Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Det som er med sterk snus er at du venner deg til den, og da er det akkuratt det samme som vanlig snus. Egentlig er det beste å holde seg til vanlig snus istedet for å venne seg til sterk snus. Men det er mange nybegynnere, bland annet meg når jeg var ny, som ikke vet om dette å venner seg til sterk snus som gjør det vanskeligere å slutte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At noko går imot strømen tydar då ikkje at det er negativt. Gje det ein sjanse, det høyrast interessant ut.

Sa helller ikke det skulle være negativt :)- Bare min mening om hvordan snus skal være. Kan hende denne funker, men den går mot strømmen, fordi de andre typene satser på "chill-feel", mens denne prøver noe annet ;)

Lenke til kommentar

jeg liker sterkere snuser mest fordi da slipper jeg å ta så mange om dagen.

jeg bruker opp en general løs på en dag, mens jeg bruker bare en fjerdedel av en NJ-løs-boks per dag.

så det blir litt økonomi VS. Smak.

smak vinner, for det meste, selv om jeg syntes NJ portion er mye bedre enn general ekstra sterk.

NJ har jo både styrken og smaken, så holder meg til den.

 

og nei, skruf tranebær løs kommer nok ikke i det hele tatt.

ettersom hovedmålgruppa er de litt tøffere jentene, (og de litt bløtere guttene) kommer de ikke til å gi ut den, siden ingen jenter snuser løs.(ja, jeg vet at noen gjør det, men det er ca 2% av jente-snuserne, så det blir ikke lønnsomt).

 

skruf sterk vs. general sterk.

der vinner nok den hvite boksen.

men hvis du tenker på general ekstra sterk, slår veteranen nykommeren.

Lenke til kommentar
Kjøpte Ettan løs i dag, og fy f*en den er god!

Eneste minus er at den løser seg opp så fort. Så beste løs snusen som holder lenge og ikke detter fra hverandre er RL løs. Men den har ikke den samme gode smaken-.-

 

Dette har ikke noe med snusen og gjøre, dette utspiller seg på dine bake kunnskaper : )

gå ett par tråder bak i tråden og finn den kjekke bakeguiden eller stikk på youtube og søk på "anderspus snus"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Kjøpte Ettan løs i dag, og fy f*en den er god!

Eneste minus er at den løser seg opp så fort. Så beste løs snusen som holder lenge og ikke detter fra hverandre er RL løs. Men den har ikke den samme gode smaken-.-

 

HER her du iallefall en bakeguide.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en General Onyx idag, syns faktisk den var sterkere enn general ekstra sterk.

 

Er det bare jeg som syns det eller ?

Aner ikke, kjenner overhodet ingen forskjell på styrken.

Kjøpte CLAQ QUI av RL i dag, siden de var tom for NJ. Sterk var den, og smakte ok. Har smakte bedre snus.

Likte også den nye Röda Lacket, synes den var grei, har ingen formening om styrken derimot.

 

Var en tur på joker idag og hadde noen unger bak meg i køen. Først snakket de om hvilken brus de skulle kjøpe, så kom de til kassabåndet med snus-skapet ved siden av. Så sier den ene ungen "jeg har kjøpt skruf bla bla bla" (husker ikke mer), jeg ble ganske sjokka. Min lillebror går i 10. klasse og disse var noen år mindre enn ham slik jeg oppfattet det. Likte ikke det inntrykket akkurat.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

JEG PRESENTERER: Rangeringsliste over nikotin innhold i snus. Tok litt tid å finne alt dette, så verdsett det. Nå trenger ingen noensinne å spørre/lure mer.

 

General løs: Nicotine: approx. 8 mg/g

 

General porsjon: Nicotine: approx. 8 mg/g

 

Nick&Johnny porsjon: Nicotine: ca 11 mg/pouch

 

General Onyx: Nicotine: ca 11 mg/pouch

 

General sterk white portion : Nicotine: ca 11 mg/pouch

 

Skruf sterk portion: Nicotine content pouch: 12 mg/g

 

Röda lacket claq qui: Nikotinmengde 13mg pr/g

 

General ekstra sterk porsjon: Nicotine: ca 15 mg/pouch

 

 

 

Her er harde fakta, om noen syns annerledes, så er det nettopp det ; synsing!!

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Alle de på min alder jeg kjenner Snuser eller Røyker. Er 14 går i 9. Tror nesten ikke jeg kjenner en på hele trinnet mitt som ikke snuser eller røyker.

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det bortimot ingen som snuste og ingen av vennene mine røykte, selv om det var en del i klassen som røykte mot slutten.

 

Synes det er en negativ trend at unger begynner med snusing så tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Alle de på min alder jeg kjenner Snuser eller Røyker. Er 14 går i 9. Tror nesten ikke jeg kjenner en på hele trinnet mitt som ikke snuser eller røyker.

 

På min skole røyker/snuser ca alle sammen, går på fagskole /mekk.

 

 

 

 

Har egentlig ingen ting og si for meg.

hvem er det egentlig som kjøper en snus bare pga styrken?

 

Det kan hende jeg kjøper meg sterk snus, liker veldig godt sterk snus på morgenen

 

Jeg føler at sterk snus gir mer kick.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...