Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Min erfaring tilsier at de eneste gode porsjonsnusene >9mg/g er Catch-serien.

Skruf er for salt, lucky for krydret og general ikke god.

Nå har jeg tenkt å gå over til sterkere snus, i håp om å finne "min" snus, ettersom at Catch blir kjedelig i lengden (pluss at jeg synes det er litt fjortis med Catch :D).

N&J Sterk Porsjon har jeg hørt er god, noen som har noen argumenter for og mot denne?

Økonomien på min alder er ikke akkurat helt på topp, orker ikke sløse bort stipendet mitt på å kjøpe en snusboks, for så å finne ut at jeg ikke liker den. :D

EDIT: Glemte N&J East (eller var det West?), en god snus under 9mg/g, men du blir veldig fort lei av den, siden den er såpass søt.

Fikk en N&J Strong Porsjon av en Kompis og den smakte ganske god syntes jeg. Men syntes General Ekstra Sterk er sterkere og derfor liker jeg General Ekstra Sterk best, siden jeg liker at snusen min er sterk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

The Quick Bake Snus Guide!

BILDER OG ILLUSTRASJONER LIGGER I SPOILER MED BILDER UNDER HVER TEKST

Når man først skal bake seg en god å lengevarende snus.

Ta først hånden nedi snusboksen med pekefinger, F*uck you fingern og tommelen sånn at du får en klype

Ta så de tre fingrene nedi snusboksen, husk å riste litt på boksen først slik at du får lett tak.

Husk å presse inn snusen på siden av boksen, slik at det blir en trekant form.

(På dette tidspunktet er det mange som bare putter snusen rett opp i leppen, denne typen kalles lemping og er litt for de mer drevne snusere)

Ta så klypa som nevnt ovenfor pluss tommel og pekefinger og begynn å presse mot hverandre slik at man får en sylinder form.

Etterhvert med en liten bakestund vil du få den litt hardere og mer solid, noe ala dette:

Legg så snusen på tungen, husk å presse ut tungen litt så den blir litt brei.

Husk etterpå å presse opp snusen opp i leppen.

Etterpå kan du finjustere snusen opp i leppen ved å klemme litt utenpå leppen, også legge tungen opp i leppen der du presser litt på hver side.

Husk å nyte prisen!

Mvh. Iskall

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
wow. det var en merkelig måte å bake på ass. baker du ikke snusen nedi hånda? jeg tar alltid en klype snus, legger det i venstrehånda, og baker. dessuten må det jo være tungvint (eller bare for showoff) å legge prellen på tunga før du legger den oppi?
Lenke til kommentar

Jeg har også et litt stort forbruk. Bruker omtrent en boks pr. 2 dag. Skal begynne å trappe litt ned, det blir altfor mye. Det er verst når jeg har et tårn, da tenker jeg absolutt ikke i det hele tatt på hvor mye jeg bruker! Snuser forøvrig General Lös, om det er relevant! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
wow. det var en Dessuten må det jo være tungvint (eller bare for showoff) å legge prellen på tunga før du legger den oppi?

Syns ikke det er showoff jeg, slik legger jeg min pris opp, syns den sitter mye bedre da.

Hvor mye snus bruker dere egentlig? Jeg bruker 1 eske på cirka 2 dager. Jeg synes dette blir litt for mye. Hva er deres meninger? :)

Løs varierer veldig 5-7 dager.

Portion 4-5 dager

Lenke til kommentar

Bruker igjennomsnitt 2 dager på en boks. På jobben en dag så snuste jeg bort en hel boks fra kl 06.00 på morgenen til kl 16.00 på dagen. Altså, 10 timer. Hadde snus konstant, men jeg bytta snus mye oftere en vanlig. 30-40 min mellom hver :p

Hadde sånn "må ha" følelse hele tida. Deilig :love:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

En boks på 2-3 dager. Hvis det er bakesnus kan det godt gå med en hel boks på fest eller overnattinger og lignende. Svaner the good old days da en tre fire kunne spleise på en boks som holddt ut uka på deling. Veldig lite økonomisk med to bokser i uka for en 15 åring uten annen inntekt en ukelønn og konfpenger :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...