Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som sverger til Röda lacket løs her? Jeg liker egentlig det mest av snus, men den faste er liksom RL løs :)

Mange sier det er en pingle snus osv, men smaken er utrolig god og man slipper å få helt brune håndflater når man er på farten, hvis man baker.

Har lest litt igjennom tråden her nå, men hører aldri noe om RL løs, så vil bare høre hva dere andre mener :)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som sverger til Röda lacket løs her? Jeg liker egentlig det mest av snus, men den faste er liksom RL løs :)

Mange sier det er en pingle snus osv, men smaken er utrolig god og man slipper å få helt brune håndflater når man er på farten, hvis man baker.

Har lest litt igjennom tråden her nå, men hører aldri noe om RL løs, så vil bare høre hva dere andre mener :)

Du kan ikke kalle deg en snusforbruker, hvis du snuser Röda lacket. Det er det samme som å bruke truser og si at du er straight

Lenke til kommentar

Du kan ikke kalle deg en snusforbruker, hvis du snuser Röda lacket. Det er det samme som å bruke truser og si at du er straight

Det er dette jeg mener.. Hvorfor har RL løs fått så dårlig rykte? Det er en undervurdert snus!

Det eneste som er litt dumt med RL er jo at det bare er 45 gr istedet for general som er 50 gr :/

Lenke til kommentar

hei jeg heter reidar jeg har snuser i noen år og røyker i noen år og spise i noen år spise gøy i noen år og nå i det siste jeg drikke og trene i noen år

takk

En kompis i klassen var og kjøpte snus til meg nå, men kjøpte feil :(

Skulle ha N&J strong men han kjøpte West.

egentlig en helt grei snus, men litt svak IMO.

Er du gammel nok til å snuse da?

Lenke til kommentar
Var på butikken i stad og så at det var kommet et ny snus; PALL MALL ! :D.

Noen som ar prøvd denne snusen og har noe å si om den. SÅ den kun som White og Vanlig Portion.

LOL! Pall mall er jo sånn sigg uten filter :p Bare gamle rare folk som røyker den dritten der :p

Men spennende må prøves.

Lenke til kommentar
Jeg fant Level snus i Sverge, det som i Norge er billigrøyk. Snusen var forjævlig ekkel! Lurer på hvordan Pall Mall klarer seg. Hvordan uttaler man det egentlig? Pæll mæll? Påll måll? :S

Jeg sier pallmall.

Ja, det finnes jo 52446879 typer forskjellige pall mall siggs, så de er med filter også.

Lenke til kommentar

Får bare litt lyst til og komme med et lite innspill;

Noen som har merket at ALLE jævla røykprodusenter som kommer ut med snus, som oftest FEILER? Tror kanskje det bare er Petteröes som funka, fordi det er en så utrolig fjortis snus.

Anyways.

Skal ta Color Magic til Kiel på Lørdag. Jeg skal ha snus! ftw. Men hva koster det? Og er det strengt i Taxfree ? Med tanke på at jeg er en høyvokst tretten åring med mørk stemme?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Får bare litt lyst til og komme med et lite innspill;

Noen som har merket at ALLE jævla røykprodusenter som kommer ut med snus, som oftest FEILER? Tror kanskje det bare er Petteröes som funka, fordi det er en så utrolig fjortis snus.

Hvorfor er det fjortis snus?

Merket faktisk at f.eks Lucky Strike er mye bedre enn mange andre snus-sorter jeg har prøvd.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...