og etter 10 minutter måtte jeg spy Satt meg på sengen med bøtta under hodet, og spydde. Deretter spydde kompisen min som var på besøk utøver vinduskarmen, da han ikke fikk opp vinduet.. Han spydde av at jeg spydde Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 husker jeg fikk nikotinsjokk engang ja, ca tredje gangen jeg snuste... Fikk bomme en skruf porsj av en kompis mens vi var på datarommet. Satt meg i stolen og slo på PC-en og la den under leppa, så kom læreren! Lur som jeg var svelgte jeg snusen og etter 10 minutter måtte jeg spy. Nå svelger jeg snusen hver dag. Vet det ikke er bra for magen, men glemmer at jeg har den der. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Svelge porsjon? Æsj... Hva er vitsen? Løs også forsåvidt. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Snuser general løs, og skruf portion når jeg har skoledager med mange forskjellige lærere. Husker ikke når jeg begynte å snuse "fast". Var vell når jeg begynte på Medier Kommunikasjon linja og ikke gadd å gå ut i kalde været for å ta en blås. Personlig så takler jeg veldig dårlig white portion, RL går "går greit" men liker ikke smaken noe spesielt heller. General sterk var en stor skuffelse når jeg fant ut at det var white portion, huffa. OT; personlig så fniser jeg når jeg ser "førstegangs snusere" som har lippa så stramt at de må bli gåen i kjeften. Jada , jada jeg vet at "we've all been there" but still. edit; typo Endret 13. april 2008 av neff Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) På skoolen er det digg med snus. Ikke alle lærerne som bryr seg eller legger merke til det, men en gang ble jeg busta av kontaktlæreren min og hun tok det opp på konferansetime. mocca går greit å svelge spisste en halv mocca boks en gang den smakte så digg. Har noen lagt merke til at dersom du har snust f.eks. skruff en god stund og så bytter du til la oss si General så merker du effekten av general mye bedre? En dag hadde jeg en skruff stärk under leppa men merket den ikke og så fikke jeg bomme en general og denmerket jeg mye bedre. Ble nesten svimmel :S Endret 14. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva er det med å svelge snusen for tiden, er ikke det farlig. Uansett: hvorfor? Og Addan, Mocca synes jo ikke på sidene. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Mocca? Du kan jo likesågodt snuse en tyggis. Jeg får i hvert fall 10 ganger mer snusabstinenser etter en liten Mocca. Blir som blod på tann... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er ikkje mocca jente/dame snus? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er ikke særlig smart å svelge snus. Det tærer på magen, og man får mageproblemer av det etterhvert. Og da mener jeg ikke bare litt vulkanmage, men alvorlige problemer om man gjør det for mye. Skulle ikke være nødvendig å forklare hvorfor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Lutefisk och flickans lillasmakar gott men luktar illa Snus er som flickans lilla, smakar godt men luktar illa Tatt fra grove vitser tråden. Syns den var litt morro, selv om jeg ikke syns snus lukter så ille lenger^^ Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Snus lukter ille? Jeg ble interessert i snus back in the day fordi det lukta godt. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Næsj, jeg synes all tobakk lukter godt, spesielt løstobakk/rullings og visse typer snus. Men det er jo klart at visse typer er litt skarpere enn andre (skruf, anyone?). Edit: Arg, sløv i fingrene i dag. Endret 14. april 2008 av Koffert Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skruf lukter ikke spessielt godt nei, men ikke sånn at jeg brekker meg sånn som mange som ikke har snusa før gjør.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nick & Johnny lukter ikke all verden. General har koselig krydret lukt. Ettan og Grovsnus har mild lukt, mmm. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skruf lukter jo faktisk piss spør du meg. Husker første gangen jeg hadde en boks med skruf løs, lurte på om det var noe galt med den Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 JEg som nybegynner synes all snus lukter jævlig, utenom de med smakstilsetning (lakris, mint osv.) og RL... De lukter godt Men RL har ingen effekt på meg overhode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg