TeddyBakesHer Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hmm, jeg forstår virkelig ikke hvorfor ikke fler snuser Röda Lacket, nydelig snus i mine smaksløker, er så redd for at denne skal forsvinne Mild smak av lakris og mild tobakk.. Nydelig.. Fordi alle som har snust over 3 måneder higer etter sterkere merker. Jeg har snusa i over 3 år, röda er fortsatt snusen i mitt hjerte:) Da snuser ikke du for effekten eller? En vanlig RL kan umulig tilfredstille deg etter 3 år med "snusing" Å herregud! Er da like mye nikotin i rl som i feks general. Og hvordan kan det ha seg at eldre folk som har snusa i 20 år + fortsatt er trofast til general, ettan, grovsnus og de store merkene? Nemlig! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Står jo bare "best før" på snusboksen uansett. Kanskje det er som med en flaske vin, blir bedre jo lenger den ligger. Om jeg var deg så hadde jeg testa ut den snusen på en kamerat først. Blir han grønn og får krampe, så la den ligge. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Haha, godt tips ^^ Begynte med snus for et par måneder siden, har gått mest i General White portion, men nå må jeg over på sterkere saker Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 I say again : Skruff stärk FTW folkens ! *ta en under leppa* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Av en eller annen grunn er jeg ikke så veldig begeistret for Skruf, foretrekker General Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg bytter liksom på general og Skruff. De er de største mekene i mine øyne. Hvis jeg vil ha effekt går jeg for skruff men, hvis jeg vil ha god smak går jeg for general. Er ikke så begeistret sof General sferk da... Orker ikke hvite poser så vanlig General er best Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 må si Gøteborg Rapë er den eneste snusen jeg aldri blir lei elsker den snusen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gøteborg Rapë skal prøves. Sitter her med Nick & Johnny bake. Må si jeg setter pris på litt styrke fra løs i blandt, men smaken er ikke helt det store. Kjøte den mest pga. en snuspause som har vart en liten stund og jeg ville ha styrke. Hva synes folket om Nick & Johnny bake? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg synes den svir ganske kraftig under leppa til å begynne med. Den er litt vanskelig å bake, men da er det bare å ta en "klype" og pakke opp i leppa. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (nikk) and johnny er bra det hadde mitt første nikkosjokk på den røvern der .. hehe Litt utfordrene å bake men god smak og styrke Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva skjer når man får nikotin sjokk egentlig? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg fikk nikotinsjokk på et LAN en gang. Jeg hadde snust to Skruf Sterk om gangen sammenhengende i 8 timer. jeg byttet snus hver halvtime. Fikk plutselig ekstremt vondt i magen og jeg måtte spy, men klarte det ikke. Det endte med at jeg la meg på magen på en metallplate utenfor huset. Dette var midt på vinteren og veldig kaldt. Likevel var den forfriskende følelsen det som hjalp mest. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nikotinsjokk behøver ikke nødvendigvis være ubehagelig, bare det ikke er for drøyt. Det kan føles ltt lammende og føre til svak svimmelhet - "lammelsen" føles litt sånn som når et lem sovner. Behagelig synes jeg ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg fikk det såpass kraftig at det apsolutt ikke var behagelig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nikotinsjokk behøver ikke nødvendigvis være ubehagelig, bare det ikke er for drøyt. Det kan føles ltt lammende og føre til svak svimmelhet - "lammelsen" føles litt sånn som når et lem sovner. Behagelig synes jeg ^^ Det er ikke nikotinsjokk, det er bare nikotinet som gjør jobben sin. Nikotisksjokk er hvis kroppen får mer enn det den er vandt med og du blir kvalm eller får vondt i hodet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Åja, vet ikke om denne historien er sann, hørte den av en kompis som har en tendens til og overdrive fra tid til annen men uansett. Han hadde en sigar, men han hadde ingen lighter så han reiv av en bit av den og putta den under leppa, han fikk nå visst et ganske så heftig nikotinsjokk^^ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 JEg spydde som en gal. også lå jeg på gulvet i en time tild et ga seg Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis man kjenner symptomene så er det bare å kaste den ut for det går så langt. Hadde litt forstadier til det når jeg prøvde N&J løs. Dvs lettere svimmelhet og påbegynnende kvalme. Kasta den bare ut med en gang så gikk det over. Det er uansett ikke noen bra følelse. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 noen som vill anbefale 1 snus som ikke er så sterk og gå over til?? har snus olde winking nå ganske lenge og klarer ikke for sterk snus enda...prøvd genereal og den klarte jeg ikke enda....og må ha pose snus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 General white portion er ikke så sterk om du har prøvd den, renner ikke så lett heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg