Sono Juventino Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg snuser ikke til vanlig, men synes Göteborgs rape porsjon er fin. Den renner ekstremt lite, lukter ikke alt for mye og du smaker jo heller ikke så mye siden den ikke renner. Endret 21. september 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gøteborgs syns jeg er skikkelig ræva. Løs kan gå, men ikke portion, den smaker verre enn hestemøkk. Når det kommer til pose liker jeg best lucky strike og N&J, de renner litt, men det syns jeg ikke gjør noe, samtidig som de har en veldig god smak og holdbarhet før jeg må kaste den ut Men jeg har aldri vært noen særlig tilhenger av white portion heller, syns alle lukter merkelig (?) Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Snus er dumt, dummere før man er ferdig med puberteten, dummere når man vet bedre ;p Har skikkelig lyst til å prøve ny rl & general, men jeg har ikke kommet noe sted enda : ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hvilken snus lukter minst og er minst sterk? er ut etter en nybegynner snus her :!: ikk for meg ofc Tips ? Ikke begynn!!1 Ellers kan du kjøre i deg en mocca lakris. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mocca er damesnus. Kjør heller Catch. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hvilken snus lukter minst og er minst sterk? er ut etter en nybegynner snus her :!: ikk for meg ofc Tips ? Ikke begynn!! Ikke til meg Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hvilken snus lukter minst og er minst sterk? er ut etter en nybegynner snus her :!: ikk for meg ofc Tips ? Ikke begynn!! Ikke til meg Ikke lurt og begynne og snuse. Jeg kjørte på som 13 åring. Weee.. Men same shit, om du skal ha en nybegynner snus, kan du kjøpe deg en boks med General Portion. Jeg startet med Skruf Tranebær, den er veldig god, men kanskje litt røff til start. General er IKKE sterk om du har snust en boks med skruf tranebær først. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvor mye koster en Snus boks for tida? varierer det mye? noen som kan gi meg sånn ca priser Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvor mye koster en Snus boks for tida? varierer det mye? noen som kan gi meg sånn ca priser 55 på dagligvare butikker og 65 på bensinstasjoner Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvor mye koster en Snus boks for tida? varierer det mye? noen som kan gi meg sånn ca priser 55 på dagligvare butikker og 65 på bensinstasjoner Det der er vel for porsjon antar jeg. Løs koster vel 72 på bensinstasjon om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Varierer veldig på hvor i landet du er. I oslo koster en boks på en vanlig butikk ca. 60kr i drammensområdet litt over 50kr. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvor mye koster en Snus boks for tida? varierer det mye? noen som kan gi meg sånn ca priser 55 på dagligvare butikker og 65 på bensinstasjoner Ikke her eg bor Det der er vel for porsjon antar jeg. Løs koster vel 72 på bensinstasjon om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) haha Dagens beste snus historie:D broren min (som snuser) drømte at han drev og spiste sånn westfaler skinke. også våkna han og tenkte mm westfaler deilig så merka han att det var noe helt anna han hadde sovna med snusen i munn (løs) og hadde nesten spist opp hele dritten resten satt melom tenna og sånn. fikk lattis nå han fortalte meg det :!: Endret 21. september 2008 av Nopros Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 mmmmmmm! Til helgen skal jeg til Hamar, og det skal kjøpes snus! Har planlagt og kjøpe følgende; 1. Skruf Orginal Portion 2: Skruf Stark Portion 3: General Portion (Til en kompis) 4: Ettan Løs 5: Kronan Portion / Løs? Noen spesielle gode blandt disse? Jeg lurer også på om noen har en anmeldelse av Kronan og Skruf Stark Portion! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 mmmmmmm! Til helgen skal jeg til Hamar, og det skal kjøpes snus! Har planlagt og kjøpe følgende; 1. Skruf Orginal Portion 2: Skruf Stark Portion 3: General Portion (Til en kompis) 4: Ettan Løs 5: Kronan Portion / Løs? Noen spesielle gode blandt disse? Jeg lurer også på om noen har en anmeldelse av Kronan og Skruf Stark Portion! Jeg bor i Hamar men har ikke peiling.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bra svar Nopros @moget: Snuser as we speak Skruf Stark Portion. Helt grei. Renner litt/medium og smaker også helt greit. Compared to vanlig skruf portion er den bare litt sterkere og renner litt mer. Smaker omtrent samme. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Thanks for alle svar CCola; Høres ut som en god snus Nopros; Hvor gammel er du? Stikk på Statoil ovenfor Hamar Sykehus, der selger de ;p Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Mocca er damesnus. Kjør heller Catch. Catch er også fittesnus. Jeg kjøpte noen bokser med Tre Ankare i Sverige, det var ikke en vellykka snus. Ante ikke hva det var, men det viste seg at det var white portion veldig lik alle andre white portions med noe som jeg oppfatter som en litt ekkel plastikklukt/smak. Helt brukbar, men foretrekker så mye annet. Terningkast 2 Endret 21. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mocca er damesnus. Kjør heller Catch. Catch er også fittesnus. Suprise ! Alt som er rosa og svakt, er egnet for JENTER. Mini portion også! Grow some fucking balls, snus general! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Thanks for alle svar CCola; Høres ut som en god snus Nopros; Hvor gammel er du? Stikk på Statoil ovenfor Hamar Sykehus, der selger de ;p er 13!!, eller man kan gå på pucken ved ishallen noen som vet hvor det er? Endret 21. september 2008 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg