Keylar Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noen andre som syntes Grovsnus er bedretent å bake?. Faller jo ifra hverandre bare jeg ser på den. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er det ingen som tar vinking metoden her når det gjelder løs snus eller?? hører masse ditt og datt og baking osv hele tiden jo Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Yo,har røyket i mange år og har prøvd og slutte, men nå har jeg starta med snus... Er ikke veldig flink på merker, men lurte på om det var en snus som var sterkere enn General Ekstra Sterk? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Den er fin...Gikk ikke du i sånn fjerde klasse da den forsvant? EID! Har sett boksen forde ^^ Har noen venner som enda har noen slike bokser, beholder dem som suvenirer. Uansett, jeg har sett bilder, og kan da si; Den er fin / Den er stygg? Eid. Eg protesterte vell ikke på at du hadde sett en? Det er synes var morsomt var kommentaren om at du gikk i 4. klasse på tida Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Yo,har røyket i mange år og har prøvd og slutte, men nå har jeg starta med snus...Er ikke veldig flink på merker, men lurte på om det var en snus som var sterkere enn General Ekstra Sterk? Nå vet jeg ikke innholdet av nikotin i Skruf Stärk Portion iforhold til General Ekstra Sterk(15mg nikotin per pose), men jeg føler jeg får mer effekt av en Skruft Stärk Portion enn en General Ekstra Sterk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen andre som syntes Grovsnus er bedretent å bake?. Faller jo ifra hverandre bare jeg ser på den. Nei den er god å bake så lenge en er flink til det. Snusen er GROV og blir derfor litt vanskeligere å få skikkelig til. Hvorfor fortsetter folk å tro at Skruf sterk er den sterkeste snusen som finnes? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Selger man Offroad strong i norge? eller offroad vanlig? Isåfall noen som vet om noe steder i oslo man har det inne? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Selger man Offroad strong i norge? eller offroad vanlig? Isåfall noen som vet om noe steder i oslo man har det inne? Prøv en cigar butikk e.l og bare btw syntes jeg den var helt forjævlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har Offroad winter ettellerannet løs i kjøleskapet. Storebror kjøpte feil, så nå bare ligger de der. Om noen har lyst på den så kan de få den. Bor i Bergen. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har Offroad winter ettellerannet løs i kjøleskapet. Storebror kjøpte feil, så nå bare ligger de der. Om noen har lyst på den så kan de få den. Bor i Bergen. Veldig dårlig altså? Bor i Bergen jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Faen, jeg har jo flyttet til Haugesund!! Uansett, en stor favoritt her i gården blir Lucky Strike Original White Portion. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vel, nei. Jeg har bare smakt på den grønne (er en boks til, offroad det og), og den smakte virkelig ikke ille. Den bare svei å ha i leppen (jeg snuser ikke fast, så "vanlig" løssnus svir hos meg, men offroad var mye sterkere enn ventet). Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vel, nei. Jeg har bare smakt på den grønne (er en boks til, offroad det og), og den smakte virkelig ikke ille. Den bare svei å ha i leppen (jeg snuser ikke fast, så "vanlig" løssnus svir hos meg, men offroad var mye sterkere enn ventet). Hehe..Kor i Bergen bor du? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Usj Eplefe. Kjøpte en sånn offroad wintergreen en gang.. Hadde lyst på noe som minna om amerikansk kodiak wintergreen.. Men fysj. Tok et par klyper så kasta jeg boksen til helvete. Offroad er desidert dårligste snusen jeg noensinne har hatt i min munn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg snuser ikke fast, og i hvert fall ikke løs. Er som sagt storebror sine, men de har bare ligget i kjøleskapet siden han kjøpte dem, eneste som er tatt fra noen av dem var at jeg smakte på den offroad wintergreen. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 lespaulpimp, prøv, general maxi. hvis den ikke "funker" prøv skruf sterk. kan godt hende du ikke kjenner noe pga, du er ny innen snus, så slimhinna eller hva det er må bli litt slitt. var sånn for meg, men prøv med 2 stk ekstra sterk oppunder leppa de da, en på hver side. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 er det ingen som tar vinking metoden her når det gjelder løs snus eller?? hører masse ditt og datt og baking osv hele tiden jo Jeg legger rett opp, kjappere og prisen legger seg mer behagelig under leppa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ekke glad i å bare slenge opp snusen uten å bake den, synes ikke det blir like behagelig. I tillegg synes jeg halve kosen med løssnus er å bake den. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når jeg har skruf løs så slenger jeg den bare opp. Det er mye bedre enn å bake den , den legger seg så fint og varer lenge. General presser jeg litt sammen ellers blir den bare graut. Så det varierer etter merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg