BigJaffa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvordan er styrken på den nye rl'en egentlig? Styrken er som ein vanlig snus, smaken er ikkje noko god. Det er ikkje noko å kaste vekke pengene på. Ser at du ikkje klarte å slutte. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Og hva faen har du med det å gjøre ? Du er et barn. B A R N. Barn og rusmidler hører ikke sammen. Kjøp deg heller en stratos og litt rødbrus gutt. Fuglene skal vite at det både smaker og passer bedre overens med de under 18. Å legge seg til en såpass dårlig vane som å misbruke tobakk før en er ute av ungdomskolen er mildt sagt idioti. Jeg er ett barn, og du oppfører deg som ett? Du er ikke bedre enn meg pga at du er eldre vet du. Endelig gir folk faen, så gi FAEN i og dra det opp på bane igjen... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Og hva faen har du med det å gjøre ? Du er et barn. B A R N. Barn og rusmidler hører ikke sammen. Kjøp deg heller en stratos og litt rødbrus gutt. Fuglene skal vite at det både smaker og passer bedre overens med de under 18. Å legge seg til en såpass dårlig vane som å misbruke tobakk før en er ute av ungdomskolen er mildt sagt idioti. Jeg er ett barn, og du oppfører deg som ett? Du er ikke bedre enn meg pga at du er eldre vet du. Endelig gir folk faen, så gi FAEN i og dra det opp på bane igjen... Eg prøvde å få ein seriøs diskusjon om den snusen og så drar du FAEN meg fram det tullet igjenn. Ny side nye muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Here we go again! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva synes DU om Skruf Tranebær? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg er ett barn, og du oppfører deg som ett? Du er ikke bedre enn meg pga at du er eldre vet du. Oppfører jeg meg som et barn fordi jeg forteller deg hvor jævlig idiotisk det er å begynne med rusmidler før en er ferdig med grunnskolen? Selv du må forstå hvor hinsides idiotisk noe sånt er. At du i tillegg drar "tror du at du er bedre enn meg" kortet, sier sitt. Jeg vet bedre enn deg, det holder i massevis for meg. Styrken er som ein vanlig snus, smaken er ikkje noko god. Det er ikkje noko å kaste vekke pengene på. Må si jeg synes den nye til RL var god jeg. Grei styrke og okey smak. Absolutt bedre enn hva RL har fått til før i tiden. Edit: Hvor mye koster snusboksene i Sverige nå? Sist jeg var det tror jeg det var mellom 300kr og 400kr pr. tårn, men på båten tror jeg at jeg gav 180kr for et tårn. Høres det riktig ut? Endret 20. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva synes DU om Skruf Tranebær? Den er god den første gangen, så blir den vrien og kjedelig, og kvalmende! Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva synes DU om Skruf Tranebær? Den er god den første gangen, så blir den vrien og kjedelig, og kvalmende! Må si meg enig med Iskall, lukter litt som Marsipan (eller er det bare meg xD) Ikke sløs pengene, 13 mg nikotin opplyser Swedish Match, føles ut som om det var 2 mg. Dårlig grep på leppa (ikke klag hvis du ikke forstår hva jeg mener). Jeg sverger på Skruf Stark Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan noen gi meg link på hvor mye nikotin det er i snus? På swedishmatch.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jobber med å slutte, men det funker ikke bare å slutte med engang, må redusere snusforbruket først^^ Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jesus, nyhus. Du er like gammel som meg. Har vanskelig for å tro at du begynte etter du var 18, men uansett kan det jo spekuleres i hva som er dummest : å begynne når man er 15 av diverse rare grunner, eller begynne når man er "stor og voksen" og burde vite mye, mye bedre? Angående RL sin nye snus synes jeg ikke den var noe særlig. Roper ikke hurra for hverken smak,effekt eller holdbarhet. Dog har jeg en kompis som er sterkt uenig med meg der. Skruf tranebær er noe herk.. Likte den en liten stund, men smaken blir man FORT lei av. Synes også den var tørr og rar, og fikk vondt i halsen av den Men endelig har general fått en brukbar porsjonssnus. Maxi,original og whatnot var elendige greier. Onyx var det ekle poser på, og fikk vondt i halsen av den. General sterk var white portion.. Men ekstra sterk er perfekt. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen som har en saftig "historie" eller en god anmeldelse av Grovsnus? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Var forresten på butikken istad og kjøpte meg en boks med Skruf Stärk Portion. Den var faktisk overraskende god! Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan noen gi meg link på hvor mye nikotin det er i snus? På swedishmatch.. Du har da www.gothiatek.com google.no swedishsnus.com Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg er ett barn, og du oppfører deg som ett? Du er ikke bedre enn meg pga at du er eldre vet du. Oppfører jeg meg som et barn fordi jeg forteller deg hvor jævlig idiotisk det er å begynne med rusmidler før en er ferdig med grunnskolen? Selv du må forstå hvor hinsides idiotisk noe sånt er. At du i tillegg drar "tror du at du er bedre enn meg" kortet, sier sitt. Jeg vet bedre enn deg, det holder i massevis for meg. Blir for dumt å snakke om hvor gamle folk er når de starter. Dumt å starte uansett alder, har ikke noe å si om du er 14 eller 40. Dumt er det uansett. Det har vell ikke en dritt å si om du snarter med rusmidler før en er ferdig med grunnskolen eller etter du er ferdig ed grunnskolen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja, så derfor sier vi ikke mer om det. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Prøvde endelig(!) Montecristo i dag Den er rett og slett hærlig! Men den virka ikke så sterk, og det virka som om den var "tregere" enn skruf portion (original, grønn). Stemmer dette, eller var det bare meg? Har også hørt at om man fukter snusen i ren sprit i 5-10 min, og så putter den i, så blir man "full" av det. Noen som har prøvd dette? Jeg fikk så innmari lyst til å prøve det ut Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må bare si min mening om dette med unger som begynner å snuse... Jeg er delvis enig i hva nyhus drar frem her. Selv begynte jeg så tidlig som 12-13 årsalderen med nikotin.. og for å si det sånn: Hadde jeg ikke begynt før jeg var 18 så hadde jeg ikke begynt med lorten i det hele. Angående Claq qui : Jeg har hatt 2-3 bokser av den nå og jeg liker den bedre å bedre. Liker det at posene er så fuktige. Smaken er veldig god også. Angående Skruf Tranebær: Jeg gjorde den tabben en gang at jeg kjøpte en hel rull av den i sverige. En boks en sjelden gang går bra , men jeg klarer ikke 2 bokser på rad av den. Blir så lei av smaken. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Nå lurer jeg på om dere herpå forumet merker no av snusen? uansett lixm? Har kamerater som merker de blir avslappa og at nicotinen gjør sitt med en gang de har stått opp osv. Men jeg merker egentlig ikke en dritt uansett. Bare godt å fylle ut "tomrommet" i leppa: p Kamerata og jeg har snust i ca 1 år. Endret 21. september 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hvilken snus lukter minst og er minst sterk? er ut etter en nybegynner snus her :!: ikk for meg ofc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg