Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Press den tilbake med tunga, funker ganske så allright.

Press den tilbake med tunga? Jeg baker jo sånn halvveis med tunga når jeg legger den opp, men det legger seg så tynt ut på sidene. Det blir fort grøt, og det er slitsomt å dytte opp den grøten hele tiden. Pluss at man får det i hele kjeften etterhvert

 

edit: utrolig dårlig formulert setning :p

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Press den tilbake med tunga, funker ganske så allright.

Press den tilbake med tunga? Jeg baker jo sånn halvveis med tunga når jeg legger den opp, men det legger seg så tynt ut på sidene. Det blir fort grøt, og det er slitsomt å dytte opp den grøten hele tiden. Pluss at man får det i hele kjeften etterhvert

 

edit: utrolig dårlig formulert setning :p

 

Du får pakke den sammen litt da før du legger den i leppa, tar 3 fingre å presser snusen mot "veggen" på boksen og legger opp jeg, da blir den fin.

Lenke til kommentar
lespaulpimp, prøv, general maxi. hvis den ikke "funker" prøv skruf sterk. kan godt hende du ikke kjenner noe pga, du er ny innen snus, så slimhinna eller hva det er må bli litt slitt. var sånn for meg, men prøv med 2 stk ekstra sterk oppunder leppa de da, en på hver side.

 

Men hvordan ser Maxi boksen ut? Er den Sort med Røde striper?

Men finnes det ingen andre bortsett fra Skruf Stärk som er sterkere? Liker ikke smaken på Skruf(har prøvd litt at kompiser)

Lenke til kommentar
lespaulpimp, prøv, general maxi. hvis den ikke "funker" prøv skruf sterk. kan godt hende du ikke kjenner noe pga, du er ny innen snus, så slimhinna eller hva det er må bli litt slitt. var sånn for meg, men prøv med 2 stk ekstra sterk oppunder leppa de da, en på hver side.

 

Men hvordan ser Maxi boksen ut? Er den Sort med Røde striper?

Men finnes det ingen andre bortsett fra Skruf Stärk som er sterkere? Liker ikke smaken på Skruf(har prøvd litt at kompiser)

 

nick (and johnny) er en god snus, med god effekt.

hvis du leter etter effekt, that is.

 

men det er ingen over, ingen ved siden.

GENERAL LØS.

ja, maxi-boksen er sort M/ røde striper.

er 12 poser oppi, men de er forholdsvis store.

 

smaker ok.

men kjør på general løs, og du vil prise herren.

(tok dere den? PRISe herren?)

Lenke til kommentar
Jeg har så si akkurat starta med General portion.

Lukter kattepiss, og smaker ikke så godt heller. Hvertfall ikke etter at du har spytta ut snusen.

Effekten er god derimot. Noen som har noen anbefalinger? Hva smaker bedre? Og ikke minst; hva LUKTER bedre/mindre? Helst pose :p

Du liker rett og slett hverken smaken eller lukten av tobakk i snusform. Så enkelt er det. Det går ann å lære seg å like det, selv synes jeg snus både smaker og lukter godt.

Lenke til kommentar
lespaulpimp, prøv, general maxi. hvis den ikke "funker" prøv skruf sterk. kan godt hende du ikke kjenner noe pga, du er ny innen snus, så slimhinna eller hva det er må bli litt slitt. var sånn for meg, men prøv med 2 stk ekstra sterk oppunder leppa de da, en på hver side.

 

Men hvordan ser Maxi boksen ut? Er den Sort med Røde striper?

Men finnes det ingen andre bortsett fra Skruf Stärk som er sterkere? Liker ikke smaken på Skruf(har prøvd litt at kompiser)

 

nick (and johnny) er en god snus, med god effekt.

hvis du leter etter effekt, that is.

 

men det er ingen over, ingen ved siden.

GENERAL LØS.

ja, maxi-boksen er sort M/ røde striper.

er 12 poser oppi, men de er forholdsvis store.

 

smaker ok.

men kjør på general løs, og du vil prise herren.

(tok dere den? PRISe herren?)

 

12 er ikke det veldig lite?

Nick(and Johnny) er det en av kompisene mine som har.... Så har prøvd den en del ganger, men General bake har jeg aldri prøvd(eller har prøvd med en General Bake som hadde gått ut på dato et år i for veien, smakte piss)

Nå har jeg bare 5 snus igjen i Ekstra Sterk pakken, og ingen penger....... Men jeg må besteme meg snart, for jeg trenger ny snus!

Lenke til kommentar
12 er ikke det veldig lite?

Nick(and Johnny) er det en av kompisene mine som har.... Så har prøvd den en del ganger, men General bake har jeg aldri prøvd(eller har prøvd med en General Bake som hadde gått ut på dato et år i for veien, smakte piss)

Nå har jeg bare 5 snus igjen i Ekstra Sterk pakken, og ingen penger....... Men jeg må besteme meg snart, for jeg trenger ny snus!

I og med at General Maxi posene er mye større enn vanlig portion, så er det færre av dem :)

Lenke til kommentar
Jeg har så si akkurat starta med General portion.

Lukter kattepiss, og smaker ikke så godt heller. Hvertfall ikke etter at du har spytta ut snusen.

Effekten er god derimot. Noen som har noen anbefalinger? Hva smaker bedre? Og ikke minst; hva LUKTER bedre/mindre? Helst pose :p

 

lukey strike lukter godt og smaker godt :) kosesnus :)

Jeg derimot er helt uenig i det. Lukten er noe av de værre og smaken er ikke mye å skryte av.

Om han er ute etter "kosesnus" kan han snuse RL. Den er kjedelig, men god en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Okei, greit, jeg prøver igjen.

Jeg har en Offroad long cut (pure tobacco) og en Offroad American Wintergreen.

De ligger i kjøleskapet og råtner. Ser ikke ut som at noen kommer til å bruke dem her.

Noen som vil ha dem?

Jeg tar 40,- for long cut-en (den er urørt, boksen er åpnet, men snusen er ikke rørt) og 30,- for American Wintergreen, da den er blitt smakt på (nesten umerkelig). Hvis du ikke bor i Bergen og kan hente dem må du betale frakten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...