Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Får bare litt lyst til og komme med et lite innspill;

Noen som har merket at ALLE jævla røykprodusenter som kommer ut med snus, som oftest FEILER? Tror kanskje det bare er Petteröes som funka, fordi det er en så utrolig fjortis snus.

Hvorfor er det fjortis snus?

Merket faktisk at f.eks Lucky Strike er mye bedre enn mange andre snus-sorter jeg har prøvd.

Fjortis snus fordi den er mild og kjedelig, og bare "tøffe" fjortiser som snuser den (as i know)

Men anyhow, det var ikke "the point" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde de kuleste kidsa snuste de sterkeste typene, jeg.

Vel, de "tøffeste kidsa" rundt omkring der JEG bor, snuser Mocca MINT fordi de bare vil ha noe og vise frem under leppa, de tør ikke engang og prøve Skruf Orginal Løs, for de er for "redde" til og få nikotin sjokk. Lol..

Hvis det er sant så er det bare tragisk =(

Lenke til kommentar

Vel, de "tøffeste kidsa" rundt omkring der JEG bor, snuser Mocca MINT fordi de bare vil ha noe og vise frem under leppa, de tør ikke engang og prøve Skruf Orginal Løs, for de er for "redde" til og få nikotin sjokk. Lol..

Det ER tragisk. Noen som har prøvd Lucky Strike snusen?

Lenke til kommentar

Det ER tragisk. Noen som har prøvd Lucky Strike snusen?

Luck Strike snusen er egentlig helt rei. Jg har bare kjennskap til den vanlige ikke white though. De første jeg tokk av boksen syntes jeg ikke var noe særlig men på slutten av boksen begynte jeg og like tobakk smaken, den er veldig kraftig.

Jeg har snusboksen i ca 2 dager og det er vel ganske vanlig, så du kan jo prøve den?

Lenke til kommentar
Skal ta Color Magic til Kiel på Lørdag. Jeg skal ha snus! ftw. Men hva koster det? Og er det strengt i Taxfree ? Med tanke på at jeg er en høyvokst tretten åring med mørk stemme?

Du må som regel ha billetten din hvor de krysser av for hvor mye du har kjøpt(ihvertfall sist gang jeg var der). Og er du under 18, så får du ikke sånn billett. Dog jeg klarte jo å kjøpe uten billett og leg, men det kommer jo helt ann på hvem som står i kassa.

De tøffe kidsa her i tigerstaden snuser Skruf stärk porsjon, det gjelder forsovidt fjortisene også :p

Lenke til kommentar
Skal ta Color Magic til Kiel på Lørdag. Jeg skal ha snus! ftw. Men hva koster det? Og er det strengt i Taxfree ? Med tanke på at jeg er en høyvokst tretten åring med mørk stemme?

Du må som regel ha billetten din hvor de krysser av for hvor mye du har kjøpt(ihvertfall sist gang jeg var der). Og er du under 18, så får du ikke sånn billett. Dog jeg klarte jo å kjøpe uten billett og leg, men det kommer jo helt ann på hvem som står i kassa.

dæggrn.. Jaja :p får bare handle i norge ;p litt dyrere menne :(

Lenke til kommentar

dæggrn.. Jaja :p får bare handle i norge ;p litt dyrere menne :(

Har aldri handla på båt før jeg var over 18 selv, men samtlige ganger jeg har vært der etter det har de sjekket både boarding passet mitt pluss leg ved kjøpt av tobakk og alkohol. Men så er jeg ganske lavvokst på mine 170 centimeter og snart 22 år :p

Lenke til kommentar
Hæ, petterøes nybegynner snus? Snakker vi om den med mintsmak elns da? Den var jo megagrov, sterk og svei god under leppa. Ikke faen om det der er nybegynnersnus eller for de kewle fjortissene. Det er jo skruf som er "kult" nå for tida.

Jeg for min del liker skruf fordi den har en fin balanse mellom smak, styrke og rennefaktor (den renner lite =)

Hvis det er 2 typer snus jeg kunne ta med meg på en øde øy så blir det nok skruf og ettan

Lenke til kommentar

General Ekstra sterk skal etter planen komme i stort sett alle butikker i løpet av uke 39 (nå) :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei Emil,

General Ekstra Sterk skal i løpet av uke 39 være ute i de aller fleste butikkene i landet.

Det er helt korrekt at den ikke selges i Sverige.

Forklaringen er veldig enkel; General Ekstra Sterk er laget for den norske forbrukeren.

Nordmenn etterspør snus med høyt nikotininnhold.

Det er ikke tatt noen beslutningen hvorvidt General Ekstra Sterk kommer i salg på grensen.

Mvh.

Henning Ringsby

Lenke til kommentar
General Ekstra sterk skal etter planen komme i stort sett alle butikker i løpet av uke 39 (nå) :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei Emil,

General Ekstra Sterk skal i løpet av uke 39 være ute i de aller fleste butikkene i landet.

Det er helt korrekt at den ikke selges i Sverige.

Forklaringen er veldig enkel; General Ekstra Sterk er laget for den norske forbrukeren.

Nordmenn etterspør snus med høyt nikotininnhold.

Det er ikke tatt noen beslutningen hvorvidt General Ekstra Sterk kommer i salg på grensen.

Mvh.

Henning Ringsby

yehoooo! Den skal jeg ha :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...